آموزش ترفند های آزمون آیلتس با متود های آموزشی
تاریخ : یک شنبه 24 اسفند 1399
نویسنده : یاسر موسوی

اگرچه با گذشت زمان تغییری ایجاد نکرده اید ، اما می بینید که میزان مشاهده اینستاگرام شما کاهش یافته ، لایک های شما کاهش یافته و نظرات شما تقریباً به طور کامل متوقف شده است. این تغییرات ناگهانی در بسیاری از کانال های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام ممکن است دلایل زیادی داشته باشد. بروزرسانی الگوریتم اینستاگرام یکی از این دلایل است. با این حال ، ممکن است Shadowban نیز باعث این امر شده باشد. سایبان چیست که اکثر مدیران شبکه های اجتماعی نمی دانند و چگونه می توان از شر آن خلاص شد ، در این مقاله توضیح می دهیم.

اطلاعات بیشتر در:

https://virgool.io/@m_84886479/همه-چیز-درباره-اینستاگرام-مارکتینگ-2021-bjihqkqum2sk

 

سایه بان اینستاگرام چیست؟
اول از همه ، لازم است معنای اصطلاح "سایه بان" را روشن کنیم و سردرگمی معنا را در اینجا از بین ببریم. این اصطلاح در ابتدا توسط عکاسی ایجاد شد که متوجه شد عکسهای او در اوایل سال 2017 در برخی جستجوهای هشتگ ظاهر نشده است. با این حال ، همه ما می دانیم که ممکن است بسیاری از عکسها در برچسب های استفاده شده ظاهر نشوند ، یا افراد مختلف عکسهای مختلف را در همان عکس ببینند برچسب ها

به طور عمومی ، مشخص نبود که یک رتبه بندی الگوریتمی برای نتایج جستجوی هشتگ در اینستاگرام اعمال شده است. این بدان معنی است که کاربران مختلف ممکن است نتایج مختلف محتوای جستجوهای خاص را مشاهده کنند. یک کاربر ممکن است حتی هنگام مشاهده جستجوی مشابه در زمان های مختلف ، محتوای مختلفی را مشاهده کند. بنابراین ، اگر تصویر شما هنگام ارسال پست در هشتگ ظاهر نشود ، به این معنی نیست که یک سایه بان دریافت کرده اید.

ممنوعیت سایه در زبان ترکی به معنای مسدود کردن یا محدود کردن است. این وضعیتی است که تعداد فالوورها را توضیح می دهد ، لایک ها را کم می کند یا نظرات را بدون دلیل کاهش می دهد. در مورد محدودیت های حساب ، این موارد فقط وقتی رخ می دهد که حساب یا کاربری به گونه ای رفتار کند که اینستاگرام از نظر ماهیت هرزنامه باشد. اینها انواع فعالیتهایی هستند که در محدوده "عادی" کاربر از حد مجاز عبور می کنند. بنابراین این محدودیت ها چیست؟ بیایید آنها را واضح تر از هم جدا کنیم. 

اطلاعات بیشتر در:

https://bloggermemeber.medium.com/تبلیغات-گسترده-e6bc7dd554ec

 

تأثیر محدودیت پیروی در Shadowban
در واقع ، اگرچه به نظر می رسد افراد نامحدود را می توان در اینستاگرام دنبال کرد ، اما شما می توانید حداکثر 7500 نفر را در اینستاگرام دنبال کنید. وقتی به این تعداد رسیدید ، باید کسی را دنبال نکنید تا بتواند شخص جدیدی را دنبال کنید.

تعامل موفقیت آمیز با این تعداد زیاد یا محتوای بسیار زیاد برای یک کاربر متوسط ​​بسیار دشوار خواهد بود. با این حال ، بدون توجه به اینکه شما یک حساب شخصی یا شخصی هستید ، تعداد افرادی که می توانند حساب شما را دنبال کنند محدودیتی ندارد. اینستاگرام همچنین محدودیت های شدیدی در تعداد افرادی که می توانید در یک بازه زمانی مشخص دنبال کنید وجود دارد ، اما عوامل مختلفی بر این تعداد تأثیر می گذارد. حسابهای جدید از نظر تعداد حسابهایی که می توانند بصورت ساعتی یا روزانه دنبال کنند محدودیت کمتری دارند. اندازه حساب شما (تعداد فالوئرهای شما) نیز می تواند در محدودیت شما برای رسیدن به این هدف کمک کند. https://www.behance.net/amirhoj/resume

 

در حالی که اینستاگرام محدودیت های مشخصی دارد اما محدودیت تعداد حسابهایی که می توانید در هر ساعت و روز دنبال کنید در هیچ کجا به وضوح مشخص نشده است. ارقام پذیرفته شده به طور کلی 30 پیگیری در ساعت و 800 نفر در روز است. با این حال ، یک بار دیگر ، حساب هایی که دائماً درخواست های پیگیری جدید ارسال می کنند ، ممکن است برچسب های هرزنامه را دریافت کنند. در این مرحله ، ممکن است او بدون اینکه متوجه شود در رادار اینستاگرام گیر کرده است. این بدان معنی است که فعالیت های شما وجود دارد اما توسط بسیاری از افراد دیده نمی شود. مجبور کردن اینستاگرام بیش از یک بار در مدت زمان کوتاه ، انجام اقدامات مشابه هرزنامه حتی اگر هرزنامه نباشد ، می تواند وضعیتی را ایجاد کند که ما آن را shadowban می نامیم.

خلاص شدن از شر Shadowban اینستاگرام چطور؟
اگر در فکر چگونگی حذف shadowban یا چگونگی خلاص شدن از شر این shadowban هستید ، ابتدا باید حرکات حساب خود را بررسی کنید. زیرا فعالیت های حساب کاربری شما را در جایی از چشم اینستاگرام قرار می دهد. هرچه تعداد دنبال کننده های شما بیشتر باشد ، پست های شما بیشتر مورد پسند و نظر قرار می گیرند ، پست های شما بیشتر به اشتراک گذاشته می شود ، داستان های شما مشاهده می شوند و داستان های شما به اشتراک گذاشته می شوند ، اعتبار بیشتری در سمت اینستاگرام دارید. به عبارت دیگر ، حرکاتی که محدودیتهایی را ایجاد می کنند قابل فهم هستند. اگر مانعی دارید ، می توانید سریعتر و در مدت زمان کمتری نسبت به حساب های دیگر برطرف شوید.

می دانیم که می توانیم برای هر پست 30 هشتگ قرار دهیم.
همانطور که در مقالات قبلی خود ذکر کردیم ، ایده آل ترین 20 است. اگر نمی خواهید پیروان خود را خسته کنید اما همچنان می خواهید به طریقی در محتوا برجسته شوید ، قطعاً تعداد هشتگ ها را محدود کنید یا بعداً آنها را به تصویر اضافه کنید یک نظر.
همچنین توجه داشته باشید که همچنان می توانید تا 20 نفر را در هر پست برچسب گذاری کنید.
اگر می خواهید افراد یا حساب های بیشتری را برچسب گذاری کنید ، در وضعیت هرزنامه قرار می گیرید.
پاسخ ایده آل به این سوال که چگونه می توان سایه بان را بلند کرد این است که از اقدامات ناخواسته دوری کنید. علاوه بر این ، همانطور که در بالا ذکر کردیم ، داشتن حساب های محبوب اینستاگرام و داشتن تعداد زیادی فالوور از ورود حساب شما به وضعیتی که ما آن را shadowban می نامیم جلوگیری می کند.
در شرایط عادی ، وقتی برنامه هایی ایجاد می کنید که به نظر می رسد ناخواسته یا بیش از حد مجاز اینستاگرام هستند ، حساب شما به طور مستقیم مسدود یا محدود می شود.

بعضی اوقات ، حتی اگر به آن محدودیت ها نرسید ، اگر خیلی زیاد به آن نزدیک می شوید ، به عنوان یک پیشگیری ، کمی توسط Instagram مسدود خواهید شد. ساده ترین راه برای جلوگیری از این وضعیت یا بیرون آمدن از Shadowban افزایش تعداد دنبال کنندگان است. از آنجایی که در مدت زمان کوتاهی یا در مدت زمان کوتاهی تعداد فالوورها به راحتی افزایش نخواهد یافت ، می توانید در این مرحله Crovu را انتخاب کنید تا فالوورهای مطمئن و ارگانیک خریداری کنید. در صورت مسدود شدن حساب های مختلف یا مشکلات مختلف حساب ، می توانید با ما تماس بگیرید تا همه مشکلات را به صورت فوری و دائمی برطرف کنید.

علاوه بر این ، شما می توانید بسته های تقویت کننده کاربر Instagram کاملا واقعی را خریداری کنید ، می توانید بسته های ما را در اینجا مرور کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 10 اسفند 1399
نویسنده : یاسر موسوی

اهمیت فالوور در اینستاگرام
شما نمي‌توانيد اهميت داشتن فالوور را ناديده بگيريد، هر چقدر شما فالوور بيشتر داشته باشيد شدت تبليغات پیچ شما بيشتر خواهد شد و دیگران بیشتر با شما آشنا می‌شوند. داشتن فالوور‌های زیاد باعث می‌شود که روز به روز بر تعداد فالوور هایتان افزوده شود زیرا این امر بر کسی پوشیده نیست که افراد ابتدا سراغ صفحه اینستاگرام میروند و نگاهی به تعداد فالوور های پیچ می‌کنند، با بالا بودن تعدادشان نسبت به پیچ کنجکاو، و ترغیب به فالو کردن آن می‌شوند.

میلیون‌ها میلیون کاربر در اینستاگرام وجود دارند، اما جذابیت و جذب فالوور به صورت عادی برای پروفایل شما زمان بر است. خوشبختانه اکنون، می‌توانید با خرید صدها تا هزاران فالوور آن‎ها را فوراً بدست آورید.

جمع کردن تعداد فالوور اینستاگرام شما می‎تواند بلافاصله اعتبار نام تجاری شما را ایجاد کند و در هنگام ایجاد روابط و رشد حساب اینستاگرام خود سریعاً مورد توجه قرار بگیرید. این واقعیت نیز وجود دارد که فالوورهای بیشتر، فالوور بیشتری می‌آورند! برخی مشاغل با خرید مقدار کمی فالوور سود می‌برند و در نتیجه باعث افزایش سریع حضور در شبکه‌های اجتماعی می‌ شوند.

بالا بودن تعداد فالوور و لایک، به خودی خود باعث جذب افراد می‌شود. شما همچنین میتوانید از خرید لایک اینستاگرام استفاده کنید.

 

خرید فالوور یکی از روش های مناسب برای افزایش بازخورد واقعی در پیج
در خرید فالوور فیک هیچ محدودیتی وجود ندارد، و هرچه تعداد بیشتر فالوور خریداری کنید صفحه شما مخاطبان بیشتری را جذب می‌نماید. اما با توجه به الگوریتم‌های جدید اینستاگرام، فالوورهای فیک باید مشخصه‌های خاصی داشته باشند تا از نظر اینستاگرام فیک به نظر برسند و با ریزش تعداد مخاطبان مواجه نشوید. این فالورها باید دارای عکس و تعدادی پست به اشتراک گذاری شده در فواصل زمانی باشند و در اینستاگرام فعال باشند تا اکانت‌هایی با هویت واقعی برای اینستاگرام شناخته شوند.

همچنین موقعیت مکانی این فالوورها برای اینستاگرام قابل توجه است برای مثال؛ اگر شما در ایران پست‌های خود را به اشتراک می‌گذارید اما؛ اکثر فالوورهای شما به فرض از کشور کانادا باشد، اینستاگرام تشخیص می‌دهد که فالوورهای شما فیک هستند. پس باید فالوور اینستاگرام خریداری شده اکثرا در مکان جغرافیایی نزدیک شما باشند. علاوه بر این زمانی که تعداد فالوورهای یک صفحه در اینستاگرام بالا میرود فالوورهای واقعی توجه بیشتری نسبت به فعالیت دیگر کاربران و هویت آن‌ها در صفحه شما نشان می‌دهند. پس برای اینکه محبوبیت خود را حفظ کنید باید فالوورهای خریداری شده توسط شما واقعی به نظر برسند که با خرید فالوور از سایت ایرانی گلدفالوور می‌توانید مطمئن باشید که تمامی فالوور های خریداری شده دارای هویت هستند.

آمار اینستاگرام
کسب درآمد بالا در اینستاگرام- آمار مقایسه استفاده از شبکه های اجتماعی بین جوانان آمریکایی
نحوه خرید فالوور اینستاگرام به صورت آنلاین
به دنبال یک تامین کننده معتبر باشید. سایت معتبر خرید فالوور، سایتی است که نمونه کارهایی را در صفحه خود به اشتراک می‌گذارد و به عبارتی اصل شفاف سازی را اجرا می‌کند. گلد فالوور، با مجموعه‌ای از اقدامات در مدیریت پیج، مانند افزایش فالوور فعال، و تبلیغات اینستاگرام باعث بالا رفتن بازخورد پیج مشتری می‌شود. همچنین با توجه به بالا رفتن بازخورد پیج شاهد افزایش فالوور اینستاگرام با خرید دنبال‌کننده‌ها، خرید ویو (بازدید اینستاگرام) و افزایش کامنت خواهید بود.

ما در مدیریت پیج اینستاگرام با برنامه‌ریزی مدون، به روزرسانی روزانه پیج اینستاگرام و واکنش به رویدادهای مختلف، با مخاطبان ارتباط برقرار کرده و البته با ساخت پست‌های گرافیکی و ساخت انواع تیزر‌های تبلیغاتی مانند؛ موشن گرافیک و یا کلیپ‌های حرفه‌ای، ضمن احترام به مخاطبان، سطح حرفه‌ای بودن کسب و کار شما را ارتقا می‌دهیم. با افزایش تعداد فالوورهای پیج با استفاده از سایت گلد فالوور، دیگر نگرانی بابت موثر نبودن فالوورها نخواهید داشت و مطمئن هستید که تمامی فالوورها هدفمند و واقعی هستند و موجب رشد و پیشرفت کسب و کار شما خواهند شد.

 

 

اهمیت یک سایت معتبر در خرید فالوور و تاثیر باور نکردنی آن، در اعتبار پیچ شم

مزایای خرید فالوور های شبکه های اجتماعی
خرید فالوور فوق العاده کمک می‎کند. این باعث می‌شود نمایه شما شگفت انگیز به نظر برسد، بنابراین کاربران اینستاگرام به احتمال زیاد روی دکمه follow کلیک می‌کنند. سپس، محتوای بسیار ارزشمند شما می‌تواند آن‌ها را در پیچ نگه دارد. هنگام خرید فالوور، مزایای زیادی وجود دارد و برخی از آن‌ها ذکر خواهند شد.

خرید فالوور اینستاگرام
خرید فالوور واقعی و فعال برای جلوگیری از ریزش و تشخیص اینستاگرام

ایجاد تعادل در رقابت
یک مزیت بزرگ در خرید فالوور اینستاگرام برای مشاغل کوچکتر یا جدید این است که از این طریق، آن‌ها می‌توانند به کمک یک پایه کم و بیش برابر با برندهای رقیب خود، رقابت کنند. بیشتر اوقات، اگر یک مارک، خیلی شناخته شده نیست یا تازه در یک صنعت اشباع شده شروع به کار می‌کند، جذب تعداد زیادی از دنبال کنندگان به این معنی است که تجارت آن در سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی با سرعت بیشتری حرکت خواهد کرد.

چون که افراد بیشتری که این برند را دنبال می‌کنند، احتمال دسترسی به مخاطبان بیشتر را افزایش داده و آگاهی کلی از برند را در این بستر افزایش می‌دهند. داشتن دید بیشتر در مورد کلیه محصولات یا خدماتی که توسط یک تجارت ارائه می‌شود یک مزیت کلی برای خود تجارت است، زیرا منجر به افزایش فروش می‌شود

اثر زنجیره‌ای
هنگامی که یک حساب اینستاگرام تعداد زیادی فالوور داشته باش، احتمال این‌ که افراد دیگر بخواهند آن حساب را دنبال کنند، پس از اثبات علاقه از نظر محصولات یا خدمات ارائه شده، بسیار بیشتر است. برای مشاغل مورد نظر، این به معنای یک تعداد خاص فالوور اینستاگرام نیست. اغلب اوقات، یک مارپیچی ایجاد می‌شود که منجر به رشد بیشتر آن حساب اینستاگرام می‌شود، که به معنای تعداد فالوئرهای در حال رشد است. در نتیجه تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه علاقه‌مند به خرید محصولات یا خدمات ارائه شده هستند.

وقت و تلاش کمتر
ایجاد یک حساب کاربری اینستاگرام، تا حدی که دسترسی زیادی داشته باشد و همچنین تعداد زیادی فالوور داشته باشد، معمولاً به معنای سرمایه گذاری در وقت و تلاش زیاد است. علاوه بر این، هیچ تضمینی برای موفقیت هر یک از این تلاش‌ها وجود ندارد. به همین دلیل خرید فالوور بسیار سریع و راحت و از نظر زمانی مقرون به صرفه بوده، و به عنوان یک روش عالی برای تقویت رشد حساب و رشد کلی برای خود کسب و کار است.

در روش افزایش فالوور هدفمند، با سیستم ما می توانید با تعیین پیج ، نقشه ، هشتگ و یا ترکیبی از آن ها به عنوان منبع جستجوی فالوور برای پیج خود اقدام کنید تا سیستم ما به صورت شبانه روزی به تبلیغ پیج اینستاگرام شما بپردازد .

منظور از تبلیغ به معنی این است که سیستم ما به صورت ۲۴ ساعته به جای شما اقدام به فالو و لایک کردن کاربران هدف می کند ، که در نتیجه آن جذب فالوورهای واقعی و هدفمند می شود .

مزایا :

در این قابلیت شما میتوانید پیج های اینستاگرامی رقیبانتان و پیج هایی که مد نظرتون هست به سیستم معرفی کنید تا فالوورهای آنها جذب شوند
تعیین گرفتن فالور بر اساس مکان نقشه در هرکجای ایران و جهان و همچنین تعیین گرفتن فالور بر اساس هشتگ
هر هشتگی که مدنظرتان هست با معرفی کردن آن هشتگ به سیستم میتوانید افرادی که آن هشتگ را به اشتراک میگذارند را براحتی جذب کنید
فعالیت های خودکار خود را تنظیم کنید ، دکمه استارت را بزنید ، مرورگرتان را ببندید و با خیال راحت به کار هایتان برسید ، و بعد از کارهایتان پنل را چک کنید
ارسال پیام دایرکت اتوماتیک به اعضای پیج
تمامی فالوور های جذب شده به صورت ۱۰۰ درصد واقعی هستند
شما میتوانید بدون هیچ نگرانی از بلاک و یا بسته شدن یا هک اکانت اینستاگرام تون، با تنظیمات و راهنمایی های ما به صورت ۲۴ ساعته در اینستاگرام فعالیت داشته باشید.
این روش در بین مشتری های ما بسیار محبوب است و صد ها پیج از سراسر ایران از این روش از سایت ما استفاده میکنندو در فروش محصولات مشتری های عزیزمان بسیار تاثیر گذار بوده است .

نگران افزایش فالووینگ های پیج خود (افرادی که سیستم ما با پیج شما آن ها را فالوو می کند) نباشید . آن ها دوباره مثل روز اول به تعدادی که قبلا بودند برمیگردند .

منابع:

https://adsmember.com/

https://bar30.co/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

آخرین مطالب

/
در این وبلاگ در رابطه با شبکه های اجتماعی مطالبی می آموزیم.