آموزش ترفند های آزمون آیلتس با متود های آموزشی
تاریخ : یک شنبه 2 مرداد 1401
نویسنده : یاسر موسوی

با توجه به افزایش روزافزون کاربران اینستاگرام، بسیاری از شرکت ها از این شبکه اجتماعی برای تبلیغ برند خود استفاده می کنند، اما همانطور که می دانید ایجاد یک پیج جدید و افزایش فالوور واقعی کاری زمان بر است. به همین دلیل است که بسیاری از مردم آن را می خواهند. با پرداخت هزینه پیج اینستاگرام یک پیج اینستاگرام با فالوورهای زیاد بخرید. این بخش نمادین نحوه خرید پیج اینستاگرام را به شما نشان می دهد. خرید یک پیج اینستاگرام واقعی می تواند یک راه حل عالی برای کسانی باشد که نمی خواهند زمان زیادی را صرف جذب فالوور کنند. همچنین خرید فالوورهای پاپ آپ راه دیگری برای موفقیت پیج شما در مدت زمان کوتاه است.


در واقع با خرید فالوور پیج برتر، تعداد زیادی فالوور واقعی و فعال خواهید داشت که می توانند برای کسب و کار شما مشتری شوند. امروزه اگر کسب‌وکاری نتواند در شبکه‌های اجتماعی حضور فعال داشته باشد، مطمئناً با شکست مواجه می‌شود، زیرا برخلاف گذشته، در سال‌های اخیر، مردم ترجیح می‌دهند به جای خرید از فروشگاه‌ها، به صورت آنلاین خرید کنند. بنابراین اگر هنوز از پتانسیل شبکه‌های اجتماعی برای کسب درآمد بیشتر استفاده نکرده‌اید، می‌توانید با خرید یک پیج اینستاگرام واقعی با نرخ مشارکت بالا و سودآور، به سرعت فعالیت خود را در این شبکه اجتماعی محبوب آغاز کنید.


خرید پیج اینستاگرام به چه معناست؟

خرید پیج اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین فعالیت ها در اینستاگرام است که مورد استقبال کسب و کارها قرار گرفته است. اما این روش نیز مانند هر روش دیگری برای خرید پیج اینستاگرام دارای مزایا و معایبی است. اینستاگرام یکی از مهم ترین و فعال ترین شبکه های دنیاست که افراد زیادی در آن مشغول به کار هستند.


برای کار در اینستاگرام و رشد کسب و کارتان در آن، اولین چیزی که نیاز دارید یک پیج اینستاگرام فعال با فالوورهای واقعی است. افراد زیادی هستند که پیج های واقعی اینستاگرام را خریداری کرده اند. و افرادی هستند که سایت های خود را ایجاد و تبلیغ می کنند. خرید یک پیج اینستاگرام با فالوور واقعی مهم است و به شما کمک می کند تا درآمد بیشتری کسب کنید.


راهنمای خرید پیج اینستاگرام

در این قسمت می خواهیم به مهم ترین موارد قبل از خرید پیج اینستاگرام بپردازیم. مانند سایر خدمات، مانند فالوورها و قدردانی، فروش پیج از طریق وب سایت و برنامه مرتبط انجام می شود. در نهایت، اولین چیزی که در هنگام خرید پیج باید به آن توجه کنید، وب سایت ارائه دهنده خدمات است. متأسفانه در سال‌های اخیر وب‌سایت‌ها با ارائه پیج‌هایی با کیفیت پایین، کاربران را تنزل داده و در نتیجه قابلیت اطمینان سرویس از بین رفته است.


مهم ترین نکته ای که قبل از خرید پیج اینستاگرام باید به آن توجه کنید نرخ مالیات پیج اینستاگرام است. معیارهای زیادی روی هزینه خرید پیج اینستاگرام تاثیرگذار است که مهمترین آنها تعداد فالوورها و فالوورهای واقعی پیج است. نرخ 10000 فالوور از پیج ای با 5000 فالوور بیشتر است.


چه کسی می تواند پیج اینستاگرام را واقعا ارزان بخرد؟

تمامی افرادی که قصد کسب درآمد از طریق اینستاگرام را دارند می توانند از طریق سایت های فروش پیج اینستاگرام پیج های اینستاگرام ارزان با فالوور واقعی خریداری کنند. همانطور که می دانید راه های مختلفی برای کسب درآمد از اینستاگرام و افزایش فالوور ایرانی وجود دارد. برخی از وب سایت ها محصولات یا خدمات مختلفی را به صورت آنلاین به فروش می رسانند و برخی دیگر با جذب فالوور و تبلیغات کسب درآمد می کنند. البته پیج های اینستاگرام می توانند از آن برای عرضه محصولات جدید استفاده کنند، زیرا افراد زیادی ساعت ها را در اینستاگرام سپری می کنند; بنابراین با ایجاد یک استراتژی قوی می توانید افراد بیشتری را از محصولات یا خدمات خود آگاه کنید.


گرفتن ادمین برای پیج اینستاگرام

اینستاگرام این روزها بسیار رشد کرده است و همه می دانیم که همه شرکت ها فعالیت خود را در این شبکه اجتماعی گسترش داده اند، احتمالاً هر یک از شما فکر می کردید که وب سایت اینستاگرام در بخش تجارت فعال است. مال شما و تمدیدش کنید شما یک پیج اینستاگرام ایجاد و اجرا می کنید، اما به مرور زمان به فعالیت حرفه ای بیشتری نیاز دارید و ممکن است با محدودیت زمانی مواجه شوید. اینجاست که شغل مدیر پیج اینستاگرام توسعه می یابد زیرا به این نتیجه رسیده اید که به کمک یک مدیر پیج اینستاگرام حرفه ای و فعال نیاز دارید. نماد در این پایان با شما همراه می شود.


به خاطر داشته باشید که تصمیم گیری برای انتقال یک پیج کار آسانی نیست، زیرا نیاز به اعتماد به یک مدیر حرفه ای و با تجربه برای اجرای صحیح پیج اینستاگرام شما دارد. اما قبل از رفع این مشکل، می‌خواهیم ببینیم که آیا می‌توانیم مدیر را با یک ربات اینستاگرام جایگزین کنیم. همچنین در مورد اینکه آیا مدیران نقشی در افزایش فروش پیج دارند یا خیر صحبت می کند. برای اطلاع کامل از مدیران پیج اینستاگرام خود به ما بپیوندید.


پیج ادمین اینستاگرام به چه کسی گفته می شود؟

امروزه کسب و کارهای آنلاین بیش از هر زمان دیگری در حال انجام دادن هستند. بسیاری از کسب و کارهای سنتی برای ارائه آنلاین کسب و کار خود نیز با مشکل مواجه هستند. یعنی کم کم شاهد تغییر ماهیت کسب و کارها هستیم و کم کم به جایی می رسیم که اکثر کسب و کارها به صورت آنلاین عرضه می شوند.


در آینده، پیج های اینستاگرام به دلایل مختلفی مانند ایجاد محتوای اینستاگرام، انتشار به موقع پست ها، جذب فالوور و پشتیبانی نیاز دارند. البته مصرف کنندگان نمی توانند همه این کارها را انجام دهند اما اکنون کاربرانی هستند که از این گزینه به عنوان فرصت شغلی استفاده کرده اند مدیر پیج اینستاگرام شخصی است که تمام کارها و فعالیت های شما را در این شبکه اجتماعی انجام می دهد.


Admin مخفف کلمه انگلیسی «Administrator» است که معادل کلمه فارسی «Administrator» است. فردی که به عنوان ادمین اینستاگرام فعالیت می کند، جدا از پاسخگویی به تمامی سوالات شما، می تواند پیج اینستاگرام را نیز مدیریت کند و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. برخی از کارهایی که این شخص می تواند برای پیج کسب و کار شما انجام دهد عبارتند از:
تولید انواع محتوای اینستاگرام شامل متن، تولید عکس و طراحی گرافیکی، تولید ویدئو، igtv و حلقه
تجزیه و تحلیل سایت خود، تجزیه و تحلیل آن از زوایای مختلف و مقایسه آن با فعالیت های رقبای خود.



رشد و توسعه پیج های تجاری و افزایش درآمد

استخدام یک ادمین حرفه ای آفلاین اینستاگرام به شما کمک می کند تا سرعت رشد پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید. همچنین به خاطر داشته باشید که استخدام ادمین اینستاگرام ممکن است شرایط متفاوتی داشته باشد. به این ترتیب می توانید ساعت کاری پیج مدیریت را مشخص کنید و در نهایت با توجه به اعمال و شرایطی که تغییر داده اید از پیج خود نتیجه بگیرید. اگر شما هم محدودیت زمانی دارید و نمی توانید در پیج اینستاگرام خود کارآمد باشید، سیمبل پیج شما را به مدیران حرفه ای و با تجربه می سپارد.


تفاوت بین ادمین اینستاگرام و مدیر وب سایت چیست؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که کاربران می پرسند تفاوت مدیران اینستاگرام با وب مسترها است. کاربران اغلب مدیران وب‌سایت را با مدیران اینستاگرام اشتباه می‌گیرند یا هر دو را یک کاربر می‌دانند. اما این کاملا اشتباه است و این دو کلمه کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند. وب مسترها مدیران وب سایت هستند که وظیفه آنها مدیریت کل وب سایت است. از طرفی مدیران افرادی هستند که در شبکه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی فعال هستند و مسئولیت مدیریت پیج های را بر عهده دارند. اما دامنه فعالیت مدیر اینستاگرام شامل وب سایت ها نمی شود.

 

استخدام مدیر اینستاگرام یا استفاده از ربات اینستاگرام؟!

سوال رایج دیگر کاربران این است که چرا از ربات ها برای مدیریت وب سایت خود استفاده نمی کنیم؟ ربات های اینستاگرام بسته به نیاز کاربر برای اهداف مختلفی طراحی و استفاده می شوند. اهدافی از جمله جذب فالوور، همیشه آماده بودن برای پاسخ دادن به مشتریان، لایک کردن پست‌ها در پیج های دیگر و مواردی از این قبیل. ربات ها استراحت نمی کنند و در 24 ساعت شبانه روز، هفت روز هفته و همه روزهای سال درگیر فعالیت های طراحی شده و برنامه ریزی شده هستند.


با کمک یک ربات می توانید تعداد بازدید پیج های را افزایش دهید و البته مشکلی که در این بین وجود دارد این است که گاهی اوقات این بازدیدها ممکن است جعلی باشند. به طور کلی، ربات های اینستاگرام سطح فعالیت پیج و حساب کاربری شما را افزایش می دهند. هر چه تعداد این فعالیت ها بیشتر شود، بازدیدهای بیشتری دریافت می کنید


پست، استوری، IGTV، ریل ها و به طور کلی محتوایی که برای تولید و آپلود آن سخت کار می کنید، بازدیدهای بهتر و بهتری خواهد داشت و تعاملات بیشتری دریافت می کنید. بر خلاف ربات ها ادمین هستند. مدیران ممکن است مانند ربات ها در 24 ساعت شبانه روز نباشند و بهره وری ربات ها را نداشته باشند، اما مزایای دیگری دارند که اکثر شرکت ها ترجیح می دهند از آنها استفاده کنند. ایجاد تعاملات دوستانه، انتخاب فالوور با دقت بالا و اجتناب از فالوورهای کاذب، امکان پاسخ صحیح و وضوح مبهم و غیره همگی از مزایایی است که ادمین ها برای سایت شما به ارمغان می آورند.

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 22 خرداد 1401
نویسنده : یاسر موسوی

فرقی نمی‌کند شما یک برند یا تولیدکننده محتوا باشید، درآمدهای زیادی در رسانه‌های اجتماعی دارید. آموزش کسب درآمد در اینستاگرام در سال 2022.


اگر سخت کار کردن و پول درآوردن رویای آمریکایی است، سخت کار نکردن و پول درآوردن رویای اینستاگرام است. اما کسب درآمد جدی با استفاده از رسانه های اجتماعی نیازمند یک استراتژی جدی است. چه خالق باشید و چه یک تجارت، اگر تحقیقات خود را انجام دهید بیشترین موفقیت را در کسب درآمد در اینستاگرام خواهید داشت.

به خواندن ادامه دهید تا از نمونه هایی از سازندگان و برندها الهام بگیرید و نکاتی برای کسب درآمد در اینستاگرام پیدا کنید که برای همه کاربرد دارد.

 

 

پاداش: یک چک لیست رایگان دانلود کنید که مراحل دقیقی را نشان می دهد که یک اینفلوئنسر تناسب اندام برای افزایش فالوور از 0 به 600000+ در اینستاگرام بدون بودجه و تجهیزات گران قیمت استفاده کرده است.

آیا می توانید در اینستاگرام کسب درآمد کنید؟
جهنم آره در واقع، کمک به سازندگان برای امرار معاش در این پلتفرم، اولویت اصلی اینستاگرام است، به‌ویژه با افزایش رقابت از سوی TikTok، Snapchat و YouTube.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا در اولین هفته سازندگان این شرکت در ژوئن 2021 گفت: "هدف ما این است که بهترین پلتفرم برای سازندگانی مانند شما باشیم که بتوانند زندگی خود را تامین کنند."

در سال 2021، اینستاگرام دومین اپلیکیشن پر دانلود در جهان بود. این هفتمین وب سایت پربازدید در سراسر جهان، چهارمین پلتفرم پر استفاده ترین رسانه اجتماعی است و هر ماه 1.22 میلیارد کاربر دارد. همه اینها باید گفت: این یک مخاطب بالقوه عظیم است. با مجموعه ای عظیم و متنوع از افرادی که به طور بالقوه می توانند در معرض محتوای شما قرار گیرند، فرصت های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد.

(اگر به دنبال آمار بیشتر در اینستاگرام هستید - می دانید، برای سر و صدا کردن در مهمانی ها و تحت تاثیر قرار دادن دوستان خود - می توانید 35 مورد از آنها را در اینجا پیدا کنید).

چقدر می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟ا

عداد و ارقام دشوار هستند، زیرا سازندگان و برندها در مورد میزان درآمدی که به دست می‌آورند کاملا خصوصی هستند. علاوه بر این، محاسبه درآمد از اینستاگرام پیچیده است - اگر آهنگی را در یک Reel بخوانید، صدا در فضای مجازی پخش می شود و از شهرت اینترنتی شما یک رکورد به دست می آید، سپس ده ها هزار نفر برای کنسرت شما بلیط می خرند، این کار را انجام می دهد. کسب درآمد در اینستاگرام محسوب می شود؟ اگر ویدیوهای غذایی را پست کنید، سپس پیوندی به وبلاگ دستور پخت خود ارائه دهید و تبلیغاتی را در وبلاگ خود میزبانی کنید که برای شما درآمد ایجاد می کند، چه؟

عجیب به نظر می رسد، اما این راهی است که بیشتر سازندگان موفق به این سفر می پردازند. میزان درآمدی که می‌توانید در اینستاگرام به دست آورید به اعتبار، تعداد مخاطب، تعامل، استراتژی، شلوغی و کمی شانس شما بستگی دارد.

در اینجا آمده است که برخی از سازندگان و افراد مشهور چقدر درآمد داشته اند:

به گفته Business Insider: 901 دلار: میانگین پولی که یک اینفلوئنسر اینستاگرام با 1000 تا 10000 فالوور می تواند در هر پست کسب کند.

100 تا 1500 دلار: به گفته برایان هانلی، مدیر عامل استودیو Bullish (یک آژانس استعدادیابی برای اینفلوئنسرها) چقدر می توان برای یک آگهی تبلیغاتی در استوری های اینستاگرام خود به یک سازنده پرداخت کرد.

983,100 دلار: مبلغی که کایلی جنر به ازای هر پست تبلیغاتی یا محتوای حمایت شده کسب می کند

1,604,000 دلار: مبلغی که کریستیانو رونالدو به ازای هر پست دریافت می کند

در سال 2021، Hype Auditor تقریباً 2000 اینفلوئنسر (بیشتر مستقر در ایالات متحده) را در مورد میزان درآمد آنها بررسی کرد. در اینجا چیزی است که آنها پیدا کردند:

درآمد متوسط ​​​​اینفلوئنسر 2970 دلار در ماه است. اعداد «متوسط» بهترین گزینه نیستند، زیرا تفاوت زیادی بین اوج و پایین وجود دارد - همانطور که در آمار بعدی به آن اشاره شده است!
میکرو اینفلوئنسرها (اکانت هایی با هزار تا ده هزار فالوور به طور متوسط ​​1420 دلار در ماه درآمد دارند و مگا اینفلوئنسرها (اکانت هایی با بیش از یک میلیون دنبال کننده) حدود 15356 دلار در ماه درآمد دارند.
میزان درآمد اینفلوئنسرهای اینستاگرام بر اساس اندازه حساب کاربری (گراف Hype Auditor)

منبع: ویرگول

چگونه در اینستاگرام به عنوان یک خلاق کسب درآمد کنیم

حتی اگر "کسب و کار" به معنای متعارف ندارید، راه های زیادی وجود دارد که می توانید از اینستاگرام برای کسب درآمد به عنوان فردی استفاده کنید. با داشتن یک دنباله‌روی قوی و جایگاه روشن، شما تأثیر دارید و می‌توانید تأثیرگذار باشید.

با برندها شریک شوید
همکاری با برندها احتمالاً شناخته شده ترین روشی است که سازندگان می توانند در اینستاگرام درآمد کسب کنند. یک برند کوچک یا بزرگ پیدا کنید که با ارزش‌های شما همسو باشد (این بخش مهم است - شراکت با برندی که هیچ ربطی به محتوای معمولی شما ندارد یا حتی مستقیماً با محتوای معمولی شما در تضاد است، باعث می‌شود شما غیر معتبر به نظر برسید).

مشارکت با برندها می تواند اشکال مختلفی داشته باشد: ممکن است برای ارسال پست اینستاگرامی که دارای یک محصول خاص است، به شما پولی پرداخت شود، یا در ازای محتوا، محصولات رایگان به شما ارائه شود. برای شروع، سعی کنید چند پست که برخی از چیزهای مورد علاقه شما - رستوران ها، محصولات مراقبت از پوست، هر آنچه که برای شما صادق است- را به صورت رایگان منتشر کنید. سپس می‌توانید به آن پست‌ها به‌عنوان نمونه در هنگام تماس با برندها اشاره کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1400
نویسنده : یاسر موسوی

چگونه می توان برای کانال یا گروه تلگرام ممبر گرفت؟ 9 راه برای افزایش مشترکین تلگرام
نحوه دریافت ممبر تلگرام
کانال های تلگرام محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. مزایای آنها آشکار است: بر اساس پیام رسان محبوب ، کاربران می توانند به راحتی ارتباطات شخصی و همه محتوای مفید و سرگرم کننده را در یک مکان ، میزان تعامل بالا و محبوبیت روزافزون تلگرام ترکیب کنند. امروزه محبوب ترین کانال های تلگرام بیش از 3 میلیون مشترک دارند ... اما چگونه می توان کانال خود را در این مقیاس بزرگ توسعه داد؟ شما همچنین میتوانید از خرید ممبر تلگرام استفاده کنید.

لیستی از 9 روش برتر برای عضویت در تلگرام وجود دارد. و با ترکیب برخی از آنها ممکن است به نتایج عالی برسید.

9 بهترین راه برای به دست آوردن ممبر تلگرام برای کانال یا گروه خود

 

1. ممبر را اضافه کنید - دوستان و دوستان دوستان خود

می توانید 200 نفر از اولین اعضای کانال تلگرام را به صورت رایگان از مخاطبین خود اضافه کنید. پس از رسیدن به محدوده 200 ، این امکان به طور خودکار خاموش می شود. اما همچنان می توانید کانال خود را در پیام های خصوصی با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید و از دوستان خود بخواهید که پیوند شما را به دوستان خود پخش کنند. برخی از شبکه های خوب می توانند در عرض چند روز 200-300 عضو را در کانال شما افزایش دهند.

مزایا: اعضای کاملاً رایگان ، ساده ترین راه برای اضافه کردن اولین اعضای تلگرام ، برای شروع عالی است.

معایب: تعداد محدودی از اعضا ، امکان توسعه یک کانال بزرگ وجود ندارد ، مشترکان هدفمند (دوستان شما فقط برای حمایت از شروع جدید شما هستند و با گذشت زمان احتمالاً آن را ترک خواهند کرد).

2. تبلیغات در رسانه های اجتماعی

از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کانال تلگرام خود استفاده کنید: پیوندها را در Quora ، صفحات فیس بوک ، اینستاگرام به اشتراک بگذارید یا از TikTok پرطرفدار استفاده کنید. از اجتماعات خود استفاده کنید ، جوامع جدیدی ایجاد کنید یا از افراد تأثیرگذار کوچک بخواهید به شما کمک کنند.

جوانب مثبت: رایگان

معایب: زمان و تلاش زیادی برای گسترش پیوندهای شما لازم است ، رقابت بالا ، هیچ گونه تضمینی برای عضویت در آنها وجود ندارد.

3. در گروه های چت شرکت کنید

یافتن گروه های چت در تلگرام مرتبط با موضوع کانال شما بسیار آسان است ، به همین دلیل این امکان وجود دارد که یک شرکت کننده فعال باشید و به اشتراک گذاری پیوند کانال خود می توانید پیروان جدیدی برای شما به دست آورید. به غیر از گروه هایی از طاقچه شما ، گروه های ویژه ای برای تبلیغات تلگرام وجود دارد که همه در آن پیوندهای خود را مبادله می کنند.

جوانب مثبت: رایگان

معایب: کمترین روش م :ثر: احتمالاً شما ممنوع می شوید و شهرت بدی برای ارسال هرزنامه دریافت می کنید ، شانس کمی برای به دست آوردن حتی چند عضو وجود دارد.

4. ارتقاء متقابل

هنگامی که کانال به بیش از 5000 عضو رسید ، این احتمال وجود دارد که کانال های دیگر (با همان اندازه) با تبلیغ متقابل موافقت کنند. دو کانال یکدیگر را تبلیغ می کنند و اساساً دنبال کننده هایی را بین یکدیگر رد و بدل می کنند. بهترین سناریو این است که کانال ها را از نزدیک معرفی کنید (بهترین معاملات برای مد + بهترین معاملات برای لوازم الکترونیکی ؛ نکات شرط بندی فوتبال + نکات شرط بندی بسکتبال و غیره).

جوانب مثبت: رایگان است.

معایب: هیچ تضمینی برای دریافت اعضا وجود ندارد ، مناسب برای کانالهای کوچک و جدید ، پیدا کردن کانالهای خوب برای تبلیغات متقابل دشوار است.

5. کاتالوگ های کانال تلگرام

یکی دیگر از راه های به دست آوردن ممبر کانال تلگرام یا گروه شما این است که در کاتالوگ ها ارسال شود. بیش از 50 وب سایت فهرست وجود دارد که می توانید وارد آن شوید. یکی از معروفترین و بزرگترین آنها Tgstat است.

مزایا: رایگان ، افراد می توانند از طریق جستجوی Google به کانال شما دسترسی پیدا کنند.

معایب: درصد کمی از مردم از کاتالوگ هایی استفاده می کنند که برای رشد سریع و بزرگ مناسب نیستند ، رقابت زیادی بین کانال های مشابه وجود دارد.

6. تبلیغات پولی در کانال های تلگرام

یکی از محبوب ترین روش ها برای تبلیغ کانال ها و به دست آوردن اعضای واقعی. ایده این است که به مدیران پرداخت شود تا 1-24 ساعت در کانال های خود پست شوند. قیمت انتشار بستگی به 1) مدت زمان تبلیغ شما 2) اندازه کانالی که در آن می خواهید ارتقا یابد. یک پست تبلیغاتی به طور متوسط ​​از 0 تا 500 کاربر جدید به ارمغان می آورد و این نتایج به محتوای تبلیغات شما ، فراخوان به اقدام ، محتوای کانال ، فعالیت در کانالی که تبلیغ می کنید بستگی دارد. برای درک اینکه در چه ارتقاء باید سرمایه گذاری کنید ، تفکر استراتژیک لازم است ، نتیجه آن غیرقابل پیش بینی است.

مزایا: اعضای واقعی و هدفمند.

معایب: پرهزینه ، بدون هیچ گونه تضمینی برای عضویت (می توانید به راحتی پول هدر دهید و 0 دنبال کننده جدید دریافت کنید) ، امکان کلاهبرداری (می توانید به کسی پول اضافه کنید تا اعضای تلگرام را در کانال خود اضافه کند و در عوض ربات دریافت کند) ، روند کند ( رسیدن به 10 هزار عضو ممکن است سالها طول بکشد).

7. تبلیغات هدفمند

یکی دیگر از گزینه های تبلیغات پولی استفاده از تبلیغات فیس بوک است. تنوع بسیار زیاد تنظیمات ممکن است به شما این امکان را بدهد که مخاطبین خود را با دقت 100٪ هدف قرار دهید.

مزایا: اعضای واقعی و هدفمند.

معایب: می تواند واقعا پرهزینه باشد ، شانس زیادی برای شکست ، شما باید نحوه کار تبلیغات فیس بوک یا استخدام یک متخصص را درک کنید (و به ما اعتماد کنید ، یادگیری آن کار آسانی نیست).

8. ربات بخرید

از 0 تا 40 هزار عضو در یک روز افزایش می یابد؟ اگر اعضای جعلی تلگرام را اضافه کنید آسان است. ربات ها دنبال کننده واقعی یا حتی افراد نیستند ، آنها کاربرانی هستند که توسط نرم افزار خاصی ایجاد شده اند. اساساً ، هیچ سودی از این اعضا وجود ندارد (آنها پست های شما را مشاهده نمی کنند ، محصولات شما را نخرند) ، اما تعداد واقعی دنبال کنندگان شما را افزایش می دهند. در عوض ، می تواند کاربران واقعی را برای پیوستن به خود جذب کند (مشترکان جدید بهتر است به کانالهای بزرگ بپیوندند ، نه به کانالهای کوچک). اما یک مشکل بزرگ وجود دارد: تلگرام این اعضا را حذف می کند. اگر امروز 40 هزار دنبال کننده دارید ، این بدان معنا نیست که فردا هنوز آنها را خواهید داشت.

جوانب مثبت: رشد سریع و ارزان ، اگر فقط به دنبال تعداد زیادی باشید ، انتخاب بسیار خوبی است.

معایب: کاربران غیرفعال و بی فایده ، همه آنها در هر زمان حذف می شوند

9. خرید ممبر واقعی تلگرام

سرویس های آنلاین وجود دارد که همه می توانند اعضای واقعی تلگرام را خریداری کنند. این روش مزایای ربات ها (رشد سریع ، قیمت مناسب ، ضمانت نامه - شما برای آنچه دریافت می کنید پرداخت می کنید) و تبلیغات پولی (افراد واقعی) را حفظ می کند.

مزایا: تبلیغات سریع ، کاربران واقعی ، ارزان تر از تبلیغات پولی ، ضمانت نامه ها (اگر برای 1000 عضو پرداخت کنید ، 1000 دنبال کننده دریافت خواهید کرد).

منفی: گرانتر از ربات ها ، نمی توان آنها را هدف قرار داد.

نتیجه گیری: اینها روشهای اصلی افزایش فالوور در کانال ها و گروه های تلگرامی هستند. اما قبل از شروع به کار ، باید در مورد کانال خود فکر کنید و اینکه چه ارزشی برای مردم دارید. اگر محتوای متناقض و بی کیفیت ارائه دهید ، حتی ابزارهای تبلیغاتی خوب تلگرام نیز کمکی نخواهد کرد. بنابراین ، عوامل کلیدی موفقیت چیست؟ نام تجاری (نام ، توضیحات ، لوگو) ، محتوای باکیفیت ، منحصر به فرد و مفید ، نشریات ثابت (بدون اسپم ، ساده نگه دارید ، بیش از 10 بار در روز پست ارسال نکنید).

چگونه می توان ممبر واقعی تلگرام را خریداری کرد؟
AppsGeyser اعضای واقعی کانال ها و گروه های تلگرامی را ارائه می دهد که آماده تعامل با هرگونه محتوا ، محصولات و خدمات هستند. ارائه مشترکین از هر کشوری: هند ، نیجریه ، کنیا ، ایالات متحده ، اروپا ، مالزی ، روسیه و سایر کشورها. تحویل سریع - از 1 تا 3 روز برای دریافت 1000 عضو. در صورت رها شدن برخی از اعضا ، شارژ مجدد رایگان. پشتیبانی زنده در هر مرحله از ارتقاء.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : دو شنبه 4 مرداد 1400
نویسنده : یاسر موسوی

پرده توری مغناطیسی درپلاست نصب آسان

از اولین ویژگی پرده توری مغناطیسی درپلاست می تواند نصب آسان و سریع باشد ، اشاره شده است. در طول زندگی ، همیشه یک پرده نصب کنید ، متفاوت بسیار دشوار است و وجود داشته است ... در این مورد ، تا کنون ، در مورد همه پرده های موجود در بازار اعمال می شود. با این حال ، به جرات می تواند بگوید که نصب پرده کار نمی کند مغناطیسی دشوار نیست. شما باید یک پرده توری ، مغناطیسی نصب کنید ، به هیچ کمکی احتیاج ندارید ، در واقع شخصاً می توانید مراحل نصب را طی کنید.

 

 همانطور که می دانید ، برای نصب پرده در داخل خانه ، نیاز به یک سری لوازم جانبی که در آن دارید ... این مورد مربوط به پرده های توری است ، مغناطیسی نیست ، و لوازم جانبی پیش پا افتاده است. می توانید مراحل نصب را طی کنید.

 

پرده مغناطیسی درپلاست محیط بیرون ، شهرک سازی انجام می دهد

سایر ویژگی های مهم توری پرده مغناطیسی درپلاست تصفیه ، هوای محیط می تواند باشد. به طور کلی ، پرده های توری و پلاستیک مغناطیسی محیطی که از قصد تخلیه هوای آن استفاده می کنند ، هستند. پرده مغناطیسی یک گزینه عالی برای این دسته از محیط ها می تواند باشد ... زیرا ، همانطور که می گوییم ، پرده های توری مغناطیسی با استفاده از تور بوده است. توری بودن نوع پرده ها ، هوا را بدون هیچ مشکلی تشکیل می دهد. ، راحت از آن عبور می کند.

 

 با استفاده از سایر امکانات ، همچنین می تواند استفاده در فضای باز باشد ، از پیش بینی تسویه حساب پرداخت استفاده کنید. اما ، با استفاده از پرده توری ، مغناطیسی ، نه تنها اسب پیش بینی می تواند ، بلکه از ورود هر حشره ای ، بلکه در بلوک نیز می تواند باشد. حتی ورود پرده مغناطیسی به خاک و آلودگی ، زمان سخت می تواند به جلوگیری از آن کمک کند.

 

پرده مغناطیسی زیبایی دارد

به طور کلی ، همانطور که می دانید ، پرده ها و حتی درب بسیار تأثیر می گذارد در زیبایی و نقش و روزنامه نگار ، خانه شما ساده خواهد بود. مشتری درپلاست در زمان خرید هر نوع پرده ، و غیره حساسیت زیادی برای انجام آن لازم است؟ "این مورد در مورد پرده مغناطیسی نیز اعمال می شود. پرده توری و مغناطیسی ، که در پلاست است ، در نقش و روزنامه نگار وجود دارد ، چندین پیشنهاد مشتری داده می شود ؛ بنابراین ، آیا روزنامه نگاری شما را برای زیبایی این نوع پرده ها را در ذهن داشته باشید.

 

حشرات از پرده توری مغناطیسی عبور نمیکنند!

یکی از ویژگی های پرده های دیگر ، مغناطیسی درپلاست که زمان بارگذاری آن در این است مقالع مشکل؟ جلوگیری از عبور حشرات مختلف می تواند باشد. همانطور که می دانید ، در فصولی مانند بهار و تابستان ، ما همیشه حشرات را ریز کنترل می کنیم و بسیار درشت هستیم. برخی از خواص این موضوع بسیار رنج می برد. می تواند ، زیرا بسیاری از حشرات از طریق راه های نفوذ ، مانند پنجره ها ، ورودی درب و بالکن وارد خانه می شوند.

 

شما نیازی به نگرانی دیگر این موضوع ندارید. بیش از حد ، زیرا جنسیت و عملکرد پرده مغناطیسی درپلاست به گونه ای که هیچ گونه حشره ای را رد نمی کند. می توان گفت این کتاب دلیل اصلی خرید پرده توری مغناطیسی در این روزها توسط مردم است. با این حال ، این ویژگی می تواند باشد. جلوگیری از ورود حشرات به محیط. ، تأثیر بر قیمت پرده مغناطیسی... به دلیل این ویژگی ، یکی از نقاط اصلی پرده توری مغناطیسی استدرپلاست می تواند در نظر گرفته شود.

 

درب مغناطیسی درپلاست

پرده مغناطیسی با مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی

همانطور که در مقاله تایمز نیز ذکر شده است. پرده های توری مغناطیسی برای درهای بالکن و ورودی و هر مکان دیگری که استفاده می شود. همان مسئله ، دلیل می تواند این باشد که پرده مغناطیسی همیشه مستعد آسیب است ، قسمت بیرونی آن است. می تواند به قسمت خارجی آسیب برساند ، مانند باد و بارندگی. بهتر است بدانید که پرده مغناطیسی در برابر هر نوع اتفاقی رخ می دهد ، نمای بیرونی آسیب پذیر است.

 

اگر شما نیز می خواهید در فصول بهار و حتی تابستان ، در حالی که مانع از ورود حشرات می شوید ، از تازه بودن ، علاقه به انتخاب مناسب است. توری پرده توری مغناطیسی بسیار مناسب است. این مقاله توسط شرکت تولید کننده پرده ، مغناطیسی ، برودتی ، درپلاست آماده شده و تنظیم می شود


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: پرده مغناطیسی , پرده توری مغناطیسی ,
تاریخ : شنبه 19 تير 1400
نویسنده : یاسر موسوی

 

bestsmmpanel  is the cheapest SMM panel in India. We have ten support staff members who are always active 24 hours a day in the aria customer service team. bestsmmpanel SMM panel is a first-class panel for resellers.

 

About bestsmmpanel SMM panel: What is it bestsmmpanelsmmpanel.com read below: - bestsmmpanel SMM panel BEST SMM Panel - THE CHEAPEST social MEDIA RESELLER - bestsmmpanel SMM panel-the cheapest SMM reseller panel We provide 24/7 customer support we provide affordable SMM panel services.

 

bestsmmpanelsmmpanel.com: The Best SMM - Social Media Services for Resellers-SMM Panel – Social Media Marketing Panel" is the cheapest script for SMM and SEO service Reseller Panel, where people Buy Social Media Marketing Services such as Facebook Follower, Twitter followers, Instagram followers, Instagram Likes, YouTube views, YouTube watch time, Website Traffic, Tiktok and many other services.

 

bestsmmpanel SMM panel: SMM Reseller Panel - We provide the cheapest SMM Reseller Panel services among our competitors. If you are looking for the most cost-effective social promotions, then our main SMM dashboard is right for you. We will beat any price. You can get thousands of free subscribers from the SMM dashboard.

 

Cheapest SMM Resellers Panel India - The cheapest and best SMM Resellers panel in India and increase the fan base of your brand page on social media with likes, Followers and subscriptions etc.

 

bestsmmpanelsmmpanel.com | The World's Best & Cheap SMM Reseller Panel-bestsmmpanel SMM panel is the best Indian SMM panel and we are Indian web developers and serve the best social media services at the lowest price! We have made the payment system easy for Indian customers.

 

bestsmmpanelsmmpanel.com - # 1 SMM Reseller Dashboard in the world-The cheapest SMM Reseller dashboard and API available online! Join other 17,949 clients who are just as hungry for success as you are if you want to start your own SMM Reseller business as SMM Reseller Panel India. With bestsmmpanel SMM panel, you have the most amazing services available to you.

 

SMM Reseller No. 1 in the world Panel-bestsmmpanelsmmpanel.com This is the cheapest social media dashboard; We Provide Social Media Marketing services like Facebook, Tiktok, Instagram, Twitter, YouTube, PUBG UC and many other services. You can pay using popular payment methods such as Paytm, Skrill, PayPal, Payeer, and Western Union.

 

Best and Cheapest Panel - We are leading the SMM market-Best and Cheapest Panel SMM Reseller Cheap comes with high quality services at cheap rates. 24/7 Customer support with familiar staff.

 

bestsmmpanelsmmpanel.com - Best and Cheapest Reseller Dashboard-bestsmmpanel SMM panel is the best social media marketing dashboard for both resellers and individuals. They deal with the services of PUBG UC, Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Tiktok and SoundCloud.

 

bestsmmpanelsmmpanel.com# 1 SMM PANEL IN THE WORLD-The first choice of every Reseller. Start using bestsmmpanelsmmpanel.com it provides you with all the latest social media marketing (SMM) services. With 24-hour customer support, the lowest prices, the highest quality, and a fully functional API, you'll never need another dashboard.

 

bestsmmpanelsmmpanel.com -Best and cheapest Reseller dashboard in India-SMM (Social Media Marketing) directly uses social media sites like Tiktok, Twitter, Facebook and LinkedIn to promote your site bestsmmpanelsmmpanel.com. We also offer Instagram reseller panels, as well as others.

 

SMM reseller panel India: As an SMM Reseller Panel, We offer all kinds of social media marketing services at a reseller price to promote your or your customers ' Smm social media profiles, including Instagram, Tiktok, Twitter, Facebook, YouTube, Soundcloud, and more at the click of a button.

 

THE CHEAPEST SMM PANEL

We provide the cheapest wholesale SMM Reseller Panel services among our competitors. If you are looking for the most intelligent marketing, then our SMM dashboard is right for you. We can beat any price on the globe. Register now!

 smm panel

BEST SMM PANEL IN INDIA

We provide the highest quality of SMM promotions. Whether it's Instagram Followers, Facebook Fan Page Likes, Twitter Followers, Tiktok Likes and Followers, our SMM dashboard will deliver only the highest quality content. Our followers will be stable and you will want to order from us again.

 

SMM PANEL USA

We provide SMM panel services for American SMM freelancers. bestsmmpanel SMM panel is the best and cheapest SMM panel in the USA. Social media marketing in the USA is very easy because we accept US Paypal Payment Gateway and Credit Card Payment/With a debit card.

 

PAYPAL, PAYTM, AND CARD SMM DASHBOARD

We accept payments via PayPal, PayTM, credit carding, Perfect Money and cryptocurrency Simple one-click deposit. You don't need to wait for additional funds.

 

FASTEST RESELLER SMM PANEL

We are the main provider of Maximum SMM services, so we can solve any problem instantly. Our all services are Super fast delivery of your orders and you will get 24 * 7 customer support from us.

 

TARGET SMM PANEL

We provide all SMM panel services with different demographics around the world, such as India, Pakistan, America, Indonesia, Bangladesh, Korea, Germany, Canada, Malaysia, United Kingdom and Russia.

 

THE CHEAPEST SMM PANEL IN THE WORLD

bestsmmpanel SMM panel is the best and cheapest SMM panel in India. bestsmmpanel SMM panel is the best social media marketing dashboard for both merchants and individuals. They deal with Tiktok, Facebook, Instagram, Twitter, Youtube and SoundCloud services. bestsmmpanel SMM panel is the cheapest panel in India.

 

THE CHEAPEST AND BEST SMM PANEL!

We are the supplier of the cheapest reseller panel services among our competitors. If you are looking for the cheapest promotions, then our bestsmmpanel SMM panel is just right for you. We beat any price on the SMM markets. You can expect thousands of high-quality subscribers from us. We always make sure that our customers are satisfied. Customer satisfaction is our priority, Super-fast delivery of your orders and 24*7 customer support from our skype and ticket support.

source: https://buytelegrammembers.shop/

https://buy-followers.shop/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : شنبه 22 خرداد 1400
نویسنده : یاسر موسوی

 Telegram doesn't pay for channels or groups you create, nor is there a monetization program included with the app. Still, Telegram is one of the most fundamental and important parts of marketing or the business itself. People earn exorbitant monthly amounts by selling their products, services or advertisements. Each of these methods of how to monetize may not apply to channels and groups.

 

 

 

1) Sell your services and products. 

It doesn't matter whether you're a busy dropshipping seller (via Amazon, Aliexpress, Flipkart) or your own brand. You can always promote your products or services to a large audience registered on Telegram and acquire new customers through this social platform.

This is basically the same as social media (Facebook, Instagram) marketing, but you get a much higher engagement rate here. The view rate on Telegram channels can be around 30%, whereas in other social platforms, this rate is below 10%. Telegram is a content-driven platform, so to do your work and stay on top, you need to always consider the needs of your users and create top-notch content to satisfy them.


In addition, your followers will receive constant notifications about your updates. You don't even need to manually adjust notification settings in the app. This means users will never miss your offers, news, updates or discounts.

Of course, your chances of acquiring new customers or making money will increase in direct proportion to the number of members in the Telegram channel. Keep in mind that Telegram is a new marketing tool and you will have a much lower chance of facing competition here.

Telegram also offers you the opportunity to automate the sales process with bots. Telegram bots can help you make more money with less effort – collecting and processing orders, collecting users' contact information, getting paid, informing about special offers, instant customer support, consulting users or scheduling appointments are free.

If you don't have any products or services to sell, you can sell training, marketing or consulting services through the Telegram channel. For example, you can create a course on Udemy and market it. Put some effort into it and sit back and watch your Telegram earnings grow by the day.

 

2) Buy ads. 

Posting ads or paid posts on your Telegram channel or group is one of the most popular ways to make money on the platform. If you have more than 50,000 members, you can easily post all kinds of advertising and promotional posts with links to different Telegram channels. Pricing for the ad you sell depends on the following factors: the duration of the promotion and the number of members of your channel.

Prices vary for promotional broadcasts 1-48 hours long - shorter duration means a lower price and a smaller impact on the customer. Most Telegram channels or group owners aim to reach broadcasts that will last 24 hours, so it would be much better to make your price for this time as attractive as possible.

The same math applies to the number of channel/group members. The more subscribers you have, the higher prices you can set. By promoting other channels or products, you can earn an income between 3000-5000 TL per month. However, if you want to achieve this result, your channel must have quality content, only in this way will you be able to attract the attention of your members and followers. The most popular Telegram channels can earn thousands of dollars a month simply by selling paid posts with links that direct their followers to different channels.

 

3) Take advantage of the paid subscription system. 

Give your users access to premium or valuable content. How Does? Of course with a paid subscription system! So, to have a large following, you should have a public channel and a dedicated channel with premium content. You provide access to the private channel with a link exclusive to members who regularly pay subscription fees. This way, you can charge people monthly and get a steady source of income. The most popular examples of earning income through subscription are: trading channels (Forex, Crypto), educational resources (materials for exams such as IELTS, YDS, etc., online courses).

4) Take advantage of paid ads.

Buy ads and have your channel or group link appear on other channels. You have to spend a significant amount of money for this, but you will get active users in return for this investment. There is only one problem, the same ads on different channels can bring you 500 new subscribers, and your campaign may result in only 1… or even 0 members. You never know the end result, this is risky business. That's why you need to do extensive research before embarking on paid advertising. The size of the channel, growth dynamics, view rate, origin of members, how often they post paid posts, etc. You should pay attention to the issues.

 

5) Buy members.

There are services that provide real and active members for Telegram channels. It's one of the fastest ways to get subscribers and boost your channel. This way you can get at least 1000 members in one day or faster! These members can make it easier for you to gain new members, even if they don't interact.

But be careful and do not buy boots. Bots are great in numbers and really cheap, but they consist of inactive members who won't be able to interact with your channel. And you risk losing them all over time, as Telegram deletes fake users. You won't have this problem if you buy real members from a trusted company.

Remember, Telegram is still in the growth phase in terms of earnings only. So, you should not be late and miss the chance to find your niche and make money online while you still have the opportunity.

sources:

https://adsmember.com/buy-fake-telegram-members/

https://www.youtube.com/watch?v=iRlSR3I-LRQ


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : چهار شنبه 19 خرداد 1400
نویسنده : یاسر موسوی

 What is the difference between groups and channels?
Telegram groups are ideal for sharing with friends and family or collaborating in small teams. But groups can also grow very large and support communities of up to 200,000 members. You can make any group public, switch to persistent history to control whether new members can access previous posts, and assign admins with granular privileges. You can also pin important messages to the top of the screen for all members to see, including newcomers. You can also buy real telegram channel members from adsmember.

Channels are a tool for broadcasting messages to large audiences. In fact, a channel can have an unlimited number of subscribers. When you broadcast to a channel, the message is signed with the name and photo of the channel, not your name. Every message in the channel has a view counter that updates when viewed, including any delivered copies.

Learn more about channels in the Channels FAQ »

 How can I create a group?
iOS: Start a new message (tap the icon in the top right corner in Chats) > 'New Group'.
Android: Tap the circular pencil icon in the Chats list > 'New Group'.
Telegram Desktop: Click the menu button in the upper left corner > 'New Group'.

Can I appoint an administrator?
You can add admins to help you manage your group and define their privileges in detail.

iOS: Go to group info (tap the photo in the upper right corner of the group's chat screen) — Edit — Admins.
Android: Go to group info (tap name in header) — pencil icon (top right corner) — Admins.
Telegram Desktop: While in the group, click the “…” button in the upper right corner > Manage group > Administrators.

 

How can I add more members? What is an invite link?
You can add your contacts or use search by username.

It's easy to migrate existing groups to Telegram by sending people an invite link. To create an invite link, go to Group Info — Add Member — Invite to Group with Link.

Anyone with Telegram installed on their device can join your group by following this link. If you choose to cancel the connection, the connection will stop working instantly.

Learn more about invite links on our blog »

Usernames and t.me
What are usernames? How can I get?
You can set a public username in Telegram. Then it becomes possible for other users to find you by that username. You will appear in the people search under 'General results'. Please note that people who find you can send you messages even if they don't know your number. If you are not comfortable with this, we recommend that you do not create a username in Telegram.

You can set a username in Settings and use the universal search box in the chat list to search for chats, messages and usernames.

How does t.me work?
After you set a username, you can give people a t.me/username link. Opening this link on the phone will automatically launch the Telegram app and open a chat with you. You can share username links with your friends, write them on business cards or put them on your website.

This way people can contact you on Telegram without knowing your phone number.

What can I use as a username?
You can use a-z, 0-9 and underscore. Usernames are not case sensitive, but Telegram will keep your capitalization preferences (eg Telegram and TeleGram are the same user). Username must be at least five characters long.

Do I need a username?
You don't have to buy. Keep in mind that Telegram usernames are public and choosing a username in Telegram makes it possible for people to find you from public search and send you messages even if they don't have your number. If you are not comfortable with this, we recommend that you do not create a username.

If someone finds me by username, messages and I reply, will they know my number?
No. Neither party will see another party's phone number (unless your privacy settings allow it). This is similar to the case when you send a message to a person you met in a Telegram group.

How do I delete my username?
Go to Settings and save the username leaving blank. This removes your username; people can no longer find you through search. This does not affect existing chats.

What can I do if my username is taken?
Telegram usernames are distributed on a first come, first served basis.

We know that certain usernames are part of online identity for some of us. If the username you want is already taken, we will be happy to assist you in obtaining it for your account or channel, provided you have the same username on at least two of these services: Facebook, Twitter, Instagram.

Due to the fact that an account can register multiple bot and channel usernames, we reserve the right to recall clearly occupied usernames as well as usernames assigned to unused bots and channels.

Contact @Username_bot to request a username.

What if someone is acting like me?
If a scammer is pretending to be you, please contact @NoToScam.

Security
If you're an advanced user, you might also find our Technical Inclined FAQ helpful.

 How secure is Telegram?
Telegram app is more secure than mass market messaging apps like WhatsApp and Line. We rely on the MTProto protocol (see description and advanced FAQ) built on time-tested algorithms to align security with high speed delivery and reliability on weak links. We are constantly working with the community to improve the security of our protocol and our clients.

What if I'm more paranoid than your regular user?
We protected you. Telegram's private secret chats use end-to-end encryption, leave no traces on our servers, support self-destructing messages and do not allow forwarding. On top of that, secret chats are not part of the Telegram cloud and can only be accessed from source devices.

So how do you encrypt data?
We support double-secure encryption. Server-client encryption is used in cloud chats (private and group chats), Secret Chats uses an additional layer of client-client encryption encryption. Regardless of the type, all data is encrypted in the same way. It can be text, media or file.

Our encryption is based on 256-bit symmetric AES encryption, 2048-bit RSA encryption, and Diffie-Hellman secure key exchange. You can find more information in the advanced FAQ.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 13 خرداد 1400
نویسنده : یاسر موسوی

buy targeted telegram members

 

In response to this inquiry, it ought to be said that a phony Telegram part must be utilized for a recently settled channel that has not very many members and plans to promote; And other than that, it has no other advantage, since it doesn't influence your guest deals. 

 

Assume you have a recently settled channel with just 30 members and you need to advance your channel on different channels. 

 

Typically, when clients become members from a channel, on the off chance that you see that this channel has few members, they won't be convinced to remain in the channel, and accordingly you will lose clients. 

 

This is the place where you can add various phony members to get your members ready for action and afterward enroll genuine members. 

 

How to recognize channels that have counterfeit members? 

 

Distinguishing channels that have counterfeit members isn't simple. buy real telegram members

 

In the initial step, take a gander at the quantity of channel members, at that point check a couple of channel posts that have been distributed for a couple of hours. 

 

The contrast between the normal post perspectives on channel members ought not be excessively enormous. 

 

Obviously, remember that not all members from a channel are consistently on the web. For instance, a channel with 10,000 members ought to have in any event 2,000 perspectives. 

 

Because of the way that a few channels additionally buy visits, so we can't make certain in such manner. 

 

We prescribe that in the event that you mean to publicize to a channel, first give a little promotion so you can check the real exhibition of that channel. 

 

Is there an advantage to having counterfeit members? 

 

All things considered, obviously, it's no utilization since its name is Method Unreal Member! 

 

These members are enlisted with virtual numbers and some way or another don't exist remotely. 

 

Consequently, when a post is put on the referenced channel, no visits are made to its posts! 

 

So what benefit are these phony members? 

 

buy wire channel endorsers 

 

buy fake telegram members There are a few group who, subsequent to gathering counterfeit Telegram members, get phony visits to their channel presents on make their channel members look regular. 

 

For instance, if a channel has 10,000 members, it is normal that at any rate 2,000 perspectives on its posts ought to be made. 

 

Along these lines, a channel that has totally unbelievable members needs to visit Fake's presents on make its members look characteristic. 

 

How to distinguish channels that have counterfeit members? 

 

It is some of the time hard to distinguish channels that have counterfeit members. Since as per the abovementioned, the channel you need to visit its posts may likewise be phony. 

 

For this situation, it is hard to tell the number of members from the ideal channel are phony. 

 

In any case, typically, if, for instance, a channel has 10,000 members, it is characteristic that it ought to have at any rate 3,000 post perspectives. Else, all things considered, the level of direct members being referred to is phony. Obviously, I rehash that it is difficult to analyze this issue! 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: buy fake telegram members , buy targeted telegram members , buy real telegram members ,
تاریخ : چهار شنبه 12 خرداد 1400
نویسنده : یاسر موسوی

همانطور که می دانید امروزه با توجه به گستردگی استفاده از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، تولید محتوای تصویری حرفهای یک نیاز ضروری احساس میشود. افراد برای ساختن یک بنر حرفهای برای خدمات و محصوالت خود، نیاز به یادگیری نرم افزارهایی از جمله فتوشاپ دارند. در زمینه آموزش و یادگیری فتوشاپ سواالت زیادی مطرح است که در این مقاله به مهمترین و رایجترین این سواالت پرداختهایم. 

آیا میشود به کل فتوشاپ مسلط شد؟ 

در جواب این سوال که بسیار رایج است، من همیشه یک سوال مشابه میپرسم. آیا پزشکی هست که در تمام زمینهها متخصص باشد؟یعنی همزمان متخصص قلب، مغز، گوارش، بینایی و... باشد؟ قطعا نیست. فتوشاپ هم دقیقا مثل علم پزشکی است. شما قبل از هر آموزشی، باید ابتدا تصمیم بگیرید که در کدام زمینه فتوشاپ میخواهید متخصص شوید. آیا آتلیه عکاسی دارید و میخواهید روتوشهای حرفهای انجام دهید یا قصد دارید از طریق انجام پروژه های تبلیغاتی درامد داشته باشید؟ فتوشاپ یک نرم افزار بسیار گس ترده هست و این را به یاد داشته باشید که تقریبا هیچ فردی وجود ندارد که ادعا کند به تمام فتوشاپ صددرصد مسلط است! 

یادگیری فتوشاپ چقدر زمان میبرد؟ 

 

همه چیز بستگی به مقدار زمانی دارد که برای آموزش و تمرین خود در نظر میگیرید. این مدت زمان هرچقدر بیشتر باشد طبیعی است که زودتر مسلط میشوید. شاید اگر یک دوره پروژه محور خوب تهیه کنید با روزی یک ساعت وقت گذاشتن بتوانید در بیست روز به حد نسبتا قابل قبولی دست پیدا کنید. توجه داشته باشید که عالوه بر آموزش فتوشاپ، تمرین کردن و اجرا کردن دانستهها هم بسیار مهم است که در ادامه به آن میپردازیم. 

آیا صرفا آموزش فتوشاپ میتواند ما را حرفهای کند؟

 قطعا خیر. هیچ فردی تنها با دیدن آموزش فتوشاپ حرفهای نشده است. در تمام مشاغل نیز دقیقا همین است. شما اگر صد ساعت آموزش رانندگی ببینید باز هم راننده حرفهای نخواهید شد. زیرا یادگیری فقط بخشی از قضیه است. تا سوار ماشین نشوید و در خیابانهای شهر رانندگی نکنید هرگز یک راننده ماهر نخواهید شد. در آموزش فتوشاپ هم این چنین است. دیدن آموزش فتوشاپ )چه حضوری و چه غیرحضوری( شاید تنها 40 درصد به شما کمک کند. مابقی 60 درصد باقیمانده در طول تمرین و تجربه به دست میآید و برای تمرین و ت جربه باالخره باید از یک نقطه شروع کرد.

شرکت در کالس حضوری بهتر است یا خرید دوره ویدیویی و آنالین؟ 

در جواب این سوال باید گفت که همه چیز به نحوه آموزش و مدرس مربوط است. اگر یک دوره کامال کاربردی و پروژه محور بود حضوری بودن یا نبودن آن چندان مهم نیست. شاید شما هم این تصور را داشته باشید که فقط و فقط در کالس حضوری میتوانید یاد بگیرید. واضح است که مزیت اصلی کالس حضوری وجود پشتیبانی و رفع اشکال است. حال آنکه در برخی از دورههای آنالین و ویدیویی هم این قابلیت وجود دارد. در دوره آنلاین سلاطین فتوشاپ ، عالوه بر اینکه مباحث کامال پروژه محور و کاربردی به شما آموزش داده می شود، قابلیت رفع اشکال و پرسیدن هرنوع سوال از شخص مدرس هم وجود دارد. بنابراین این چنین دوره ای شاید حتی مفیدتر از بسیاری از کالسهای حضوری باشد.

فتوشاپ فقط برای سیستم هست یا با گوشی هم میشود طراحی کرد؟

 در اینجا دو بحث مطرح است. یادگیری و انجام کار. اگر دوره ویدیویی و انالین باشد شما از طریق گوشی تلفن هم راه هم میتوانید آموزشتان را دنبال کنید و یاد بگیرید. اما برای تمرین و کار و انجام پروژه حتما نیاز به یک سیستم یا لپ تاپ دارید. ز یرا فتوشاپ اصلی فقط برای روی سیستم نصب میشود. نرم افزارهایی که روی گوشی نصب میشوند در واقع فتوشاپ نیستند و فقط یک سری ویرایشهای کوچک انجام میدهند. فتوشاپ بسیار قویتر و حرفه ایتر از اپلیکیشنهای موجود در گوشی هاست. 

فرق دورههای ویدیویی آموزش فتوشاپ با ویدیوهای آموزشی رایگان یوتیوب و آپارات چیست؟

اگر یک فرد تازه کار هستید و هنوز شناخت کافی از فتوشاپ ندارید، یک راه بسیار اشتباه و غلط برای یادگیری، استفاده از ویدیوهای رایگان سطح اینترنت است. دلیل آن این است که نمیتوانید سطح آموزش را تشخیص بدهید. شما باید از صفر شروع کنید اما نمیدانید که این ویدیوی آموزشی رایگان آیا برای فرد تازه کاری مثل شما مناسب است یا نه؟ در واقع نمیتوانید تشخیص بدهید که سطح این آموزش چگونه است. اما در یک دوره ویدیویی مثل سالطین فتوشاپ، مدرس کامال از صفر شروع میکند و برای هر جلسه گام به گام طبق سرفصلهای الزم به شما آموزش میدهد. شما خیال تان راحت است که مباحث کم کم حرفه ای میشود و ناگهان با مباحث سخت و سنگین مواجه نمیشوید. همچنین در آموزشهای رایگان شما اگر به مشکل و سوالی برخورد کنید، معموال فردی وجود ندارد که به سوال شما پاسخگو باشد. ما در وبسایت آموزش گرافیک طرحیسا آموزشهای رایگانی قرار داده ایم اما اکثر این آموزشها برای افرادی است که تا حدودی با فتوشاپ آشنا هستند. پاسخ به سواالت رایج درباره آموزش فتوشاپ

 

آیا داشتن مدرک فتوشاپ مهم است؟

 اگر میخواهید در فتوشاپ حرفهای شوید و هر شرکت و ارگانی خواهان شما باشد، داشتن مدرک فتوشاپ اصال ضروری نیست. تمرکزتان را فقط روی یادگیری کاربردی و حرفه ای شدن در فتوشاپ بگذارید. وقتی کارتان عالی باشد در بازار هیچ فردی به مدرک شما اهمیتی نمیدهد. تنها نکته مهم داشتن مهارت و کار قوی است. یک فرد با مدرک عالی وقتی در عمل ضعیف باشد هیچ کار و هیچ شرکتی خواهان داشتن او نیست. ما در دوره آموزش فتوشاپ در مشهد که بصورت خصوصی برگزار میکنیم، به افراد مدرک ارائه نمیدهیم. اما کامال تضمین میکنیم که بعد دوره فرد تبدیل به یک طراح حرفه ای شده باشد. بنابراین قبل از شرکت در هر دوره ای، اصال به فکر مدرک فتوشاپ نباشید بلکه به فکر درک فتوشاپ باشید.

چه نوع آمو زش فتوشاپی را نخریم؟

اگر اول کار هستید به شما توصیه میکنم که اصال سراغ آموزش های تئوری و تفهیمی فتوشاپ نروید. این آموزشها انگیزه شما را بشدت کاهش میدهد و باعث میشود که خیلی زود قید یادگیری فتوشاپ را بزنی د. اگر قرار باشد رانندگی یاد بگیرید، ترجیح میدهید مدرس ده ساعت در مورد سیستم موتور و برقرسانی خودرو به شما توضیح بدهد یا به شما بگوید که خودرو را روشن کنید و با انجام مراحل اولیه، به حرکت بیفتید؟ در فتوشاپ هم دنبال آموزشی باشید که به شما بصورت کاربردی مباحث آموزش داده شود. شاید سوال پیش بیاید که قبل از اینکه از یک دوره استفاده کنیم چگونه متوجه نحوه تدریس شویم؟ بهترین راهکار این است که قبل از خرید دوره از مدرس یک پیش نمایش یا یک نمونه آموزش از اولین جلسه دوره بخواهید. با آن نمونه آموزش با نحوه تدریس آشنا میشوید. 

حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب و راه اندازی فتوشاپ چیست؟

برخالف تصور افراد برای نصب و یادگیری فتوشاپ اصال نیاز به سیستم بسیار قوی ندارید. تقریبا روی هر سیستمی که االن دارید فتوشاپ را میتوانید نصب کنید. تنها نکته مهم این است که با توجه به سیستمتان نسخه مناسب فتوشاپ را نصب کنید. اگر سیس تمتان رم دو و گرافیک 512 یا یک دارد، نسخه مناسب میتواند فتوشاپ cc2014 باشد. اگر رم 4 و گرافیک یک دارید بهترین نسخه فتوشاپ cc2018 است و اگر سیستمتان قویتر است حتی میتوانید آخرین ورژن فتوشاپ را نصب کنید و استفاده کنید. بنابر این این تصور که اول باید سیستم را عوض کنم و بعد شروع کنم را دور بریزید. بهترین کار این است که ابتدا شروع کنید و بعد اگر نیاز بود سیستمتان را ارتقا بدهید.

آیا یادگرفتن فتوشاپ سخت است؟

 در یک جمله باید گفت که باز هم همه چیز به نحوه آموزش مدرس برمی گردد. اگر دوره عملی و پروژه محور باشد خیلی راحت و مشتاقانه میتوانید به شیرینی فتوشاپ را یاد بگیرید. همچنین اگر یک دوره کال به مباحث تئوری و مفهومی فتوشاپ بپردازد، باعث میشود که برایتان خیلی سخ ت و طاقت فرسا جلوه کند.

برای کسی که رشته دانشگاهیاش گرافیک نبوده، آیا یادگرفتن فتوشاپ امکانپذیر است؟

 قطعا بله. اصال نیازی نیست که رشتهتان حتما گرافیک بوده باشد. کافیست به این زمینه عالقه داشته باشید. با انتخاب یک آموزش درست میتوانید خیلی زود در فتوشاپ حرفه ای شوید. به خاطر داشته باشید که بسیاری از طراحان حرفهای رشته دانشگاهیشان اصال گرافیک نبوده است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1400
نویسنده : یاسر موسوی

آیا می دانید بازار عطر ادکلن ایالات متحده یک صنعت چند میلیارد دلاری است و نزدیک به 60 درصد کل عطرها را زنان خریداری می کنند؟ طی دو سال گذشته فروش عطرهای طعم دار افزایش یافته است. این به احتمال زیاد به این دلیل است که خرید عطر و طعم عالی ، نهایت لوکس است. افراطی که روحیه و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. خرید در فروشگاه های سطح بالا نه تنها گران نیست ، بلکه به دلیل این اوقات نامشخص ممکن است همیشه باعث راحتی مادر شود. به مادر خود نشان دهید که واقعاً با عطر و بوی زیبایی که او عزیز خواهد داشت مراقبت می کنید (و او هرگز نخواهد دانست که با خرید در mehrparfum.com هزینه کمتری پرداخت کرده اید).

اگر مادر شما هرگز بدون پاشنه و رژلب از خانه خارج نمی شود ، Amouage Love Tuberose یک هدیه عطر عالی است. با ترکیب "توجه من" از گلهای سفید پررنگ ، tuberose ستاره اصلی عطر است که توسط گل یاسمن و گاردنیا پشتیبانی می شود ، ملکه های گل شکوفه شب. خامه Chantilly و وانیل به یک چوب خشک مجلل لطافت شیرینی می بخشد. و بطری همانطور که هست زرق و برق دار است.

برای مادری که از نظر قلبی جوان است ، به او Montale Candy Rose ، یک گل میوه ای با گل سرخ و گل رز هدیه دهید. لیچی ، توت سیاه و تمشک با نت های پررنگ و شیرین ترنج شناور ، زنبق دل انگیز دره و دوش گلبرگ یاس مخلوط می شوند. بطری صورتی روشن فلزی ، درست مثل مادر شما می درخشد.

او عاشق خورشید ، شن و ماسه است و آرزوی فرار از جزیره را دارد؟ ما عطری را پیشنهاد می کنیم که ساحل را بطری می کند. L'Artisan Parfumeur Batacuda از خانه ای که برای اولین بار عطر و طعم های زیبایی ارائه می دهد ، عطر و بویی زنده با آهک دلچسب ، نارگیل جالب و نوعی نعناع است. باتاکودا مانند تحویل دادن کوکتل معطر به مادر است.

ارکیده سیاه تام فورد برای مادری است که می داند چگونه یک ورودی بزرگ را ایجاد کند ... تند ، مخملی و به شدت جسورانه. نژادی نادر با ترکیبی فراموش نشدنی از توت سیاه ، ترافل های عجیب و غریب ، شکلات و گل ارکیده دودی که دارای دنباله ای بخور است و مدتها پس از بیرون آمدن از اتاق دنبال می کند.

چون مامان حاکم !! به او Tocca Cleopatra ، یک گل گل سلطنتی برای زن مدرن بدهید که با مشهورترین ملکه تاریخ - ملکه مصر ، کلئوپاترا ، سر تکان می دهد. سل عجیب و غریب مانند گل سلطنتی او سلطنت می کند ، در حالی که نت هایی از گریپ فروت ، وانیل و توت سیاه روی لبه ای از پایه های عجیب مشک ، عنبر و رزین شناور می شوند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400
نویسنده : یاسر موسوی

Instagram is one of the most popular social media tools. We can say that it is currently used in most smartphones. Instagram has released an available application for Windows 10. However, all other operations can be done on this application except photo sharing. We will have a different recommendation for sharing photos in Windows 10 and earlier versions. By installing the Bluestacks program, you can install apps and games on Instagram and all other Google Play Store on your computer.

How Do I Log In to Instagram from Computer? Using Instagram from a computer
1- The name of the program we will use to run android applications on our computer is Bluestacks. You can use the button to download the current version of the Bluestacks program BlueStacks (1227 downloads)

 



2- After downloading the Bluestacks program, we complete the installation process by running it. You can set the desired location in the folder you have installed and set the program to be installed in that folder.

3- After the program is installed, we run it. The program will ask you to log in with your Google account. After logging in with your Google information and granting the necessary permissions, we continue our operations. We finish all processes as if we were setting up a phone.

4- After the Bluestacks installation is finished, the normal screen appears. We double click on the Play Store application and run it.

 


5- We search for the name of the Instagram application we want to install by entering the Google Play Store application search section. And then we install the application into Bluestacks.

 

6- After installing the application, you can easily use it by running the Instagram application as on your phone.

 

sources:

https://www.answersmode.com/member/amirhozh/?type=poll
https://www.answersmode.com/member/amirhoj/?type=poll
https://www.kicksologists.com/members/amirhoj/profile/classic/
https://www.kicksologists.com/members/amirhozh/profile/classic/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 29 فروردين 1400
نویسنده : یاسر موسوی

به شما امکان می دهد با دستان آزاد راه بروید زیرا نیازی به باز یا بستن آن با دست نیست و بنابراین به خصوص در صورت وجود حیوانات خانگی بسیار ایده آل است. کم هزینه است ، مقاومت تضمینی در برابر محیط دارد و به راحتی قابل نصب است.

آن است که بیشتر و بیشتر انتخاب شده، دقیقا به این خاطر از این ویژگی ها که آن را متمایز از ساختارهای بسیار سنگین تر و که ممکن است قادر به حفاظت مطلوب تضمین، زیرا آنها همیشه نیاز مداخله بسیار دقیق بسته شدن.

شبکه پشه با بسته شدن مغناطیسی، از سوی دیگر، اگر نصب شده به درب یا پنجره قاب بهینه ثابت، می توان بدون هیچ نوع عمل عبور، آن را به عنوان یک سیستم بسته شدن که حشرات دور نگه می دارد. به همین ترتیب ، برای یک مرحله ضروری نیازی به مداخله نیست. بسیار مقاوم است ، باید مقاوم باشد بنابراین قبل از یافتن موردی که می خواهید نصب کنید ، باید ارزیابی خوبی انجام دهید. 

هرکسی که می خواهد پشه بند را نصب کند باید ارزیابی خوبی انجام دهد. پشه بند مغناطیسی شده نیز اغلب در برخی از فروشگاههای تخصصی که مستقیماً از طریق شبکه می فروشند یافت می شود.

 

پشه بندهای سفارشی را با بهترین قیمت از کجا بخریم

درب پلاستیکی مغناطیسی درپلاست 

اگر شما بدانم که پشه را انتخاب کنید، و سپس شما باید برای پیدا کردن کسانی است که می تواند با کیفیت خوب منعکس - نسبت قیمت. از میان بهترین شبکه های پشه ای می توان به مواردی اشاره کرد که می توانند اندازه گیری شوند و می توانند چسبندگی کاملی بین فضای پوشیده شده و پرده پشه را تضمین کنند.

 

پشه بندهای مغناطیسی را می توان دقیقاً با توجه به مشخصات فنی که قبلاً ذکر شد و بر اساس قیمت انتخاب کرد.

 درب پلاستیکی درپلاست

بسیاری از تصمیم گیری برای خرید پشه بند مغناطیسی در آمازون و یا دیگر سایت های آنلاین به دنبال صرفه جویی خوب است. اما خرده فروشان فیزیکی بسیاری نیز وجود دارند که پیشنهادات بی شماری برای خرید پشه بند با آهن ربا ارائه می دهند که تابستان آرام و دور از حشرات را تضمین می کند.

قیمت نیز بستگی زیادی به اندازه از پشه بند مغناطیسی درپلاست 

برای مثال، یک صفحه نمایش پرواز درب ها ممکن است قیمت بالاتر از یک صفحه نمایش پنجره مغناطیسی. با این حال ، یک بار همه پارامترها را ارزیابی کردید ، بدون شک بهترین شبکه پشه ای را می توانید برای شما پیدا کند!

برای مشاوره و راهنمایی قبل خرید پرده توری مغناطیسی از درپلاست میتوان بهره برد 

نحوه انتخاب بهترین پشه بند مغناطیسی برای درب ها: ویژگی ها ، مشاوره ، رتبه بندی پرفروش ترین ها - با رسیدن اولین گرمای بهار و متعاقباً با شدیدترین و آزار دهنده ترین گرمای تابستان ، شما باید هوای داخل خانه را برای خنک تر کردن جریان دهید. محیطی که با داشتن یک پنکه یا کولر امکان پذیر است ، اما برای کسانی که تحمل آنها را ندارند ، می توانند با استفاده از شبکه های پشه ای به گردش طبیعی هوا بپردازند و درب را به سمت خانه باز نگه دارند خارجی. بدون پشه بندي ، باز كردن درب خارجي تقريباً هميشه منجر به ورود حشراتي مانند مگس ها و پشه ها به خانه خواهد شد كه مزاحمت ما شده و غالباً به غذا تكيه مي كنند و در هر صورت كمي ناراحتي ايجاد نمي كنند . برای نگه داشتن محل تهویه مناسب و در همان زمان جلوگیری از حشرات ناخواسته از ورود به خانه، شما می توانید خرید یک پشه بند مغناطیسی فکر می کنم، قادر به بر روی درب نصب شده است و نزدیک به طور خودکار پس از گذشت از مردم، علاوه بر این در بسیاری از موارد هیچ نصب دائمی همیشه مورد نیاز است. اگر به دنبال صفحه حشرات برای درها هستید ، ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. در این راهنما ، اطلاعات مفید ، مشاوره ، مهمترین خصوصیاتی که باید در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین پشه بند مغناطیسی را برای درها انتخاب کنید ، مفید است .

 

تبلیغات

 

انتخاب بهترین پشه بند مغناطیسی برای درب به شما امکان می دهد تا در گرمترین دوره های سال مکان را تهویه و خنک نگه دارید ، هوا را از بیرون وارد کنید و در عین حال حشرات را از خانه خارج کنید ، به این ترتیب نه شما حتی به دام حشرات نیز احتیاج نخواهد داشت. ممکن است شبکه های پشه مغناطیسی همه شبیه به هم باشند ، اما در حقیقت از نظر ویژگی ها ، بافت و فواید مختلف می توانند متفاوت باشند. اول از همه من توصیه می کنم حتما مطمئن شوید که صفحه حشرات نوع مغناطیسی برای درهایی که به آن علاقه دارید برای قاب درب منزل شما که می خواهید برای نصب آن بروید مناسب باشد ، اما علاوه بر این موارد زیر را نیز باید در نظر بگیرید مشخصات:

 

روش نصب: بیشتر پشه بندهای مغناطیسی درب باید با استفاده از چسب نصب شده بر روی قاب یا با سیستم اتصال Velcro نصب شوند. با این حال ، ما همچنین می توانیم مدل هایی برای پیچاندن دائمی یا آویزان کردن بر روی قطعات فلزی نصب شده در قسمت بالای قاب درب از طریق یک سیستم مغناطیسی پیدا کنیم. برای انتخاب بهترین پشه بند مغناطیسی برای درب ها ، باید نوع نصب را که برای شما مناسب است قبل از خرید ارزیابی کنید. همچنین در نظر داشته باشید که یک سیستم اتصال مغناطیسی به درب ممکن است از یک سیستم اتصال با چسب یا پیچ های محکم اطمینان کمتری داشته باشد

بیشتر بخانید 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: توری مغناطیسی , درب توری , درب توری مغناطیسی ,
تاریخ : دو شنبه 23 فروردين 1400
نویسنده : یاسر موسوی

اگر اینستاگرام را که هر ماه به 200 میلیون کاربر فعال می رسد در استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی خود قرار نداده اید ، چیزهای زیادی را از دست می دهید.

برای عضویت در اینستاگرام نیازی به صرف زمان زیاد نیستید. یک عضویت وجود دارد که برای چند ثانیه طول می کشد. بیایید در مورد جنبه بازاریابی شغل صحبت کنیم. به خصوص با توجه به ساختار جمعیتی کاربران اینستاگرام ، اینستاگرام یک پلت فرم بسیار معنی دار است که می توانید برای محصول و شرکت خود استفاده کنید. بنابراین ، آیا محصولات و خدمات شما در محتوایی است که می تواند همراه با عکس ارائه شود؟ این سوالات و سوالات مشابه سوالاتی هستند که باید در هنگام افتتاح حساب شرکتی اینستاگرام به آنها پاسخ دهید.  شما همچنین میتوانید جهت طراحی پست اینستاگرام با نمادین در ارتباط باشید.

اگر بتوانید به این سوالات پاسخ دهید و اگر استفاده از اینستاگرام با اهداف سازمانی شما مطابقت دارد ، با استفاده از 10 مرحله استراتژیک زیر شما را قادر می سازد تا در اینستاگرام موفق باشید.

 

1. با سایر کاربران ، شبکه ارتباط برقرار کنید

روش به دست آوردن پیروان به شناخت توسط بسیاری از افراد بستگی دارد. ما با رفتن به جلسات و رویدادهای مختلف با مردم ملاقات می کنیم. چرا همین کار را در اینستاگرام انجام نمی دهید؟ با پسندیدن پست های کاربران اینستاگرام و نوشتن نظر ، احتمال دیده شدن توسط دیگران افزایش می یابد و این تعداد فالوورهای شما را افزایش می دهد.

 

2- عکس های کارمندان و محیط کار خود را به اشتراک بگذارید

مردم در مورد محیط کار شرکت ها کنجکاو هستند و می خواهند ببینند که اوضاع چگونه کار می کند. به همین دلیل ویدئوی مک دونالد چرا به نظر می رسد همبرگرها در تبلیغات بهتر از واقعیت هستند ، ویروسی شد.

به همین ترتیب ، شما می توانید عجله و رویدادهای روزانه را در شرکت خود با پیروان به اشتراک بگذارید. با این حال ، در حین انجام این کار ، حتماً از کارمندان خود اجازه بگیرید. از نظر تصویر مثبت شرکت شما ، به اشتراک گذاشتن عکسهای شاد کارمندان به شما امکان می دهد افراد بیشتری را دنبال کنید.

3. رویدادها یا محصولات خود را در جای دیگری ارسال نکنید

علاوه بر به اشتراک گذاری کارمندان ، می توانید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید و پست های ویژه ای برای فالوورهای اینستاگرام خود ارسال کنید. به عنوان مثال ، اگر قصد دارید در نمایشگاه خارج از کشور شرکت کنید ، می توانید تصاویر بصری مورد استفاده خود را در این نمایشگاه از قبل به اشتراک بگذارید. اگر به زودی لوازم جانبی جدیدی را به بازار عرضه می کنید ، می توانید تصاویر آن را منحصراً برای کاربران اینستاگرام به اشتراک بگذارید. این نوع اشتراک کنجکاوی افراد را به خود جلب می کند و کاربرانی که از شما بازدید می کنند پیرو شما می شوند.

4. گرافیک را به اشتراک بگذارید

برای برخی از مارک ها ، به اشتراک گذاری گرافیک یا کارتون توجه مریدان را به خود جلب می کند. اگر تصویر برند شما برای این کار مناسب است ، می توانید اینگونه به اشتراک بگذارید ، اما در غیر این صورت ، به مرحله بعدی بروید.

5. کلاژ درست کنید

ما نمی توانیم کلاژ در اینستاگرام ایجاد کنیم ، اما بسیاری از برنامه های کلاژ غیر اینستاگرام وجود دارد و تصاویر قابل توجه را می توان با استفاده از آنها به اشتراک گذاشت. (قاب های Instapic ، Pic Collage ، Collage Shaper ، Photo Shaper ، Collage Maker و غیره). اشتراک کلاژ به شما امکان می دهد محتوای بیشتری را به اشتراک بگذارید. نکته مهم در اینجا جمع آوری سهام متفاوت اما مرتبط است.

در زیر می توانید نحوه اجرای H&M را مشاهده کنید.

 

به اشتراک گذاری آموزنده و چشمگیر با گردهم آوردن چهار فریم مختلف انجام می شود. اگر کیفیت عکس را بر مطالب اولویت دهید ، افراد بیشتری شما را دنبال می کنند.

6. هشتگ ، هشتگ ، هشتگ

من قبلا پست هایی در مورد اهمیت و استفاده صحیح از هشتگ ها گذاشته ام. ایجاد هشتگ های مرتبط باعث می شود پست های شما به افراد بیشتری برسد.

اگر از هشتگ های خاص برند خود در سیستم عامل های مختلف اجتماعی استفاده می کنید ، از آنها در اینستاگرام استفاده کنید. بنابراین ، کاربرانی که شما را در سایر سیستم عامل های اجتماعی دنبال می کنند ، در Instagram شما را دنبال می کنند. حتماً به هر عکسی که به اشتراک می گذارید هشتگ های مرتبط و متداول استفاده کنید. با جستجو در اینستاگرام می توانید هشتگ های معروف یا هشتگ های مرتبط را پیدا کنید. این نزدیکترین به هشتگهایی را که در اینستاگرام جستجو کرده اید در بالاترین رتبه نشان می دهد ، بنابراین با خلاص شدن از شر یک آشفتگی بزرگ ، پیدا کردن هشتگ برای شما آسان تر خواهد بود. استفاده از هشتگ های محبوب اما غیر مرتبط باعث می شود شما یک آماتور باشید و نام تجاری شما ضعیف باشد. این کار در کوتاه مدت انجام می شود اما در بلند مدت کار نمی کند.

7. اشتراک اینستاگرام خود را در فیس بوک به اشتراک بگذارید

از آنجا که فیس بوک اینستاگرام را خریداری می کند ، این دو سیستم عامل تقریباً در تعامل مداوم با یکدیگر هستند. بنابراین ، اگر صفحه فیس بوک دارید ، می توانید حساب اینستاگرام خود را اینجا اضافه کنید و پست های اینستاگرام خود را در فیس بوک ارسال کنید.

8. مشخصات اینستاگرام خود را به روز نگه دارید

نمایه اینستاگرام شما به اندازه عکسهایی که در اینستاگرام بارگذاری می کنید دارای اهمیت است. شما برای ایجاد یک پست نمایه موثر 150 نویسه دارید. بنابراین نه تنها کسانی که هستید ، بلکه آنچه را که دوست دارید و علایق خود را با آنها بنویسید و به اشتراک بگذارید. من قبلاً مقاله خود را در زمینه نمایه سازی موثر به اشتراک گذاشته ام.

در زیر می توانید برخی از نمونه حساب های نمایه را مشاهده کنید.

یک نمایه اینستاگرام ایجاد کنید

9. از وب سایت خود به حساب اینستاگرام خود ترافیک ایجاد کنید

اگر وب سایت شما بازدید خوبی دارد ، فراموش نکنید که برای نمایه های شبکه های اجتماعی خود آیکون اضافه کنید. در صورت مرتبط بودن ، می توانید عکس و فیلم از اینستاگرام خود را به وبلاگ خود اضافه کنید و بازدیدکنندگان وب سایت خود را جذب کنید.

10. عکس هایی را به اشتراک بگذارید که توجه شما را به پست های شما جلب می کند

اینستاگرام پلتفرمی است که کاملاً بر روی تصاویر مجازی ساخته شده است. بنابراین ، برای حفظ علاقه پیروان خود ، ایجاد پست منظم بسیار مهم است.

با استفاده از برنامه هایی مانند Lumie ، Snapseed ، PicMonkey ، Pixlr و Color Splash می توانید عکس های جذاب ایجاد کنید تا عکس های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید. می توانید با برنامه هایی مانند PopPhoto و CIO عکس های با کیفیت بهتری ایجاد کنید.

به طور خلاصه ، برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود ، باید به عکس های خود اهمیت دهید تا از کیفیت خوبی برخوردار باشند و به اشتراک گذاری و شبکه ای بپردازند که توجه فالورهای شما را به خود جلب کند. بنابراین ، کاربران به طور طبیعی شما را دنبال می کنند.
نظر شما چیه؟



کدام روش برای شما مناسب است یا روش های دیگری برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده می کنید؟ برای افزایش فالوور در اینستاگرام چه کاری انجام می دهید؟ من بسیار خوشحالم اگر با به اشتراک گذاشتن مقاله در زیر به این مقاله کمک کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: طراحی پست اینستاگرام, ,
تاریخ : شنبه 14 فروردين 1400
نویسنده : یاسر موسوی

ویژگی پخش زنده اینستاگرام اخیراً بسیار محبوب است. با استفاده از این ویژگی که میلیون ها نفر به طور فعال از آن استفاده می کنند ، کاربران شبکه های اجتماعی می توانند تعامل بیشتری برقرار کنند. بنابراین ، چگونه می توان از ویژگی پخش زنده که در برنامه رسانه های اجتماعی بسیار محبوب است ، استفاده کرد؟ در اینجا پاسخ دقیق این سوال کنجکاو است ...

از ویژگی پخش زنده اینستاگرام می توان به روشی کاملاً آسان و کاربردی استفاده کرد. همچنین می توانید با دنبال کردن توضیحات زیر به صورت زنده در بستر رسانه های اجتماعی پخش کنید و میزان تعامل خود را افزایش دهید.

 

برای استفاده از قابلیت پخش زنده ، ابتدا باید وارد برنامه رسانه های اجتماعی شوید.

پس از ورود به برنامه رسانه های اجتماعی ، دکمه + را درست در بالای صفحه فشار دهید.

پس از فشار دادن دکمه مورد نظر ، پنجره گالری را مشاهده خواهید کرد. برای ادامه روند ، باید ویژگی پخش زنده را از گزینه های زیر گالری انتخاب کنید.

پس از انتخاب ویژگی پخش زنده ، باید دکمه پخش زنده را که ظاهر می شود فشار دهید و پخش مستقیم را شروع کنید.

همانطور که در بالا مشاهده می شود ، باز کردن یک پخش مستقیم می تواند خیلی راحت و عملی انجام شود. با دنبال کردن این مراحل ، می توانید به صورت زنده از برنامه رسانه های اجتماعی پخش کنید.

 

افرادی که داستان های اینستاگرام را مشاهده می کنند چگونه سفارش داده شده اند؟ 2021

برای بارگیری موفقیت آمیز پخش زنده اینستاگرام ، ابتدا باید پخش زنده را در برنامه رسانه های اجتماعی باز کنید. پس از استفاده از قابلیت پخش زنده در برنامه رسانه های اجتماعی ، منویی مانند تصویر بالا مشاهده خواهید کرد. با کلیک روی دکمه بارگیری فیلم در این منو می توانید پخش زنده را به راحتی بارگیری کنید.

 

چگونه می توان جریان مستقیم کاربر دیگری را بارگیری کرد؟

برای بارگیری پخش جریانی کاربر دیگر در دستگاه خود ، برنامه Google Chrome را در رایانه خود باز کنید ، سپس به بخش افزونه ها بروید و پلاگین IG Stories For Instagram را نصب کرده و در مرورگر خود وارد اینستاگرام شوید. اکنون می توانید با کلیک روی دکمه "بارگیری" ، پخش جریانی مستقیم ، داستان ها و پست ها را در دستگاه خود بارگیری کنید.

 

چگونه می توان تنظیمات پخش زنده را انجام داد؟

تنظیمات پخش زنده اینستاگرام را می توان خیلی راحت و عملی انجام داد. برای انجام تنظیمات پخش زنده ، ابتدا باید به منوی باز پخش مستقیم بروید و بلافاصله دکمه تنظیمات را در گوشه بالا سمت چپ فشار دهید. پس از فشار دادن دکمه تنظیمات ، یک منو ظاهر می شود.

 

در این منو می توانید داستان ها را تنظیم کنید ، زاویه دوربین را تنظیم کنید ، Reels را تنظیم کنید و در صورت تمایل مستقیماً از دوربین جلو پخش مستقیم خود را شروع کنید.

 

دیدن برنامه های پخش زنده در اینستاگرام

در حال حاضر ، هیچ بخشی وجود ندارد که بتوانید حسابهای جریان مستقیم را بصورت جمعی مشاهده کنید ، اما وقتی پخش جریانی مستقیم که مشاهده می کنید خاتمه می یابد ، اینستاگرام می تواند به طور خودکار چند جریان مستقیم را به شما پیشنهاد دهد.

 

تماشای پخش زنده در اینستاگرام

برای تماشای پخش مستقیم افرادی که دنبال می کنید ، باید روی تصاویر نمایه با متن "زنده" در قسمت داستان های اینستاگرام کلیک کنید.

 

چرا باید از ویژگی پخش زنده استفاده کنم؟

ویژگی پخش زنده اینستاگرام اخیراً بسیار محبوب است. با استفاده از این ویژگی فوق العاده محبوب ، می توانید میزان تعامل خود را افزایش دهید ، تبلیغات محصول انجام دهید ، معاملات فروش محصول خود را انجام دهید و به راحتی حساب خود را رشد دهید.

 

 

چگونه می توانم بفهمم که داستان او را برای من پنهان کرده ای؟

اگر فکر می کنید معشوق ، عزیز یا دوست شما داستان هایی را از شما پنهان می کند ، برای کشف این دو روش وجود دارد.

 

اگر دوست مشترکی دارید که شخصی را که به او مشکوک هستید دنبال می کند ، می توانید داستان های مظنون را با درخواست وی یا مخفیانه بررسی کنید. (البته اگر داستانهایش را برایش مخفی نکرد)

اگر بایگانی داستان قبلاً در بخش "موارد برجسته" قابل مشاهده بود و بایگانی داستان با مشاهده نمایه دیگر برای شما قابل مشاهده نیست ، ممکن است مظنون داستان های خود را برای شما پنهان کرده باشد.

Instagram live streaming feature is very popular lately. With this feature, which is actively used by millions of people, social media users can interact more. So, how to use the live streaming feature, which is very popular in the social media application? Here is the detailed answer to this curious question ...
Streaming Live on Instagram Platform Step by Step
The Instagram live broadcast feature can be used in an extremely easy and practical way. You can also broadcast live on the social media platform by following the following explanation and increase your interaction rate.
In order to use the live broadcast feature, you must first enter the social media application.After entering the social media application, press the + button right above the screen.After pressing the button in question, you will see the gallery window. In order to continue the process, you must select the live broadcast feature from the options right below the gallery.After selecting the live broadcast feature, you must press the live broadcast button that will appear and start the live broadcast.As can be seen above, opening a live broadcast can be done very easily and practically. By following these steps, you can broadcast live on the social media application.
How are the People Who View Instagram Stories Ordered? 2021
In order to successfully download Instagram live broadcasts, you must first open a live broadcast in the social media application. After using the live broadcast feature in the social media application, you will see a menu like the one above. You can easily download the live broadcast by clicking the download video button in this menu.
How to Download Live Stream of Another User?To download another user's live stream to your device, open the Google Chrome application on your computer, then go to the add-ons section and install the IG Stories For Instagram plugin and log in to Instagram in your browser. Now you can download Live streams, stories and posts to your device by clicking the "download" button.
How to Make Live Broadcast Settings?Instagram live broadcast settings can be made very easily and practically. To make the live broadcast settings, you must first go to the live broadcast opening menu and immediately press the settings button in the upper left corner. After pressing the Settings button, a menu will appear.
In this menu, you can adjust the stories, adjust the camera angle, adjust the Reels and start your live broadcasts directly from the front camera if you wish.
Seeing live broadcasters on InstagramCurrently, there is no section where you can see live streaming accounts collectively, but when a live stream you watch is terminated, Instagram can automatically suggest a few live streams to you.
Watching live broadcasts on InstagramIn order to watch the live broadcasts of the people you follow, you need to click on the profile pictures with "live" text in the Instagram stories section.
Why Should I Use Live Broadcast Feature?Instagram live streaming feature is very popular lately. By using this extremely popular feature, you can increase your interaction rate, make product promotions, perform your product sales transactions and easily grow your account.

How Do I Know If You Have Hidden His Story To Me?If you think your lover, loved one or friend is hiding stories from you, there are two ways to find out.
If you have a mutual friend following the person you suspect, you can check the stories of the suspect by requesting him or secretly. (Of course if he didn't hide his stories to him either)If the story archive was visible in the "highlights" section before and the story archive is no longer visible to you when you look at the profile, the suspect may have hidden his stories to you.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 24 اسفند 1399
نویسنده : یاسر موسوی

اگرچه با گذشت زمان تغییری ایجاد نکرده اید ، اما می بینید که میزان مشاهده اینستاگرام شما کاهش یافته ، لایک های شما کاهش یافته و نظرات شما تقریباً به طور کامل متوقف شده است. این تغییرات ناگهانی در بسیاری از کانال های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام ممکن است دلایل زیادی داشته باشد. بروزرسانی الگوریتم اینستاگرام یکی از این دلایل است. با این حال ، ممکن است Shadowban نیز باعث این امر شده باشد. سایبان چیست که اکثر مدیران شبکه های اجتماعی نمی دانند و چگونه می توان از شر آن خلاص شد ، در این مقاله توضیح می دهیم.

اطلاعات بیشتر در:

https://virgool.io/@m_84886479/همه-چیز-درباره-اینستاگرام-مارکتینگ-2021-bjihqkqum2sk

 

سایه بان اینستاگرام چیست؟
اول از همه ، لازم است معنای اصطلاح "سایه بان" را روشن کنیم و سردرگمی معنا را در اینجا از بین ببریم. این اصطلاح در ابتدا توسط عکاسی ایجاد شد که متوجه شد عکسهای او در اوایل سال 2017 در برخی جستجوهای هشتگ ظاهر نشده است. با این حال ، همه ما می دانیم که ممکن است بسیاری از عکسها در برچسب های استفاده شده ظاهر نشوند ، یا افراد مختلف عکسهای مختلف را در همان عکس ببینند برچسب ها

به طور عمومی ، مشخص نبود که یک رتبه بندی الگوریتمی برای نتایج جستجوی هشتگ در اینستاگرام اعمال شده است. این بدان معنی است که کاربران مختلف ممکن است نتایج مختلف محتوای جستجوهای خاص را مشاهده کنند. یک کاربر ممکن است حتی هنگام مشاهده جستجوی مشابه در زمان های مختلف ، محتوای مختلفی را مشاهده کند. بنابراین ، اگر تصویر شما هنگام ارسال پست در هشتگ ظاهر نشود ، به این معنی نیست که یک سایه بان دریافت کرده اید.

ممنوعیت سایه در زبان ترکی به معنای مسدود کردن یا محدود کردن است. این وضعیتی است که تعداد فالوورها را توضیح می دهد ، لایک ها را کم می کند یا نظرات را بدون دلیل کاهش می دهد. در مورد محدودیت های حساب ، این موارد فقط وقتی رخ می دهد که حساب یا کاربری به گونه ای رفتار کند که اینستاگرام از نظر ماهیت هرزنامه باشد. اینها انواع فعالیتهایی هستند که در محدوده "عادی" کاربر از حد مجاز عبور می کنند. بنابراین این محدودیت ها چیست؟ بیایید آنها را واضح تر از هم جدا کنیم. 

اطلاعات بیشتر در:

https://bloggermemeber.medium.com/تبلیغات-گسترده-e6bc7dd554ec

 

تأثیر محدودیت پیروی در Shadowban
در واقع ، اگرچه به نظر می رسد افراد نامحدود را می توان در اینستاگرام دنبال کرد ، اما شما می توانید حداکثر 7500 نفر را در اینستاگرام دنبال کنید. وقتی به این تعداد رسیدید ، باید کسی را دنبال نکنید تا بتواند شخص جدیدی را دنبال کنید.

تعامل موفقیت آمیز با این تعداد زیاد یا محتوای بسیار زیاد برای یک کاربر متوسط ​​بسیار دشوار خواهد بود. با این حال ، بدون توجه به اینکه شما یک حساب شخصی یا شخصی هستید ، تعداد افرادی که می توانند حساب شما را دنبال کنند محدودیتی ندارد. اینستاگرام همچنین محدودیت های شدیدی در تعداد افرادی که می توانید در یک بازه زمانی مشخص دنبال کنید وجود دارد ، اما عوامل مختلفی بر این تعداد تأثیر می گذارد. حسابهای جدید از نظر تعداد حسابهایی که می توانند بصورت ساعتی یا روزانه دنبال کنند محدودیت کمتری دارند. اندازه حساب شما (تعداد فالوئرهای شما) نیز می تواند در محدودیت شما برای رسیدن به این هدف کمک کند. https://www.behance.net/amirhoj/resume

 

در حالی که اینستاگرام محدودیت های مشخصی دارد اما محدودیت تعداد حسابهایی که می توانید در هر ساعت و روز دنبال کنید در هیچ کجا به وضوح مشخص نشده است. ارقام پذیرفته شده به طور کلی 30 پیگیری در ساعت و 800 نفر در روز است. با این حال ، یک بار دیگر ، حساب هایی که دائماً درخواست های پیگیری جدید ارسال می کنند ، ممکن است برچسب های هرزنامه را دریافت کنند. در این مرحله ، ممکن است او بدون اینکه متوجه شود در رادار اینستاگرام گیر کرده است. این بدان معنی است که فعالیت های شما وجود دارد اما توسط بسیاری از افراد دیده نمی شود. مجبور کردن اینستاگرام بیش از یک بار در مدت زمان کوتاه ، انجام اقدامات مشابه هرزنامه حتی اگر هرزنامه نباشد ، می تواند وضعیتی را ایجاد کند که ما آن را shadowban می نامیم.

خلاص شدن از شر Shadowban اینستاگرام چطور؟
اگر در فکر چگونگی حذف shadowban یا چگونگی خلاص شدن از شر این shadowban هستید ، ابتدا باید حرکات حساب خود را بررسی کنید. زیرا فعالیت های حساب کاربری شما را در جایی از چشم اینستاگرام قرار می دهد. هرچه تعداد دنبال کننده های شما بیشتر باشد ، پست های شما بیشتر مورد پسند و نظر قرار می گیرند ، پست های شما بیشتر به اشتراک گذاشته می شود ، داستان های شما مشاهده می شوند و داستان های شما به اشتراک گذاشته می شوند ، اعتبار بیشتری در سمت اینستاگرام دارید. به عبارت دیگر ، حرکاتی که محدودیتهایی را ایجاد می کنند قابل فهم هستند. اگر مانعی دارید ، می توانید سریعتر و در مدت زمان کمتری نسبت به حساب های دیگر برطرف شوید.

می دانیم که می توانیم برای هر پست 30 هشتگ قرار دهیم.
همانطور که در مقالات قبلی خود ذکر کردیم ، ایده آل ترین 20 است. اگر نمی خواهید پیروان خود را خسته کنید اما همچنان می خواهید به طریقی در محتوا برجسته شوید ، قطعاً تعداد هشتگ ها را محدود کنید یا بعداً آنها را به تصویر اضافه کنید یک نظر.
همچنین توجه داشته باشید که همچنان می توانید تا 20 نفر را در هر پست برچسب گذاری کنید.
اگر می خواهید افراد یا حساب های بیشتری را برچسب گذاری کنید ، در وضعیت هرزنامه قرار می گیرید.
پاسخ ایده آل به این سوال که چگونه می توان سایه بان را بلند کرد این است که از اقدامات ناخواسته دوری کنید. علاوه بر این ، همانطور که در بالا ذکر کردیم ، داشتن حساب های محبوب اینستاگرام و داشتن تعداد زیادی فالوور از ورود حساب شما به وضعیتی که ما آن را shadowban می نامیم جلوگیری می کند.
در شرایط عادی ، وقتی برنامه هایی ایجاد می کنید که به نظر می رسد ناخواسته یا بیش از حد مجاز اینستاگرام هستند ، حساب شما به طور مستقیم مسدود یا محدود می شود.

بعضی اوقات ، حتی اگر به آن محدودیت ها نرسید ، اگر خیلی زیاد به آن نزدیک می شوید ، به عنوان یک پیشگیری ، کمی توسط Instagram مسدود خواهید شد. ساده ترین راه برای جلوگیری از این وضعیت یا بیرون آمدن از Shadowban افزایش تعداد دنبال کنندگان است. از آنجایی که در مدت زمان کوتاهی یا در مدت زمان کوتاهی تعداد فالوورها به راحتی افزایش نخواهد یافت ، می توانید در این مرحله Crovu را انتخاب کنید تا فالوورهای مطمئن و ارگانیک خریداری کنید. در صورت مسدود شدن حساب های مختلف یا مشکلات مختلف حساب ، می توانید با ما تماس بگیرید تا همه مشکلات را به صورت فوری و دائمی برطرف کنید.

علاوه بر این ، شما می توانید بسته های تقویت کننده کاربر Instagram کاملا واقعی را خریداری کنید ، می توانید بسته های ما را در اینجا مرور کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 10 اسفند 1399
نویسنده : یاسر موسوی

اهمیت فالوور در اینستاگرام
شما نمي‌توانيد اهميت داشتن فالوور را ناديده بگيريد، هر چقدر شما فالوور بيشتر داشته باشيد شدت تبليغات پیچ شما بيشتر خواهد شد و دیگران بیشتر با شما آشنا می‌شوند. داشتن فالوور‌های زیاد باعث می‌شود که روز به روز بر تعداد فالوور هایتان افزوده شود زیرا این امر بر کسی پوشیده نیست که افراد ابتدا سراغ صفحه اینستاگرام میروند و نگاهی به تعداد فالوور های پیچ می‌کنند، با بالا بودن تعدادشان نسبت به پیچ کنجکاو، و ترغیب به فالو کردن آن می‌شوند.

میلیون‌ها میلیون کاربر در اینستاگرام وجود دارند، اما جذابیت و جذب فالوور به صورت عادی برای پروفایل شما زمان بر است. خوشبختانه اکنون، می‌توانید با خرید صدها تا هزاران فالوور آن‎ها را فوراً بدست آورید.

جمع کردن تعداد فالوور اینستاگرام شما می‎تواند بلافاصله اعتبار نام تجاری شما را ایجاد کند و در هنگام ایجاد روابط و رشد حساب اینستاگرام خود سریعاً مورد توجه قرار بگیرید. این واقعیت نیز وجود دارد که فالوورهای بیشتر، فالوور بیشتری می‌آورند! برخی مشاغل با خرید مقدار کمی فالوور سود می‌برند و در نتیجه باعث افزایش سریع حضور در شبکه‌های اجتماعی می‌ شوند.

بالا بودن تعداد فالوور و لایک، به خودی خود باعث جذب افراد می‌شود. شما همچنین میتوانید از خرید لایک اینستاگرام استفاده کنید.

 

خرید فالوور یکی از روش های مناسب برای افزایش بازخورد واقعی در پیج
در خرید فالوور فیک هیچ محدودیتی وجود ندارد، و هرچه تعداد بیشتر فالوور خریداری کنید صفحه شما مخاطبان بیشتری را جذب می‌نماید. اما با توجه به الگوریتم‌های جدید اینستاگرام، فالوورهای فیک باید مشخصه‌های خاصی داشته باشند تا از نظر اینستاگرام فیک به نظر برسند و با ریزش تعداد مخاطبان مواجه نشوید. این فالورها باید دارای عکس و تعدادی پست به اشتراک گذاری شده در فواصل زمانی باشند و در اینستاگرام فعال باشند تا اکانت‌هایی با هویت واقعی برای اینستاگرام شناخته شوند.

همچنین موقعیت مکانی این فالوورها برای اینستاگرام قابل توجه است برای مثال؛ اگر شما در ایران پست‌های خود را به اشتراک می‌گذارید اما؛ اکثر فالوورهای شما به فرض از کشور کانادا باشد، اینستاگرام تشخیص می‌دهد که فالوورهای شما فیک هستند. پس باید فالوور اینستاگرام خریداری شده اکثرا در مکان جغرافیایی نزدیک شما باشند. علاوه بر این زمانی که تعداد فالوورهای یک صفحه در اینستاگرام بالا میرود فالوورهای واقعی توجه بیشتری نسبت به فعالیت دیگر کاربران و هویت آن‌ها در صفحه شما نشان می‌دهند. پس برای اینکه محبوبیت خود را حفظ کنید باید فالوورهای خریداری شده توسط شما واقعی به نظر برسند که با خرید فالوور از سایت ایرانی گلدفالوور می‌توانید مطمئن باشید که تمامی فالوور های خریداری شده دارای هویت هستند.

آمار اینستاگرام
کسب درآمد بالا در اینستاگرام- آمار مقایسه استفاده از شبکه های اجتماعی بین جوانان آمریکایی
نحوه خرید فالوور اینستاگرام به صورت آنلاین
به دنبال یک تامین کننده معتبر باشید. سایت معتبر خرید فالوور، سایتی است که نمونه کارهایی را در صفحه خود به اشتراک می‌گذارد و به عبارتی اصل شفاف سازی را اجرا می‌کند. گلد فالوور، با مجموعه‌ای از اقدامات در مدیریت پیج، مانند افزایش فالوور فعال، و تبلیغات اینستاگرام باعث بالا رفتن بازخورد پیج مشتری می‌شود. همچنین با توجه به بالا رفتن بازخورد پیج شاهد افزایش فالوور اینستاگرام با خرید دنبال‌کننده‌ها، خرید ویو (بازدید اینستاگرام) و افزایش کامنت خواهید بود.

ما در مدیریت پیج اینستاگرام با برنامه‌ریزی مدون، به روزرسانی روزانه پیج اینستاگرام و واکنش به رویدادهای مختلف، با مخاطبان ارتباط برقرار کرده و البته با ساخت پست‌های گرافیکی و ساخت انواع تیزر‌های تبلیغاتی مانند؛ موشن گرافیک و یا کلیپ‌های حرفه‌ای، ضمن احترام به مخاطبان، سطح حرفه‌ای بودن کسب و کار شما را ارتقا می‌دهیم. با افزایش تعداد فالوورهای پیج با استفاده از سایت گلد فالوور، دیگر نگرانی بابت موثر نبودن فالوورها نخواهید داشت و مطمئن هستید که تمامی فالوورها هدفمند و واقعی هستند و موجب رشد و پیشرفت کسب و کار شما خواهند شد.

 

 

اهمیت یک سایت معتبر در خرید فالوور و تاثیر باور نکردنی آن، در اعتبار پیچ شم

مزایای خرید فالوور های شبکه های اجتماعی
خرید فالوور فوق العاده کمک می‎کند. این باعث می‌شود نمایه شما شگفت انگیز به نظر برسد، بنابراین کاربران اینستاگرام به احتمال زیاد روی دکمه follow کلیک می‌کنند. سپس، محتوای بسیار ارزشمند شما می‌تواند آن‌ها را در پیچ نگه دارد. هنگام خرید فالوور، مزایای زیادی وجود دارد و برخی از آن‌ها ذکر خواهند شد.

خرید فالوور اینستاگرام
خرید فالوور واقعی و فعال برای جلوگیری از ریزش و تشخیص اینستاگرام

ایجاد تعادل در رقابت
یک مزیت بزرگ در خرید فالوور اینستاگرام برای مشاغل کوچکتر یا جدید این است که از این طریق، آن‌ها می‌توانند به کمک یک پایه کم و بیش برابر با برندهای رقیب خود، رقابت کنند. بیشتر اوقات، اگر یک مارک، خیلی شناخته شده نیست یا تازه در یک صنعت اشباع شده شروع به کار می‌کند، جذب تعداد زیادی از دنبال کنندگان به این معنی است که تجارت آن در سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی با سرعت بیشتری حرکت خواهد کرد.

چون که افراد بیشتری که این برند را دنبال می‌کنند، احتمال دسترسی به مخاطبان بیشتر را افزایش داده و آگاهی کلی از برند را در این بستر افزایش می‌دهند. داشتن دید بیشتر در مورد کلیه محصولات یا خدماتی که توسط یک تجارت ارائه می‌شود یک مزیت کلی برای خود تجارت است، زیرا منجر به افزایش فروش می‌شود

اثر زنجیره‌ای
هنگامی که یک حساب اینستاگرام تعداد زیادی فالوور داشته باش، احتمال این‌ که افراد دیگر بخواهند آن حساب را دنبال کنند، پس از اثبات علاقه از نظر محصولات یا خدمات ارائه شده، بسیار بیشتر است. برای مشاغل مورد نظر، این به معنای یک تعداد خاص فالوور اینستاگرام نیست. اغلب اوقات، یک مارپیچی ایجاد می‌شود که منجر به رشد بیشتر آن حساب اینستاگرام می‌شود، که به معنای تعداد فالوئرهای در حال رشد است. در نتیجه تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه علاقه‌مند به خرید محصولات یا خدمات ارائه شده هستند.

وقت و تلاش کمتر
ایجاد یک حساب کاربری اینستاگرام، تا حدی که دسترسی زیادی داشته باشد و همچنین تعداد زیادی فالوور داشته باشد، معمولاً به معنای سرمایه گذاری در وقت و تلاش زیاد است. علاوه بر این، هیچ تضمینی برای موفقیت هر یک از این تلاش‌ها وجود ندارد. به همین دلیل خرید فالوور بسیار سریع و راحت و از نظر زمانی مقرون به صرفه بوده، و به عنوان یک روش عالی برای تقویت رشد حساب و رشد کلی برای خود کسب و کار است.

در روش افزایش فالوور هدفمند، با سیستم ما می توانید با تعیین پیج ، نقشه ، هشتگ و یا ترکیبی از آن ها به عنوان منبع جستجوی فالوور برای پیج خود اقدام کنید تا سیستم ما به صورت شبانه روزی به تبلیغ پیج اینستاگرام شما بپردازد .

منظور از تبلیغ به معنی این است که سیستم ما به صورت ۲۴ ساعته به جای شما اقدام به فالو و لایک کردن کاربران هدف می کند ، که در نتیجه آن جذب فالوورهای واقعی و هدفمند می شود .

مزایا :

در این قابلیت شما میتوانید پیج های اینستاگرامی رقیبانتان و پیج هایی که مد نظرتون هست به سیستم معرفی کنید تا فالوورهای آنها جذب شوند
تعیین گرفتن فالور بر اساس مکان نقشه در هرکجای ایران و جهان و همچنین تعیین گرفتن فالور بر اساس هشتگ
هر هشتگی که مدنظرتان هست با معرفی کردن آن هشتگ به سیستم میتوانید افرادی که آن هشتگ را به اشتراک میگذارند را براحتی جذب کنید
فعالیت های خودکار خود را تنظیم کنید ، دکمه استارت را بزنید ، مرورگرتان را ببندید و با خیال راحت به کار هایتان برسید ، و بعد از کارهایتان پنل را چک کنید
ارسال پیام دایرکت اتوماتیک به اعضای پیج
تمامی فالوور های جذب شده به صورت ۱۰۰ درصد واقعی هستند
شما میتوانید بدون هیچ نگرانی از بلاک و یا بسته شدن یا هک اکانت اینستاگرام تون، با تنظیمات و راهنمایی های ما به صورت ۲۴ ساعته در اینستاگرام فعالیت داشته باشید.
این روش در بین مشتری های ما بسیار محبوب است و صد ها پیج از سراسر ایران از این روش از سایت ما استفاده میکنندو در فروش محصولات مشتری های عزیزمان بسیار تاثیر گذار بوده است .

نگران افزایش فالووینگ های پیج خود (افرادی که سیستم ما با پیج شما آن ها را فالوو می کند) نباشید . آن ها دوباره مثل روز اول به تعدادی که قبلا بودند برمیگردند .

منابع:

https://adsmember.com/

https://bar30.co/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : چهار شنبه 29 بهمن 1399
نویسنده : یاسر موسوی

حمل و نقل و باربری کرمان بارسی  جابجایی کالاها و اشخاص از مکانی به مکان دیگر و انواع مختلفی که چنین حرکتی انجام می شود. رشد توانایی - و نیاز - برای حمل مقادیر زیادی کالا یا تعداد زیادی از مردم در مسافت های طولانی با سرعت زیاد در آسایش و امنیت ، شاخص تمدن و به ویژه پیشرفت تکنولوژی بوده است.

کشتی باری در دریاچه گاتون ، بخشی از کانال پاناما ، در منطقه تاریخی کانال پاناما.

بولت ژان فیلیپ

راه آهن اورنج و اسکندریه با عقب نشینی متفقین ، موناساس ، واگن ، خراب شد. عکس جورج N. بارنارد ، مارس 1862.

بیشتر در این موضوع بخوانید

تدارکات: حمل و نقل

قبل از توسعه پیشرانه بخار ، ارتش برای تحرک به عضلات مردان و حیوانات و نیروی باد بستگی داشت. 

حمل و نقل و باربری اصفهان بارسی در تعدادی از مقاله ها درمان می شود. برای انواع عمده پیشرانه که در اشکال مدرن حمل و نقل استفاده می شود ، به تبدیل انرژی مراجعه کنید. برای اشکال حمل و نقل برای کاربردهای نظامی ، به فناوری نظامی مراجعه کنید. برای زیرساخت های مهندسی که سیستم های حمل و نقل به آن بستگی دارند ، جاده ها و بزرگراه ها را ببینید. پل کانال ها و آبراه های داخلی بندرها و کارهای دریایی ؛ فانوس دریایی تونل ها و حفاری های زیرزمینی. برای مکان حمل و نقل در قانون ، به قانون هوا مراجعه کنید ؛ حمل کالا؛ قوانین دریانوردی.

حمل و نقل (که معمولاً در انگلیس استفاده می شود) یا حمل و نقل (که در ایالات متحده استفاده می شود) ، حرکت انسانها ، حیوانات و کالاها از یک مکان به مکان دیگر است. به عبارت دیگر ، عمل حمل و نقل به عنوان حرکت خاصی از ارگانیسم یا چیز از یک نقطه A (مکانی در فضا) به یک نقطه B تعریف می شود. روش های حمل و نقل شامل هوا ، زمین (راه آهن و جاده) ، آب ، کابل است ، خط لوله و فضا. این رشته را می توان به زیرساخت ها ، وسایل نقلیه و عملیات تقسیم کرد. حمل و نقل تجارت بین مردم را امکان پذیر می کند ، که برای توسعه تمدن ها ضروری است.

 

زیرساخت های حمل و نقل و باربری تبریز بارسی شامل تاسیسات ثابت ، شامل جاده ها ، راه آهن ، راه های هوایی ، آبراه ها ، کانال ها و خطوط لوله و پایانه هایی مانند فرودگاه ها ، ایستگاه های راه آهن ، ایستگاه های اتوبوس ، انبارها ، پایانه های حمل بار ، انبارهای سوخت گیری (از جمله اسکله های سوخت و جایگاه های سوخت) و بنادر است. از ترمینال ها می توان برای جابجایی مسافر و بار و همچنین برای نگهداری استفاده کرد.

 

وسایل نقلیه ای که از طریق این شبکه ها سفر می کنند ممکن است شامل اتومبیل ، دوچرخه ، اتوبوس ، قطار ، کامیون ، هلی کوپتر ، شناور ، فضاپیما و هواپیما باشد.

 

خوب ، من دقیقاً همین سوال را از جان کول ، یکی از کارشناسان حمل و نقل ما ، و چند سوال دیگر مربوط به حمل و نقل پرسیدم!

 

امیدوارم پاسخ های شما به شما کمک کند.

در یک زنجیره تأمین ، حرکت کالاها از یک مکان به مکان دیگر است.

 

به عنوان مثال ، یک مکان ممکن است محلی باشد که شما مواد اولیه را تهیه می کنید یا کالاهایی را از یک مرکز تولید تهیه می کنید. ما چنین مکانی را گره ای از زنجیره تأمین می نامیم. سپس یک سری از این گره ها یا مکان ها وجود دارد تا در نهایت به مشتری نهایی برسیم.

 

حمل و نقل

 

حمل و نقل یا حمل و نقل عبارت است از جابجایی مردم ، حیوانات و کالاها از یک مکان به مکان دیگر. روش های حمل و نقل شامل هوا ، راه آهن ، جاده ، آب ، کابل ، خط لوله و فضا است. این رشته را می توان به زیرساخت ها ، وسایل نقلیه و عملیات تقسیم کرد. حمل و نقل از آنجا که تجارت بین مردم را امکان پذیر می کند ، و به نوبه خود تمدن هایی را ایجاد می کند ، از اهمیت برخوردار است. زیرساخت های حمل و نقل شامل تاسیسات ثابت لازم برای حمل و نقل ، از جمله جاده ها ، راه آهن ، راه های هوایی ، آبراه ها ، کانال ها و خطوط لوله و پایانه هایی مانند فرودگاه ها ، ایستگاه های راه آهن ، ایستگاه های اتوبوس ، انبارها ، پایانه های حمل بار ، انبارهای سوخت رسانی و بندرهای دریایی است. از ترمینال ها می توان برای جابجایی مسافر و بار و همچنین برای نگهداری استفاده کرد. وسایل نقلیه ای که با این شبکه ها سفر می کنند ممکن است شامل اتومبیل ، دوچرخه ، اتوبوس ، قطار ، کامیون ، افراد ، هلی کوپتر و هواپیما باشند. عملیات با نحوه کارکرد وسایل نقلیه و رویه های تعیین شده برای این منظور از جمله تأمین مالی ، قانونی بودن و سیاست ها سروکار دارد. در صنعت حمل و نقل ، عملکرد و مالکیت زیرساخت ها بسته به کشور و حالت می تواند دولتی یا خصوصی باشد. حمل و نقل مسافر ممکن است عمومی باشد ، جایی که اپراتورها خدمات برنامه ریزی شده را ارائه می دهند یا خصوصی. حمل و نقل بار بر کانتینر سازی متمرکز شده است ، اگرچه از حمل و نقل فله برای حجم زیادی از اقلام با دوام استفاده می شود. حمل و نقل نقش مهمی در رشد اقتصادی و جهانی شدن دارد ، اما بیشتر آنها باعث آلودگی هوا می شوند و از زمین های زیادی استفاده می کنند. در حالی که بودجه آن از سوی دولت به شدت یارانه دریافت می شود ، اما برنامه ریزی مناسب حمل و نقل برای ایجاد جریان ترافیک و مهار گسترش شهر ضروری است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: باربری انلاین تبریز , باربری اصفهان , باربری کرمان ,
تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1399
نویسنده : یاسر موسوی

Bottom Line: The Truth About Buying GenuineBuy Youtube subscribers and Buy Youtube views Subscribers

 

This article is sponsored by Stormviews.

YouTube is the world’s second-largest search engine behind Google. It’s no wonder creators and businesses are flocking to create video content and grow theirBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewschannels.

Whether you want to be a famous YouTuber or grow your business, organic channel growth onBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewsrequires a large time investment.

In other words, it can take a while for your video efforts to produce tangible results.

So, is there a faster way to grow?

Some businesses pay for subscribers early on to speed up the growth of theirBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewschannel.

It’s a risky strategy, but there are some places you can go to buy genuine activeBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewssubscribers.

Keep reading to learn:

  • The advantages and disadvantages of buyingBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewssubscribers.
  • The best places to buyBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewssubscribers
  • The alternatives to buyingBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewssubscribers.The Basics of Growing aBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewsChannel

YouTube is a video sharing platform created in 2005. In its first year,Buy Youtube subscribers and Buy Youtube viewshad over 25 million videos uploaded to the platform. It was bought by Google in 2006.

YouTube creators publish their videos on profiles called channels. AllBuy Youtube subscribers and Buy Youtube views users can subscribe to channels or findBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewsvideos in the search bar.

Although anyone can find videos throughBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewssearch and suggestions, having a large number of subscribers offers several benefits.

Accounts with a large subscriber base increase their views and can monetize their videos via advertisements. Furthermore, businesses and influencers can turn subscribers into potential leads by using calls-to-action.

So, to grow your business on YouTube, it’s essential to focus on subscriber growth.

Advantages of BuyingBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewsSubscribers

YouTube, like Google, is a search engine. Ideally, you should focus on organic growth with search engines. In other words, create great content and optimize it for search engine results.

But organic growth takes time. This is why some creators opt to speed up their growth by buying subscribers.

Here are some reasons you might consider buying subscribers on YouTube.

To Boost Your Channel’s SEO Rank and Organic Growth

People can discover your videos in several places on YouTube:

  • Your channel page
  • Search results
  • The browse section
  • Suggested videos

When you’re starting with a small channel, your growth relies heavily on the last three sources.

So, how do you appear in search, browse, or suggested sections?

It’s all up to Youtube’s algorithm.

Like Google,Buy Youtube subscribers and Buy Youtube viewshas an algorithm that decides which videos are shown and where. It considers several factors such as:

  • Keywords
  • Click-through rate
  • Watch time

Having more subscribers signals to the algorithm that your content keeps people coming back to YouTube. So, if you purchase real and active subscribers, you can boost your search engine optimization (SEO) rank and kickstart organic growth.

To Provide Social Proof

Did you knowBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewscreators upload 500 hours of video every minute?

That’s a colossal amount of content for viewers to search through. And not all content is created equal. For every amazing video on YouTube, there’s plenty of subpar uploads.

With this in mind, viewers need to figure out how to sift through and find the videos they want.

Your subscriber count is one of the signals viewers rely on to predict content quality. Channels with large subscriber bases offer tangible social proof that their videos are good.

Once again, buying subscribers to boost your channel numbers can encourage more people to watch your videos and subscribe organically.

Disadvantages of BuyingBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewsSubscribers

As we mentioned before, organic growth is the best way to build yourBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewsfollowing. Purchasing your channel’s subscribers can help you grow faster, but it carries risks too.

The Legality of BuyingBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewsSubscribers

People disagree on whether or not purchasing new subscribers violates YouTube’s Terms of Service. It’s legal to purchase promotional services, butBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewsdoes take issue with artificial engagement.

In its Fake Engagement Policy,Buy Youtube subscribers and Buy Youtube viewsstates that you cannot artificially inflate your engagement numbers or metrics.

YouTube considers the following illegitimate:

  • Artificial engagement
  • Views gained by deception
  • Engagement that’s paid for

If you purchaseBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewsviews and engagement from a third-party that uses fake bots to drive up your views, you are in violation of YouTube’s Fake Engagement Policy.

So, before you purchase any subscribers, you need to make sure they are real and active users.

Paid Subscribers Don’t Equal Potential Customers

If you considerBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewsa funnel source for your business, you need to be careful about purchasing subscribers.

Your organic subscribers may turn into potential customers because they were genuinely interested in your brand and your video content.

Paid subscribers, on the other hand, are less likely to convert. When you have both paid and organic subscribers, it’s difficult to measure the actual size of your potential funnel on YouTube.

Buying Subscribers Doesn’t Guarantee Engagement

When you buy subscribers, you’re purchasing just that — subscribers. However, you need to improve your otherBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewsmetrics if you want the algorithm to favor your content.

Buying subscribers might put you in the position of having to pay for likes, views, and comments later on. So, be careful before you purchase.

You also need to guarantee the people subscribing when you purchase your package won’t unsubscribe down the road.

4 Best Places To BuyBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewsSubscribers

If you’re thinking about buyingBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewssubscribers, it’s critical you find a reputable service. Keep reading to discover the four best places to buyBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewssubscribers in 2021.

1. Stormviews 

Stormviews allowsBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewscreators to buy 100% genuine users and engagement from real people. We focus on providing high-quality service and adhere to YouTube’s Terms of Service.

Key features of Stormviews: 

  • 100% real subscribers
  • 24/7 customer support team
  • Instant delivery
  • Buy subscribers, views, and likes

Best for: Cost-effectiveBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewsgrowth

Price: Subscriber packages start at $4.95 for 50 subscribers ($9.95 for 100 subscribers)

2. GetFans.Io

GetFans.Io offers user engagement packages forBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewsand Instagram. It has delivered millions of subscribers to over 20,000 customers.

Key features of GetFans.Io:

  • Safe for YouTube
  • Instant delivery
  • 100% money-back guarantee
  • Buy subscribers, views, and likes

Best for:Buy Youtube subscribers and Buy Youtube viewsand Instagram growth

Price: Subscriber packages start at $21 for 100 subscribers

3. UseViral

UseViral is a company built by digital marketers that helps channels grow through a network of influencers on various platforms.

Key features of UseViral:

  • Network of promotional web partners
  • Account research to provide relevant followers.
  • Reliable service
  • Guaranteed results
  • Buy subscribers, likes, views, and shares.

Best for: Multichannel growth

Price: Subscriber packages start at $29 for 100 subscribers

Alternatives to BuyingBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewsSubscribers

Even if you buy subscribers, you should have other strategies in place to grow yourBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewschannel organically.

In addition to consistently publishing high-quality content, there are several things you can do to speed up your subscriber growth.

Use Google Ads

Many channel owners focus on growing aBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewschannel so they can receive ad revenue. But did you know you can also useBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewsads to promote your videos?

Google Ads lets you use targeted campaigns to promote your channel onBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewsand Google.

If you’re getting started with your channel, this can be an affordable way to get your video in front of more potential subscribers.

LearnBuyBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewssubscribers and BuyBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewsviews

Understanding how the algorithm uses your video title, description, thumbnail, and keywords can boost yourBuyBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewssubscribers and BuyBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewsviews results.

In addition to writing better titles and descriptions, do keyword research too. Figure out what your ideal customers are searching for and use those keywords to create content.

Use Cross-Platform Marketing

If you already have a strong and engaged following on another social media platform, such as Facebook or Instagram, you can use those to promote yourBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewsvideos. Furthermore, you should include links to yourBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewschannel on your website and other

social media platforms.

Final Thoughts: Best Places To Buy RealBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewsSubscribers in 2021

As the popularity of video search increases,Buy Youtube subscribers and Buy Youtube viewswill continue to grow. It’s an excellent marketing platform for creators, influencers, and businesses.

However, with millions of uploads each day, competition can be stiff. Purchasing subscribers can support your organic growth goals and help get your channel off the ground.

But remember — there are critical differences between purchased and organic subscribers.

To grow aBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewschannel in 2021, you need a well-rounded strategy rooted in high-quality videos worth watching.

To learn more about purchasing real and genuine subscribers for yourBuy Youtube subscribers and Buy Youtube viewschannel, explore Stormviews subscriber packages.

This is a special advertising section. The content herein contains the views and opinions expressed by the advertiser.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: Buy Youtube views , Buy Youtube subscribers ,
تاریخ : دو شنبه 20 بهمن 1399
نویسنده : یاسر موسوی

همه چیز در مورد کانال تلگرام

مدت زمان زیادی نیست که تلگرام در یکی از آپدیت‌های خود قابلیت ساختن یک کانال را اضافه کرده‌است. این قابلیت که تقریبا به نوعی جز نوآوری‌های تلگرام است بسیار کارآمد بوده و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده‌است. مدیریت یک کانال از گروه تلگرامی راحت‌تر است. کاربران می‌توانند در آن عضو شوند و پیام را ببینید درحالی که تنها مدیر کانال قادر به فرستادن پیام، مدیریت و ایجاد تغییرات در آن است.

در واقع کانال، نقش نوعی خبرنامه را برای شما ایفا می‌کند. زیاد شدن اعضای کانال شما نشانه‌ی درست انجام دادن کار و رسیدن به محبوبیت بیشتر است. زیاد کردن اعضای کانال به صورت طبیعی زمان زیادی می‌برد و ممکن است ناموفق باشد. اما خرید ممبر واقعی ارزان قیمت یکی از راه‌هایی است که می‌تواند به شما کمک کند. شما همچنین میتوانید از تبلیغات گسترده اینستاگرام استفاده کنید.

ویژگی‌های کانال تلگرام

کانال تلگرام ویژگی‌هایی دارد که آن را نسبت به هر گروهی متمایز می‌کند. اگر برای ساخت کانال تلگرام دودل هستید، پیشنهاد می‌کنم نگاهی به ویژگی‌های متمایز کننده آن بیاندازید:

  • تلگرام قابلیت اضافه کردن چند مدیر برای یک کانال را دارد، درحالی که این قابلیت در گروه وجود ندارد. بنابراین با تقسیم کار مدیریت بهتری روی کانال خود خواهید داشت.در یک گروه تلگرامی حذف پیام با مشکلات بسیاری همراه است. اما در یک کانال تلگرامی می‌توانید به راحتی پیام مورد نظر خود را حذف کنید و یا ویرایش کنید. این مسئله در زمینه نظم و ترتیب کانال به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

  • نکته مثبت دیگری که در کانال وجود دارد، امکان مشاهده تعداد افرادی است که مطب یا پست شما را مشاهده کنند. این قابلیت از این نظر حائز اهمیت است که می‌توانید میزان محبوبیت پست خود را تخمین بزنید. در این صورت اگر پست شما به گروه یا شخص دیگری فرستاده شود که در کانال شما هم عضو نیست بازهم به تعداد افرادی که پست را دیده‌اند، اضافه خواهد شد به این قابلیتبازدید پست تلگرام می گویند.

  • اعضای یک کانال برای بقیه افراد مشخص نیست. بنابراین میزان مزاحمت و دیگر دردسرها نسبت به گروه کاهش پیدا خواهد کرد. اگر کسی وارد کانال شود و یا خارج شود هیچ پیغامی در کانال نمایش داده نخواهد شد.

شاید برای شما نیز جای سوال باشد که تعداد ممبرهای یک کانال تلگرامی چه ارتباطی با موفقیت در کسب و کار دارد.

شاید این ارتباط نامحسوس به نظر برسد اما تاثیری که بر روی موفقیت یک کانال می‌گذارد قطعا قابل مشاهده و قابل فهم است.

در سال‌های اخیر تلگرام به یکی از پرکاربردترین نرم افزار ارتباطی در داخل ایران تبدیل شده است و تنها یک ابزار برای چت، گپ و گفت‌و‌گو نیست بلکه ویژگی‌های بسیار فراتر از کاربرد معمول آن دارد، یکی از این ویژگی ها قطعاً “کانال تلگرام” است. افزودن ویژگی کانال چند سال اخیر به تلگرام باعث شده که بسیاری از علاقه‌مندان از این روش برای گسترش کسب و کار آنلاین و شکوفایی استعدادهای خود استفاده کنند، از آنجا که تلگرام امروزه نقش بسیار مهمی را در اشتغال و گسترش کسب و کار ایفا می‌کند، ضروری است که موضوع خرید ممبر تلگرام با بازدید جدی گرفته شود.

این کار سبب می‌شود که شما در زمینه کسب و کار خود به بازدهی بالا دست پیدا کنید یا این که بتوانید با استفاده از ظرفیت خود تلگرام، کسب درآمد کنید. در حقیقت هر چقدر ممبر تلگرام شما بیشتر باشد رونق کسب و کارآنلاین شما هم بیشتر خواهد شد.

 

 

 

اهمیت خرید ممبر واقعی ارزان قیمت در تلگرام

ممبر کانال تلگرام در واقع همان تعداد اعضای کانال تلگرام شما است. اگر کانال شما یک کانال مربوط به کسب و کار نیست، باز باید بدانید که تعداد ممبر کانال تلگرام شما موفقیت شما را تضمین خواهد کرد. مهم نیست به دنبال مشتری باشید و یا بخواهید برای کانال خود تبلیغات بگیرید در هر حال شما  نیاز دارید تا تعداد ممبر کانال خود را افزایش دهید.

البته افزایش تنهای ممبر کانال تلگرام شما کافی نیست. چون اگر تعداد ممبر کانال تلگرام شما فیک و یا غیر واقعی باشد، با تعداد بازدید کم هر پست این مسئله برای بازدید کنندگان کانال شما مشخص خواهد شد. بنابراین خرید ممبر واقعی ارزان قیمت نکته مهمی است. سایت‌هایی وجود دارند که در قبال مبلغ مشخصی تعداد مشخصی ممبر به کانال تلگرام شما اضافه خواهند کرد.  سایت مای ممبریکی از این سایت‌ها است که خدمات متنوعی را به شما ارائه خواهد داد.

ممبر واقعی چیست؟

سایت‌هایی مانند سایت مای ممبر خدمات متفاوتی از فروش ممبر و ویو کانال برای تلگرام را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. ممبر فیک تلگرام نیز یکی از گزینه‌هایی است که ممکن است نسبت به خرید آن وسوسه شوید. اما باید بدانید که ممبر واقعی گزینه مناسب‌تری است هرچند شاید قیمت آن کمی بالاتر باشد. در خرید ممبر واقعی افراد واقعی به کانال شما اضافه خواهند شد، که براساس نوع کانال شما و میزان علاقه به موضوع آن، کانال را انتخاب کرده‌اند.

میزان ریزش ممبر واقعی ممکن است از دیگر روش‌های افزایش ممبر بیشتر باشد ولی این به دلیل واقعی بودن افراد کانال است. این نکته را باید مد نظر داشته باشید که هرچه افراد داخل کانال شما بیشتر باشد، افراد بیشتری هم جذب کانال شما شده و به واسطه تعداد زیاد بودن ممبر،  به شما اطمینان خواهند کرد.

در این روش بازدید پست‌های کانال شما به نسبت اعضای آن خواهد بود، به همین دلیل موفقیت بیشتری نصیبتان خواهد شد، که با پیاده سازی و اجرا صحیح این روش شما و کسب و کارتان مشتریان زیاد و همچنین سود قابل توجهی را خواهید دید.

اعتماد سازی در روش ممبر واقعی جزوی از اصلی ترین مباحث آن است که باید توسط مدیر کانال به طور صحیح اجرا شود. زیرا همانطور که در بالا گفتم به دلیل واقعی بودن اعضا، ریزش زیاد است و اعتماد سازی جزوی اصلی برای نگه داشتن تعداد اعضا  در این روش است.

 

انواع ممبر واقعی

پلن‌های متفاوتی برای خرید ممبر واقعی وجود دارد. بعضی از این روش‌ها به صورت خرید ممبر اجباری تلگرام است که در آن افراد با توجه به تنظیمات ورژنی از تلگرام خود به کانال شما اضافه خواهند شد. اد اجباری میوت یکی دیگر از انواع روش ای اد ممبر است.

این افراد در صورت رضایت نداشتن از محتوای کانال، ممکن است از آن خارج شوند که به طور معمول پس از مشاهده اولین نوتیفیکیشن و مشاهده کانال شما تعحب کرده و متوجه نا آشنا بودن محیط می شوند.

در این حالت اگر کاربر با حوصله باشد بقیه مطالب شما را مطالعه و در صورت خوش بینانه رضایت مندی ایجاد می شود که این امر سبب ماندگاری کاربر در کانال خواهد شد.

ممبر پاپ آپ کیفیت بیشتری دارد و احتمال ریزش در آن پایین‌تر است. در این روش تبلیغات کانال شما روی صفحه گوشی آنان نمایش داده خواهد شد و افراد با رضایت کامل عضو کانال تلگرام شما می‌شوند که این امر سبب دیده شدن الباقی پست های کانال شما خواهد شد.

نتیجه‌گیری

اگر به دنبال پیشرفت کسب و کار خود هستید علاوه بر روش‌های سنتی باید به دنبال مارکتینگ و معرفی خود در دنیای مجازی نیز باشید. ساخت یک کانال تلگرام در این شرایط به کمک شما خواهد آمد.

اما پروسه پیشرفت کانال تلگرام روند طولانی و پیچیده‌ای است. اگر بخواهید به روش سنتی اعضای کانال تلگرام خود را افزایش دهید، ممکن است حتی یک عمر طول بکشد. حتی به روش تبلیغاتی نیز به صرف وقت و هزینه بسیاری نیاز دارید. وقتی شخصی بخواهد عضو کانال شما شود، با دیدن اعضای پایین آن و میزان ویو کم، ممکن است به کسب و کار شما اعتماد نکند.

برای شروع بهتر است که خرید ممبر واقعی ارزان قیمت تلگرام را در دستور کار خود قرار دهید. با این روش تعداد ممبر کانال خود را به روش واقعی افزایش خواهید داد.

بنابراین افراد به کانال شما اعتماد خواهند کرد و اعضای بیشتری به سمت آن جذب خواهند شد. سایت مای ممبر کالکشن متفاوتی از پلن‌های افزایش ممبر تلگرام در اختیار شما قرار خواهد داد. خرید ممبر واقعی ارزان قیمت  یکی از آن‌ها است. خرید از سایت مای ممبر راحت بوده و خدمات آن‌ها شامل تضمین کیفیت نیزاست. علاوه بر آن با پشتیبانی بیست و چهار ساعته تلفنی و تلگرامی نگران مشکلات احتمالی خود نباشید.

 

منابع:

https://adsmember.com/

باربری کرج


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 14 بهمن 1399
نویسنده : یاسر موسوی

In this article, we are going to tell you about the best ways to buy Youtube views. How can we increase the number of our Youtube business page views?! Is there any other way for increasing the number of our Youtube business page views?! There are lots of Youtube pages that are active with the aim of selling various kinds of products. Most of these Youtube pages want to introduce their brand and their company. All of these Youtube pages need a hug number of views in order to attract more customers. So, we are going to introduce Youtube platform to you and we will tell you .adsmember  Also we are going to tell you all the ways of getting real and fake views for your Youtube business page. So, join Adsmember and enjoy learning. You will see that Youtube page promotion and business promotion is not hart at all. You just have to get useful information and take anaction.

 

Who can use Youtube platform?!

Youtube is a great platform for everybody. If you are a celebrity, you want to know where to buy Youtube views. Because a famous person like a singer needs a huge number of Youtube views or Facebook views. These views become your fans one day. If you are a company manager, you definitely need a unique Youtube business page to introduce your brand and your company. You have to show your products to the Youtube users for getting a large number of Youtube real views for your Youtube business page. So, you have to open an Youtube business page at first. Then, you have to use some tools for getting a huge number of views. An eye catching Youtube page name, a unique theme for your Youtube business page, a high quality content, a specific profile picture and an attractive biography for your Youtube business page. If you can't do them all. You have to buy Youtube comments for your posts.

Youtube is a great app for talented people too. Imagine that you are a talented pianist and you want to show your talent to the whole world to get millions of Youtube views. You need a huge number of Youtube views but you do not know where to buy Youtube views. In this case, you have two ways for getting Youtube views. You can make a high quality content and get real Youtube views by working so hard on your Youtube page or you can search where to buy Youtube views for your Youtube page. Another way is to buy fake Youtube views for your Youtube page. This way does not costs too much money and you can easily get a huge number of fake and real views for your Youtube page. You have to consider all the aspects, then you can choose the best way of getting Youtube views.

The best ways of increasing the number of your Youtube business page views

Sometimes you need to know where to buy Youtube views. We can suggest you Adsmember website because this site has great packages for promoting your Youtube page. Imagine that you are a company manager and you are looking for an easy way to introduce your brand. You definitely want to know which way is the best one for introducing your company, your brand and your goals. You need a cheap, easy and high quality way for getting lots of customers. So, you have to get a lot of information about each social network. Then, you can decide which one is the best one for you and the future of your company.Buy Youtube Subscribers Youtube and Telegram are the most popular social networks and they have the most users around the world. After choosing the best social network for advertising, you can open a business page.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: buy youtube views ,
تاریخ : یک شنبه 5 بهمن 1399
نویسنده : یاسر موسوی

امروزه تبلیغات با استفاده از شگرد ‌های گوناگونی در فضا‌ی مجازی صورت می‌گیرند، که ما قصد داریم در این مقاله با نوین ترین نوع تبلیفات شما را آشنا کنیم. تبلیغات توسط افراد اینفلوئنسر‌ یکی از جدیدترین و نوین‌ترین نوع روش تبلیغاتی در دنیای مجازی است. تبلیغات اینفلوئنسر در مشهد امروزه جای بسیاری از روش‌های تبلیغاتی دیگر را در این شهر گرفته است، شما همچنین میتوانید از خرید فالوور ایرانی اینستاگرام مای ممبر استفاده کنید. با همراهی مای ممبر تا پایان مقاله شناخت بیشتری نسبت به اینفلوئنسر و تبلیغات اینفلوئسری پیدا کنید.

 

در عصر نوین امروزی دیگر کسی برای تبلیغ از کار و محصول خود به دنبال بنر و آگهی تبلیغات نمی‌رود، در این عصر رونقی که تبلیغات در فضا‌های مجازی به کسب و کار‌ها داده‌اند، افراد بسیاری را مجاب کرد که برای بهتر دیده شدن در بین رقیبانشان عمل تبلیغات خود را به شبکه‌های اجتماعی بسپارند. تبلیفات اینفلوئنسر در مشهد به قدری برای صاحب کاران (صاحبان محصول و خدمات) تاثیر گذار و مفید بوده که در دنیای مجازی این شهر چنین شگرد تبلیغاتی را افراد بسیاری در پیش گرفته‌اند. شما همچنین میتوانید در کنار آن از خرید ممبر تلگرام ممبروان استفاده کنید.

 

اینفلوئنسر کیست؟

 

  برای این که درک بهتری از تبلیغات اینفلوئنسری داشته باشید، باید قبل از هر چیزی با اینفلوئنسر اینستاگرام آشنا شوید.

 

معادل(influencer) اینفلوئنسر در زبان فارسی به واژه‌ی "تاثیرگذار "تعبیر می‌شود. اینفلوئنسر به افرادی گفته می‌شود  که در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی دارای یک چهره‌ی شناخته شده‌ای در بین مردم هستند. به طور عامیانه بخواهیم تعریفی از اینفلوئنسر داشته باشیم به سلبریتی‌ها و شاخ‌های فضای مجازی  اینفلوئنسر گفته می‌شود. شاید این افراد خارج از دنیای مجازی یک زندگی عادی داشته باشند به طوری که کسی از آن‌ها  به عنوان یک چهره‌ی شاخص یاد نکند. واژه‌ی(instafamous) اینستافیمس  یکی دیگر از واژه‌هایی است که کاربران در دنیای مجازی به عنوان اشخاص تاثیر گذار از آن استفاده می‌کنند.

 

اینفلوئنسر مارکتینگ یعنی چه؟

 

اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از روش‌های نوین دیجیتالی است که در کسب و کار‌های مجازی محور امروز،  برای تبلیغات از برند و یا محصول خاصی از جانب افراد تاثیر گذار یا همان اینفلوئنسر در پیش گرفته می‌شود. در این نوع بازاریابی مصرف کننده (مشتری) به عنوان هدف اصلی تبلیغات در نظر گرفته نمی‌شود  بلکه تبلیغات برای همه‌ی افراد به اشتراک گذاشته می‌شود. در واقع در این روش‌ها شرکت‌های گوناگونی  از طریق اینفلوئنسر‌ها در فضای‌های مجازی محصول و خدمات خود را به مردم و بازار عرضه می‌کنند.

 

این نوع شیوه‌ی بازاریابی بیشتر در کلان‌ شهر‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد چرا که جامعه‌ی هدف جمع کثیری از افراد هستد. تبلیغات اینفلوئنسر در مشهد به قدری قدرتمندانه در مشهد در حال پیش روی است که توانسته نقش پررنگی در گرفتن تصمیم‌های مردم برای شناخت انواع برند و خرید کالا‌های گوناگون داشته است. اما این روش مانند دیگر روش‌های تبلیغاتی از مزایا و معایبی برخوردار است که در ذیل به صورت موردی به آن‎ها خواهیم پرداخت .

 

مزایا و معایب و معایب اینفلوئنسر مارکتینگ

 

مزایا

 

ü اینفلوئنسر‌ها می‌توانند به سهولت از طریق شبکه‌های اجتماعی در بستر اینترنت محصول مد نظر را به مردم معرفی کنند و افراد را ترغیب به خرید آن کنند.

 

ü  اینفلوئنسر‌ها نقش اصلی در تولید تبلیغات جذاب و جذب مشتری را ایفا می‌کنند.

 

ü تولید محتوای جذاب برای باز‌یابی دیجیتالی بر عهده‌ی اینلوئنسر‌های عزیز می‌باشد. که از این طریق اعتبار کاری فرد اینفلوئنسر  در فضای مجازی بالا می‌رود.

 

معایب

 

ü معمولا هزینه‌ای که صاحب کاران مانند باربری بارسی به اینفلوئنسرها می‌پردازند پایین است.

 

ü اکثر اوقات از جانب صاحب کار به فرد اینفلوئنسر زمان کافی برای تبلیغات داده‌ نمی‌شود.

 

ü این افراد برای این که به جایگاه اینفلوئنسری برسند زحمت‌ و سختی‌های زیادی را متحمل می‌شوند اما گاهی اوقات با چالش‌های غیر قابل پیش بینی در حیطه‌ی کاری خود رو به رو می‌شوند.

 

 انواع اینفلوئنسر در اینستاگرام

 

اینفلوئنسر‌‌ها بر حسب فالوور‌هایی که در دنیای مجازی دارند در چهار دسته‌ی متمایز از هم قرار گرفته اند که عبارت اند از:

 

· (Mega influencer) مگا اینفلوئنسر

 

· (influencer Macro) ماکرو اینفلوئنسر

 

· (influencer Micro) میکرو اینفلوئنسر

 

· (influencer Nano) نانو اینفلوئنسر

 

مگا اینفلوئنسرها کیستند؟

 پیج‌های این دسته از اینفلوئنسر‌های اینستاگرام دارای فالوور‌های بیش از یک میلیون هستند. اغلب چهره‌های مشهور در ایران مانند بازیگران جزء این دسته قرار دارند.

ماکرو اینفلوئنسرها کیستند؟

ماکرو اینفلوئنسر‌ به علت کم بون تعداد فالوو‌هایش نسبت به مگا اینفلوئنسر در رده دوم جای گرفته است و تعداد فالوو‌های آن معمولا بین صد هزار تا یک میلیون است.

میکرو اینفلوئنسرها کیسنتد؟

میکرو اینفلوئنسر‌ها افرادی هستند که تعداد فالوور‍‌های آن‌ها بین ده هزار تا صد هزار نفر می‌باشد آن‌ها در زمینه‌های خاصی مانند تولید محتوا به صورت حرفه‌ای کار می‌کنند . میکرو اینفلوئنسر‌ها می‌توانند به خوبی بر روی مخاطب خود تاثیر بگذارند و اغلب فالوور‌های آن‌ها به صورت یک دست است.

نانو اینفلوئنسرها کیستند؟

 

نانو اینفلوئنسر‌ها به علت کم بودن تعداد فالوو‌هایشان نسبت به اینفلوئنسر‌های دیگر در پایین ترین رده‌ی دسته بندی قرار گرفته است و متاسفانه نسبت به بقیه‌ی اینفلوئنسر‌ها کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، تعداد فالوور‌های نانو اینلوئنسر کمتر از ده هزار نفر می‌باشد.

 

تبلیغات اینفلوئنسر‌ در مشهد چگونه به کسب و کار شما کمک می‌کند؟

 

عمل تبلیغات اینفلوئنسر‌‌ در مشهد به عنوان یکی از پر رونق‌ترین روش‌هایی بازاریابی دیجیتالی در اختیار کاربران این شهر قرار گرفته است. که در ادامه مطلب سه مورد از روش‌های نوین تبلیغاتی که اینفلوئنسر‌های‌  مشهد در پیش گرفته اند را مورد برسی قرار خواهیم داد.

 

1.  اینفلوئنسر یا همان‌ شخص تاثیر گذار در اینستاگرام، در پست‌هایی که در وبلاگ خود به اشتراک می‌گذارد به معرفی محصول شما هم می‌پردازد.

 

2. اینفلوئنسر در پیج اینستاگرام‌ و حساب کاربری شخصی خود اطلاعات برند محصول شما را به اشتراک می‌گذارد.

 

3. اینفلوئنسر این اختیار را به شما می‌دهد که به وب سایتش امکان دسترسی داشته باشید تا از آن طریق شما بتوانید پست‌هایی در جهت تبلیغ از محصول و خدماتتان را منتشر کنید.

 

چکیده مطلب

 

روش نوین بازاریابی اینفلوئنسر مارکتیینگ را امروزه افراد زیادی در فضای مجازی در پیش گرفته‌اند. این روش به رشد بازار‌یابی دیجیتالی در فضا‌ی مجازی کمک شایانی کرده است که در این مقاله راجع به آن به طور مفصل صحبت کردیم.

 

تبلیغات اینفلوئنسر در مشهد به عنوان یک محور اصلی برای معرفی برند‌های محبوب به کاربران خود، درشبکه‌های اجتماعی بازار‌ کسب و کار‌های اینترنتی را بسیار داغ کرده بود. مای ممبر به شما عزیزان توصیه می‌کند که اگر قصد دارید در طول مدت کوتاهی محصول خود را با بازار و مردم آشنا کنید حتما از یک فرد اینفلوئنسر اینستاگرامی با روابط عمومی بالا برای تبلیغ از محصولاتتان استفاده کنید.

 منبع: https://sardkhaneh.org/%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: خرید ممبر تلگرام , ,
تاریخ : چهار شنبه 24 دی 1399
نویسنده : یاسر موسوی

بازاریابی کانال تلگرام - استراتژی بازاریابی دیجیتال تلگرام
بازاریابی تلگرام
تلگرام در چند سال گذشته به یکی از سریعترین سیستم عامل های اجتماعی ، پیام رسان ها و ابزارهای بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. با داشتن برخی از ویژگی های منحصر به فرد مانند کانال ها ، گروه ها ، برچسب های رایگان ، فضای ذخیره سازی ابری ، گپ های محرمانه ، پیام های خود تخریبی و حریم خصوصی ، میلیون ها کاربر در سراسر جهان پیدا کرده است. تلگرام تنها پلتفرم اجتماعی برای کاربران است که داده های خود را از شرکت های بزرگ و ساختارهای دولتی محفوظ نگه می دارد. پاول دوروف ، بنیانگذار و مدیر عامل تلگرام ، ادعا می کند که برخلاف آنچه در سال 2014 برای واتس اپ و فیس بوک اتفاق افتاد ، تلگرام فروخته خواهد شد. همچنین بسیاری از مردم از خرید ممبر تلگرام مای ممبر استفاده میکنند.

اگر به محبوبیت تلگرام شک دارید ، اجازه می دهیم اعداد و ارقام به تنهایی صحبت کنند.

آمار تلگرام:
ماهانه بیش از 400 میلیون کاربر فعال.
هدف استراتژی تلگرام این است که تا سال 2022 1 میلیارد کاربر داشته باشد.
روزانه 1.5 میلیون کاربر به تلگرام می پیوندند.
روزانه 70 میلیارد پیام از طریق تلگرام ارسال می شود.
بیش از 800000 ربات فعال در تلگرام ایجاد شده است.
مخاطبان عمومی کانال های تلگرامی - 80 میلیارد عضو ، تولید 30 میلیارد بازدید از پست ها.
پویایی رشد تلگرام از مارس 2014 تا آوریل 2020: 

تلگرام در بین برنامه های پیام رسان از نظر تعداد کاربران فعال در رتبه 5 قرار دارد:

آمار: محبوب ترین برنامه های پیام رسان تلفن همراه در جهان از ژوئیه سال 2020 ، بر اساس کاربران فعال ماهانه (به میلیون ها نفر) | استاتیستا
با علاقه بیشتر کاربران به تلگرام ، بسیاری از شرکت ها و وبلاگ نویسان برای جلب مخاطبان جدید به آنجا نقل مکان کرده اند. بازاریابی تلگرام به یکی از برجسته ترین ابزارهای بازاریابی موبایل و دیجیتال تبدیل شده است.

بازاریابی تلگرام چیست؟
بازاریابی تلگرام روشی برای جلب و جذب مشتریان جدید با ایجاد انجمن هایی در تلگرام است - کانال ها و گروه ها ، تبلیغات در انجمن ها ، ایجاد ربات ها و حفظ ارتباط با کاربران.

بازاریابی تلگرام چه مشکلاتی را می تواند حل کند؟

ایجاد یک جامعه با تعامل کاربر ؛
برای پخش یک خبرخوان ایجاد کنید ؛
محتوای غنی را در قالب جدید به اشتراک بگذارید ؛
برخی از فرایندهای خود را خودکار کنید.
و خیلی بیشتر.
کانال ها و گروه های تلگرام ابزار اصلی استراتژی بازاریابی تلگرام هستند. این به تعامل با کاربران در نرم افزار پیام رسانی در سطوح مختلف کمک می کند. در حالی که کانال های تلگرامی برای پخش جریانی مطالب - اخبار ، نمای کلی محصولات ، توصیفات و مطالب مفید ، گزینه بسیار خوبی هستند ، اما گروه ها برای تعامل با کاربران و ارتباط مستقیم با آنها بسیار مناسب هستند.

کانال تلگرام چیست؟
کانال های تلگرام گروه هایی برای اشتراک و پخش محتوای شما هستند. این شبیه به یک گروه فیس بوک است ، اما تعاملی نیست. مشترکین می توانند محتوا را بخوانند ، آن را ارسال کنند و در رأی گیری شرکت کنند ، اما نمی توانند در مورد آن نظر دهند. دارندگان کانال می توانند متن ، تصویر ، فیلم ، فایل صوتی ، اسناد و پیوندهای خارجی را به اشتراک بگذارند. یکی از مزایای کانال های تلگرام - محدودیتی در تعداد عضوانی که می توانند به کانال ها بپیوندند وجود ندارد. به عنوان مثال ، محدودیت 200 دنبال کننده در گروه های واتس اپ وجود دارد. در تلگرام می توانید به راحتی میلیاردها فالوئر بدست آورید. بهترین کانال های تلگرامی در حال حاضر 4-5 میلیون کاربر دارند. شما همچنین میتوانید از خرید ممبر واقعی تلگرام ممبروان استفاده کنید.

گروه تلگرام چیست؟
گروه های تلگرامی چت های گروهی هستند که هر یک از اعضا می توانند پیام ، فیلم ، عکس و پرونده ارسال کنند. این یک ابزار عالی برای پاسخ به سوالات مشتری ، دریافت بازخورد و تشویق محتوای تولید شده توسط کاربر است.

به عنوان بخشی از بازاریابی دیجیتال تلگرام ، اکثر شرکت ها از یک روش دو طرفه یا سه جانبه استفاده می کنند. آنها کانال های تلگرامی مانند باربری آنلاین بارسی ایجاد می کنند تا محتوا را به اشتراک بگذارند و گروه ها را برای تعامل با مشتریان و روبات ها به منظور خودکار سازی فرآیند ارتباطات و فروش ، به اشتراک بگذارند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: خرید ممبر تلگرام , ,
تاریخ : چهار شنبه 5 آذر 1399
نویسنده : یاسر موسوی

مقدمه مرتب نویسی

حتما برای شما هم پیش آمده که در کلاس حوصله مرتب نویسی را ندارید. اکثر اوقات سعی می کنید مطالب را فقط یادداشت کنید و اهمیت زیادی به مرتب نویسی نمی دهید. در واقع بسیاری از افراد با این مشکل مواجه هستند. حتی یکی از زبان آموزان من اصلا توانایی مرتب نویسی نداشت! یعنی اگر مطالب را به صورت خوش خط و خوانا می نوشت، نمی توانست آن ها را یاد بگیرد! اما غافل از این که با حوصله نوشتن و مرتب نویسی یکی از فاکتور های موثر در زمینه یادگیری زبان انگلیسی است. 

اگر شما هم از این که نمی توانید مرتب نویسی را در یادداشت های خود رعایت کنید خسته شده اید، توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه کرده تا با راهکار هایی در این زمینه آشنا شوید. 

 

اگر می خواهید درباره بخش رایتینگ آیلتس اطلاعات بیشتری کسب کنید، روی لینک کلیک کنید. 

 

چرا مرتب نویسی مهم است؟ 

همان طور که می دانید، یکی از مهم ترین عوامل موثر در یادگیری زبان انگلیسی، انگیزه است. برای این که انگیزه یادگیری را در خود ایجاد کنید، می توانید فعالیت های مختلفی را امتحان کنید. ایجاد این انگیزه در هر فرد می تواند به صورت متفاوتی انجام شود. به عنوان مثال یک نفر با جملات انگیزشی انگیزه می گیرد. دیگری با تماشای فیلم های انگلیسی زبان این انگیزه را می گیرد. اما یکی از مهم ترین فاکتور هایی که باعث افزایش انگیزه شما برای مطالعه می شود، همین مرتب نویسی است. 

 

اگر می خواهید درباره یادگیری زبان انگلیسی اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید روی لینک کلیک کنید. 

 

زمانی که می خواهید مطالب جلسه گذشته را مرور کنید و یا برای امتحان جلسه آینده آماده شوید، سراغ کتاب یا دفتر خود می روید. اگر مرتب نویسی را رعایت کرده باشید، می توان گفت با لذت و تمایل بیشتری مطالعه را انجام خواهید داد. اما در نقطه مقابل، اگر مطالب را بدون نظم نوشته باشید، پس از گذشت مدت کوتاهی، از مطالعه کردن خسته می شوید. یا حتی نمی توانید مطالب را به خوبی پیدا کرده و بخوانید! همین باعث می شود که نتوانید عملکرد خوبی در آزمون داشته و  نا امید شوید!!! 

همیشه این را به خاطر داشته باشید که یادگیری زبان انگلیسی باید همراه با شادی و نشاط باشد. به همین دلیل همیشه باید دفتری زیبا و لوازم تحریر خوب برای نوشتن زبان استفاده کنید. زیرا این کار باعث می شود از نوشتن و مطالعه کردن زبان لذت بیشتری ببرید و در میزان یادگیری شما تاثیر به سزایی دارد. 

 

اگر می خواهید دوره آموزشی خود را آغاز کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد را مطالعه کنید.

 

چگونه مرتب نویسی را رعایت کنیم؟ 

شاید با خودتان بگویید که مرتب نویسی زمان زیادی می گیرد و اگر بخواهیم این کار را در کلاس انجام دهیم، یا زمان زیادی را از دست می دهیم یا از کلاس عقب می مانیم. اما باید بگویم که برای این کار هم راه حل هایی وجود دارد. 

 

اگر می خواهید خود را برای شرکت در آزمون آیلتس آماده کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی آیلتس در مشهد را مطالعه فرمایید. 

 

اغلب زبان آموزان به دلیل خستگی و جو کلاس ممکن است حوصله لازم برای مرتب نویسی را نداشته باشند. ما توصیه می کنیم که از دفتر اصلی خود در کلاس استفاده نکنید. سعی کنید همیشه یک دفترچه همراه خود داشته باشیم. مطالبی که استاد می گوید و نوشته های تخته  را آن جا یادداشت کنید. زمانی که در خانه هستید، دفترچه را بردارید و مطالب آن را مرور کنید. این کار باعث می شود که درک بهتری نسبت به حجم مطالب گفته شده داشته باشید و می توانید آن ها را بهتر دسته بندی کنید. حالا می توانید این مطالب را همراه با مرتب نویسی، داخل دفتر اصلی خود وارد کرده و آن ها را هر زمان که می خواهید مطالعه کنید. 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1399
نویسنده : یاسر موسوی

مقدمه تلفظ لغات انگلیسی

امروز افراد زیادی به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند. در واقع هدف اصلی آن ها تقویت مهارت های مکالمه ای می باشد. آن ها می خواهند با استفاده از زبان انگلیسی به خوبی با مردمان کشور های دیگر ارتباط برقرار کنند. یکی از مهم ترین عوامل برای کسب این مهارت، یادگیری تلفظ لغات انگلیسی است. اگر می خواهید منظور خودتان را به صورت واضح برسانید، باید تلفظ لغات انگلیسی را به خوبی انجام دهید. 

اما اغلب زبان آموزان در این زمینه دچار مشکل می شوند. آن ها اشتباهات زیادی در تلفظ لغات انگلیسی می کنند. همین باعث می شود که علاوه بر از دست دادن اعتماد به نفس خود، نتوانند به خوبی منظور خود را به شخص مقابل برسانند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله، با استفاده از دو گام ساده به شما روش یادگیری تلفظ لغات انگلیسی را آموزش دهیم. 

 

اگر می خواهید درباره انواع آزمون آیلتس اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید روی لینک کلیک کنید. 

 

 

چگونه تلفظ لغات انگلیسی را یاد بگیریم؟ 

برای این که بتوانید تلفظ لغات انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید، ابتدا باید یک منبع قابل اعتماد و معتبر داشته باشید. یکی از بهترین منابع برای یادگیری لغات و همچنین یادگیری تلفظ لغات انگلیسی، دیکشنری لانگ من (LDOCE) می باشد. این دیکشنری یکی از کامل ترین دیکشنری هاست. همچنین امکاناتی که این دیکشنری ارائه می کند، مثال زدنی است. گفتنی است که نرم افزار این دیکشنری با اکثر سیستم عامل ها مانند اندروید، آی او اس و ویندوز سازگار است. پس اولین گام این است که دیکشنری لانگ من را بر روی دستگاه خود نصب کنید.

 

اگر می خواهید با روش های یادگیری لغات انگلیسی آشنایی بشتری پیدا کنید، می توانید روی لینک کلیک کنید.

 

چگونه از دیکشنری لانگ من برای یادگیری تلفظ لغات انگلیسی استفاده کنیم؟

حالا که این نرم افزار را نصب کرده اید، کافیست آن را باز کرده و کلمه ای که تلفظ آن را یاد ندارید، جستجو کنید. حالا که کلمه مدنظر را پیدا کردید، به بالای صفحه سمت راست دقت کنید. دو آیکون صدا وجود دارد. یکی از این آیکون ها مربوط به تلفظ British و دیگری مربوط به American است. توصیه می کنیم که از تلفظ American استفاده کنید. سعی کنید تلفظ لغات انگلیسی را چند بار گوش کرده و با خودتان تکرار کنید. با این کار می توانید یادگیری موثر تری داشته باشید. 

 

اگر می خواهید دوره آموزش زبان انگلیسی خود را آغاز کنید، مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد را مطالعه فرمایید. 

 

چگونه تلفظ لغات انگلیسی را فراموش نکنیم؟ 

یکی دیگر از چالش هایی که معمولا زبان آموزان با آن مواجه می شوند، فراموش کردن تلفظ لغات انگلیسی است. اما برای این که تلفظ لغات انگلیسی را فراموش نکنید، راه کار هایی وجود دارد. بهترین کار استفاده از دفتر لغات است. دفتری که در آن لغات انگلیسی را یادداشت می کنید را بردارید. از انتهای دفتر شروع به نوشتن کنید. هر کلمه ای که تلفظ سختی دارد را در این قسمت یادداشت کنید. بعد از گذشت چند هفته، یک لیست بلند از کلماتی دارید که معمولا در تلفظ کردن آن ها مشکل دارید. حالا سعی کنید این لیست را هر روز بخوانید. روزانه یک یا چند بار این لیست را فقط بخوانید. این کار در بلند مدت باعث می شود که تلفظ صحیح کلمات را فراموش نکنید.

 

اگر می خواهید در زمینه آزمون آیلتس اطلاعات بیشتری کسب کنید، لطفا مقاله تدریس خصوصی آیلتس در مشهد را مطالعه فرمایید. 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : شنبه 12 مهر 1399
نویسنده : یاسر موسوی

 

یکی از رایج ترین سوالاتی که از دانش آموزان شنیده می شود در خصوص آزمون آیلتس اینکه چگونه استرس آزمون را کنترل کنیم. بیشتر دانش اموزان وقتشان را روی مهارت های وکب، گرامر، اسپیکینگ و رایتینگ می گذارند ولی در مورد استرس آزمون فکر نمی کنند.

 

حتی با اعتماد به نفس ترین دانش اموزان هم می توانند تحت تاثیر استرس آزمون آیلتس قرار بگیرند. بارها و بارها  خیلی از زبان آموزان می گویند که کاملا مسلط و آماده اند ولی استرس هنوز در آن ها وجود دارد. با به کارگیری نکات زیر شما می توانید با استرس در آزمون آیلتس غلبه کنید.

اگر می خواهید درباره راه کار های مقابله با استرس بیشتر بدانید این مقاله را بخوانید .

 

چگونه با استرس در آزمون آیلتس مقابله کنیم ؟

اگر قبل از آزمون آیلتس شما چندماهی وقت دارید. ۲ اصل اساسی و مهم است که برای کاهش استرس می توانید انجام دهید.

 

اول اینکه در قدم اول شما باید کاملا آماده باشید. با خودتان صادق باشید و دریابید که چقدر به مطالعه احتیاج دارید، هرچه بیشتر شما در مورد زبان بدانید و همچنین دایره ی لغات خودرا افزایش بدهید می توانید مهارت های خودرا برای آزمون تمرین کنید. و در نتیجه اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و در واقع منجر به استرس کمترمی شود. انواع استرس در زندگی روزمره وجود دارد نه صرفا استرس برای آزمون، در محیط کار، روابط و مطالعه استرس وجود دارد. یک ذهن خسته و پر از استرس عملکرد خوبی ندارد.

اگر می خواهید درمورد استرس در آزمون آیلتس بیشتر بدانید این مقاله را بخوانید.

 

 

یکی از بزرگترین عوامل پدید اورنده فشار روانی نزدیک شدن به روز آزمون و نداشتن آمادگی کافی است. هیچ جای نگرانی نیست، زیرا با انجام تمرین های صحیح و مناسب قبل از شرکت در آزمون، میزان دانش، تسلط و اعتمادبنفس شما بسیار افزایش پیدا خواهد کرد.

 

اگر آزمون شما زودتر از ماه  میرسد یک نظریه کلی وجود دارد. همیشه مثبت فکر کنید. و روی جنبه های منفی اصلا تمرکز نکنید. فقط به این فکر کنید که من میتونم انجامش بدم .

 

دوم اینکه نفس عمیق بکشید. اغلب مردم فراموش می کنند که وقتی استرس می گیرند نمی توانند خوب نفس بکشند. پس لحظه ای استراحت کنید.

اگر می خواهید درباره تدریس خصوصی زبان انگلیسی بیشتر بدانید این مقاله را بخوانید .

 

و در آخر تاثیرات منفی مواد غذایی و نوشیدنی را دست کم نگیرید غذاهایی سنگین مانند فست فود و نوشیدنی های شیرین می تواند تاثیرات منفی داشته باشند.

 

بنابراین در روزهای قبل آزمون سعی کنید غذاهای سبک و آب زیاد بنوشید. و در آخر حتما استراحت کنید قبل از تست که خیلی مهم است. درخانه بمانید و استراحت کنید قبل از حاضر شدن در جلسه ی آزمون. بنابراین اگر شما همه ی این نکات را رعایت کنید استرس شما در آزمون کاهش پیدا میکند.

اگر می خواهید درباره تدریس خصوصی آیلتس در مشهد بیشتر بدانید این مقاله را بخوانید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 10 مهر 1399
نویسنده : یاسر موسوی

امروز در این مقاله مشاوره ای می خواهیم درباره مراکز برگزاری آزمون آیلتس صحبت کنیم. همان طور که می دانید آزمون آیلتس امروزه بسیار محبوب شده است و بیشتر زبان آموزان قصد دارند تا در این آزمون شرکت کنند. گاهی وقت ها می شنویم که می گویند مراکز برگزاری آزمون آیلتس در گرجستان بهتر نمره می دهند یا در ایران نمی توانید نمره خوبی کسب کنید.

 

 اگر میخواهید درباره مراکز برگزاری ازمون آیلتس ببیشتر بدانید این مقاله را بخوانید.

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله قصد دارد تا اطلاعاتی درباره مراکز برگزاری آزمون آیلتس به شما بدهد که می توانید با استفاده از آن ها محل شرکت در ازمون خود را به خوبی و با چشمی باز انتخاب کنید.

امروز می خواهیم درباره یکی از مهم ترین و پر تکرار ترین سوالاتی که از من پرسیده می شود صحبت کنیم. سوال این است که بهترین مراکز برگزاری آزمون آیلتس کدامند؟ به نظر شما کدام کشور را برای شرکت در آزمون آیلتس انتخاب کنیم؟ در کدام مرکز آزمون بدهیم؟

 

یکی از مطالب جالبی که به گوش من رسیده است، این است که می خواهم در گرجستان آزمون بدهم، زیرا آن جا بهتر نمره می دهند. یا در کشور های خلیج فارس می توانیم نمره بهتری بگیریم و در ایران به خوبی نمره نمی دهند.

 

 اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با مراکز مختللف آزمون آیلتس کسب کنید این مقاله را بخوانید.

 

تمام مراکز برگزاری آزمون آیلتس دنیا یک استاندارد یکسان دارند

اولین چیزی که می خواهم بگویم این است که آزمون آیلتس مثل امتحان های مدرسه نیست.

آزمون آیلتس یک آزمون بین المللی است. استاندارد های این آزمون به صورت مکتوب نزد آزمون گیرنده قرار دارد. این استاندارد ها در تمام کشور های جهان یکسان است. بنابراین درجه سختی این آزمون در همه جا یکسان است و نمی توان گفت در ایران نمره دهی سخت تر انجام می گیرد و یا سوالات سخت تر از دیگر کشور هاست.

 

 اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید مقاله بهترین مراکز برگزاری آزمون آیلتس در جهان کجا هستند؟ را بخوانسد.

 

تمام مراکز برگزاری آزمون آیلتس در دنیا استاندارد های یکسانی دارند، اما باز هم با این حال نمره شما میتواند به اندازه نیم نمره متغیر باشد. اما دلیل این تغییر سطح سوالات نیست. بلکه شرایط محیطی است. ممکن است در کشور های دیگر شرایط دیگری برقرار باشد و شما حال بهتری نسبت به دیگر مکان ها داشته باشید. بنابراین می توانید نمره بهتری کسب کنید.

اما توصیه ما این است که ذهن خود را درگیر مراکز برگزاری آزمون آیلتس نکنید. به جای این که بخواهید به این موضوعات و احتمالات فکر کنید، می توانید تمرکز خود را روی مطالعه و یادگیری خود قرار دهید. این گونه می توانید مطالب بیشتری را یاد بگیرید و قطعا عملکرد بهتری در آزمون آیلتس خواهید داشت. همیشه به یاد داشته باشید با تمرین و تکرار می توانید پیشرفت زیادی در یادگیری زبان انگلیسی داشته باشید.

 

اگر میخواهید درباره آزمون آیلتس اطلاعات بیشتری کسب کنید این مقالات را مطالعه کنید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 8 مهر 1399
نویسنده : یاسر موسوی

 

 

مطلبی که امروز می خواهم درباره آن صحبت کنم مطلبی است که سوالات زیادی درباره آن از پرسیده شده است. خیلی از افراد از من می پرسند که قالب های مکالمه زبان انگلیسی چیست؟ کدام یک از قالب های مکالمه زبان انگلیسی برای یادگیری زبان بهتر است؟

منظور از قالب های مکالمه زبان انگلیسی همان ساختار های از قبل حفظ شده ای است که می توانیم آن ها را به خاطر سپرده و هر موقع که به آن ها نیاز داریم از آن ها استفاده کنیم. با استفاده از این قالب ها می توانیم به مکالمه خود شکل داده و آن را منظم تر ارائه دهیم.

    اگر میخواهید درباره ساختار های زبان انگلیسی بیشتر بدانید می توانید مقاله ساختار های زبان انگلیسی را مطالعه کنید.

 

 

مثال از یه قالب مکالمه زبان انگلیسی

مثلا ما برای present perfect هممون حفظ می کنیم که چگونه بگوییم قبلا یه کاری رو انجام داده ای یا نه؟

 چی بگیم؟ سر کلاس ها همیشه این قالب را به بچه ها آموزش می دهیم و می گوییم :

 

 ?Have you ever done something

 

اول هر موقع با have you ever  سوال پرسیده شود یعنی قبلا این کار را انجام دادی یا نه؟ که اون done منظور pp یا past participle یا به عبارتی قسمت سوم فعل هست. have you ever done something یا چیز های مشابه به این دقیقا یک قالب مکالمه زبان انگلیسی می باشد.

اگر تعداد کافی از این قالب ها رو حفظ باشید به راحتی می توانید مکالمه زبان انگلیسی را انجام دهید و بدون هیچ فکر کردن صحبت کنید.

اگر می خواهید تعدادی بیشتری از جمله های قالب را ببینید می توانید مقاله ساختار و انواع جمله ها را بخوانید .

 

 

اگه هنوز شک دارین که چطور این قالب ها به شما کمک می کند توصیه میکنم روش علمی که در مورد صحت و درستی این قالب و استفاده از قالب ها را اثبات می کند را مطالعه فرمایید. ما در مقاله بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی به صورت تصویری توضیح داده ایم که چطور حفظ کردن این قالب ها به ما در تقویت زبان انگلیسی کمک می کند.

اگر می خواهید اهمیت قالب های مکالمه زبان انگلیسی برای مکالمه روان تر را بدانید میتوانید این مقاله را مطالعه کنید.

 

حالا می خواهم یک سوال از شما بپرسم.

قالب های مکالمه زبان انگلیسی  رو از کجا پیدا کنیم؟

از کجا باید قالب های مکالمه زبان انگلیسی را پیدا کنیم؟   یکی از بهترین مرجع هایی که من به شما توصیه میکنم ، استفاده از بخش جزوه های تیک لرن ۲۴ هست. داخل همین سایت تیک لرن ۲۴ با آدرس www.tiklearn24.com  بخشی وجود دارد تحت عنوان جزوات آموزش زبان انگلیسی. داخل هر جزوه یک عدد پادکست رایگان تدریس استاد وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. اول زبان خود را  تقویت کنید و دوم قالب ها را استخراج کرده و آن ها را یادداشت کنید. اگر بتوانید این قالب ها را با استفاده از تکنیک فلش کارت فرا بگیرید خیلی خیلی تاثیر بیشتری دارد  و حداقل من به نتیجه رسیدن خودتان را تضمین میکنم. 

برای دانستن اهمیت قالب ها ی زبان انگلیسی مقاله اهمیت قالب های مکالمه زبان انگلیسی برای مکالمه روان تر را مطالعه کنید.

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 6 مهر 1399
نویسنده : یاسر موسوی

یکی از بهترین شیوه های تقویت اسپیکینگ آیلتس این است که با خودتان صحبت کنید. شاید از خود بپرسید چرا باید با خودم صحبت کنم؟ در جواب این سوال باید بگوییم که شما با انجام این کار به خودتان فرصت صحبت کردن می دهید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ریدینگ آیلتس می توانید روی لینک کلیک کنید.

 

یکی از مهم ترین فاکتور های کسب نمره خوب در آزمون آیلتس این است که بتوانید به صورت روان صحبت کنید. یکی از راه های رسیدن به این هدف این است که با خودتان صحبت کنید. زیرا هر چه بیشتر صحبت کنید، مهارت های خود را بیشتر بهبود خواهید بخشید.

 

اگر می خواهید ریدینگ انگلیسی خود را تقویت کنید می توانید از لینک زیر استفاده کنید. 

 

هم چنین صحبت کردن با یک پارتنر هم می تواند یکی از بهترین شیوه های تقویت اسپیکینگ آیلتس

 باشد. اما از آن جایی که هیچ پارتنری همیشه همراه شما نخواهد بود، بنابراین خودتان بهترین پارتنر برای خودتان هستید!

 

 

اگر می خواهید دوره آموزشی خود را آغاز کرده و در مورد یادگیری زبان انگلیسی بیشتر بدانید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد را مطالعه کنید. 

 

یکی از مهم ترین فاکتور ها در افزایش نمره اسپیکینگ آیلتس این است که از چند اصطلاح در مکالمه خود استفاده کنید. زیرا این نشان می دهد که شما سطح زبان نسبتا بالایی دارید و هم چنین از دانش اصطلاحی خوبی برخوردار هستید!

برای یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی می توانید از منابع مختلفی از جمله اینترنت، کتاب ها و اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید. تنها چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که اصطلاحات را نباید کلمه به کلمه ترجمه کنید. زیرا در این صورت به معنی اشتباهی خواهید رسید. تنها راه یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی این است که معنی آن ها را حفظ کنید.

 

اگر می خواهید در مورد آزمون آیلتس بیشتر بدانید و دوره آموزشی خود را شروع کنید می توانید مقاله تدریس خصوصی آیلتس در مشهد را مطالعه کنید. 

 

 

یکی از اشتباهاتی که زبان آموزان معمولا مرتکب می شوند این است که جملات خود را به هم متصل نمی کنند. یکی از دلایلی که شرکت کنندگان آزمون آیلتس نمی توانند نمره خوبی کسب کنند این است که جملات آن ها از لحاظ معنایی به یکدیگر متصل نیست.

یکی از بهترین شیوه های تقویت اسپیکینگ آیلتس این است که اتصال منطقی و معقولانه ای بین جملات خود برقرار کنید. برای انجام این کار باید از linking word ها استفاده کنید. این linking word ها شامل لغاتی مانند and, because, so, but, although و …. باشد.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1399
نویسنده : یاسر موسوی

برای تقویت چهار مهارت اصلی در آیلتس ( writing , reading , speaking , listening ) علاوه بر دانش عمومی زبان نیاز به تکنیک‌هایی هست که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم.
این مقاله براساس به‌روزترین مقالات انگلیسی نوشته شده است.

- به محتوای عمومی گوش دهید.

سعی کنید رادیو و تلویزیون انگلیسی زبان گوش کنید. پادکست‌های انگلیسی خبری هم می‌تواند تمرین خوبی برای این مهارت باشد.

۲- واژگان غنی

برای این مورد بهترین روش استفاده از دیکشنری‌های الکترونیکی که تلفظ صحیح لغات رو هم در بر دارند، خواهد بود. البته باید کلمات را روزانه مرور کنید.
سعی کنید برای این‌که لغات راحت‌تر در ذهنتان نقش ببندد آن‌ها را به همراه یک مثال از کاربردشان در جمله به خاطر بسپارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روش های تقویت مهارت های زبان انگلیسی می توانید روی لینک کلیک فرمایید.

۳- از روش shadow استفاده کنید

یکی از روش‌هایی که می‌تواند در تقویت چهار مهارت اصلی در آیلتس بسیار مفید باشد shadow است. برای این کار نیاز است از صوت‌هایی استفاده کنید که متنشان را هم داشته باشید. شما باید سه بار همزمان با گوش دادن به صوت، متن را به مانند سایه دنبال کنید.
بعد از آن سه بار دیگر بدون متن به صوت گوش دهید. ابتدا با صوت‌های کوتاه‌تر این کار را انجام دهید و بعد از مدتی برای صداهای طولانی‌تر این روش را تکرار کنید.

 

اگر می خواهید دوره ی آموزشی خود در زمینه ی آیلتس را آغاز نمایید توصیه می کنیم مقاله تدریس خصوصی آیلتس در مشهد را مطالعه فرمایید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : دو شنبه 2 تير 1399
نویسنده : یاسر موسوی

برای موفقیت در آزمون آیلتس، باید نکاتی را رعایت کنید که در این گفتار به شماری از آن ها اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید. در این گفتار، به یکی از مهم ترین موضوعات برای دانشجویان متقاضی تحصیل در خارج از کشور اشاره می کنیم. آزمون بین المللی آیلتس در ۱۱۰۰ شهر دنیا در ۱۴۰ کشور از جمله ایران هر هفته برگزار می شود و آزمونی معتبر است که میلیون ها نفر را ارزشیابی علمی دانش زبان انگلیسی کرده است.

آیلتس، همانند تافل، یکی از معتبر ترین آزمون های بین المللی تعیین سطح زبان انگلیسی  است که ۴ مهارت را بین نمره ۰ تا ۹ ارزیابی می کند. معمولا اکثر دانشگاه های دنیا، برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، آیلتس overall را در سطحی بین ۶ تا ۷ نیاز دارند. به نظر می رسد، هر ساله قبولی در این آزمون کمی سخت می شود و این هم به واسطه خیل عظیمی از متقاضیانی است که به واسطه مهاجرت و تحصیل و کار در خارج از کشور،‌علاقمند شرکت در این آزمون بین المللی معتبر هستند. از طرفی، این آزمون هر ساله با درصدی افزایش قیمت روبروست و اکنون شرکت در این آزمون حدود 3050 هزار تومان هزینه روی دست متقاضیانش می گذارد.

برای آشنای بیشتربا  آزمون آیلتس روی لینک کلیک کنید.

چگونه برای آزمون آیلتس آماده شویم؟

برای آمادگی در آزمون آیلتس روش‌های متنوعی وجود دارد؛ از شرکت در کلاس‌های عمومی و خصوصی گرفته تا خودآموزی برای آزمون. اما انتخاب روشی که هزینه مناسب داشته باشد و در مدت زمان کوتاه شما را به نمره دلخواه برساند کار آسانی نیست..

یکی از روش‌هایی که در چند سال اخیر رشدی سریع داشته، استفاده از اپلیکیشن‌های آمادگی آزمون آیلتس است. این اپلیکیشن‌ها به دلیل اینکه همیشه در دسترس هستند و از روش‌های نوآورانه برای آماده سازی کاربران استفاده میکنند شانس موفقیت در آزمون را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روش های تقویت مهارت های زبان انگلیسی می توانید روی لینک کلیک فرمایید.

به هر حال،‌ آزمون آیلتس همان طور که شاید خیلی از مخاطبان تحصیل کرده مطلع باشند،‌ شامال ۴ مهارت خواندن (Reading)، نوشتن (writing)، صحبت کردن (speaking)‌ و شنیداری (listening) ‌ هست. هر بخش دارای نمره ای بین ۰ تا ۹ است. فردی که در هر مهارت بتواند نمره ای بین ۶ تا ۷ را کسب کند،‌ در وضعیت خوب و قابل قبولی از نظر زبان انگلیسی هست و به چنین فردی اجازه تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان سراسر دنیا داده می شود. افرادی که نمره کم تر از ۵.۵ کسب کنند، معمولا از سطح زبان انگلیسی (language proficiency) مطلوبی برخوردار نیستند و به همین خاطر،‌ انتظار می رود که برای گرفتن پذیرش تحصیلی (admission letter)، دوباره در آزمون شرکت کنند و نمره مورد نظر را بر اساس شرایط پذیرش دانشگاه (admissions requirement) کسب کند.

 

اگر می خواهید دوره ی آموزشی خود در زمینه ی آیلتس را آغاز نمایید توصیه می کنیم مقاله تدریس خصوصی آیلتس در مشهد را مطالعه فرمایید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1399
نویسنده : یاسر موسوی

 

دلایل یادگیری زبان انگلیسی چه هستند؟ اصلاً چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟ البته که اهمیت این موضوع برای خیلی از ما امری بدیهی است و نیاز به توضیح خاصی ندارد. اما باید بدانید که باید همین امروز در یک آموزشگاه زبان انگلیسی ثبت نام کنید.

برای هرکاری اغلب افراد دوست دارند دلیل موجه و قابل قبولی داشته باشند.   

زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است . زبان انگلیسی در کنار زبان‌های روسی، اسپانیایی، فرانسوی، چینی و عربی، به‌عنوان یکی از ۶ زبان رسمی سازمان ملل شناخته‌ شده است. هم‌اکنون ۶۷ کشور در کل جهان، زبان انگلیسی را به‌عنوان زبان رسمی کشور خود اعلام کرده‌اند. زبان انگلیسی در روابط سیاسی و تجاری در کل جهان و در اکثر کشورهای دنیا، به‌عنوان زبان رایج و زبان دوم استفاده می‌شود. این دلایل و بسیاری دیگر همچون جنگ‌های جهانی، موجب شدند تا زبان انگلیسی به‌عنوان زبان رسمی و بین‌المللی در سطح جهان مورد استفاده قرار گیرد.

 

برای آشنای بیشتربا  آزمون آیلتس روی لینک کلیک کنید.

به همین خاطر، حضور در مجامع بین‌المللی، از ملزومات زندگی مدرن و از دلایل اصلی یادگیری زبان انگلیسی محسوب می‌شود. حتی در سفرهای تفریحی، سطح متوسطی از مهارت زبان انگلیسی، می‌تواند بسیار مفید باشد.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روش های تقویت مهارت های زبان انگلیسی می توانید روی لینک کلیک فرمایید.

زبان انگلیسی به مهارت‌های کامپیوتری شما کمک می‌کند.

حدود 80 درصد از اطلاعات کامپیوتر، به زبان انگلیسی تحلیل و ارائه می‌شود؛ همین‌طور زبان رسمی مورداستفاده در پایگاه جستجوهای اینترنتی همچون گوگل، زبان انگلیسی است. از آنجا که قلمرو فعالیت‌های اینترنتی، بدون حد و مرز است، ممکن است محتوایی که امروز در سایت شما منتشر می‌شود، مورداستفادهٔ یک کاربر انگلیسی‌زبان قرار گیرد.

کلید موفقیت بسیاری از سایت‌های اینترنتی، دوزبانه بودن آن‌هاست. سایت‌هایی که محتوای خود را به دو زبان فارسی و انگلیسی عرضه می‌کنند، از شانس بیشتری برخوردارند که از بازدید و رتبهٔ بالاتری در گوگل برخوردار باشند. پس ضرورت یادگیری زبان انگلیسی برای فعالان این حوزه هم غیرقابل‌انکار است

 

اگر می خواهید دوره ی آموزشی خود در زمینه ی آیلتس را آغاز نمایید توصیه می کنیم مقاله تدریس خصوصی آیلتس در مشهد را مطالعه فرمایید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
نویسنده : یاسر موسوی

امروزه گرفتن مدرک آیلتس یکی از دغدغه های اصلی جوانان و علاقمندان به تحصیل و مهارت در خارج از کشور شده است .برخی دوست دارند برای کار و تحصیل مهاجرت کنند و برخی دیگر برای کار شما در کدام دسته قرار دارید ؟‌    

 

برای آشنایی بیشتر با آزمون آیلتس می توانید روی لینک کلیک کنید.

 

امروز در این مقاله ی آموزشی نگاهی به به هرانچه که باید راجب آزمون آیلتس بدانیم می اندازیم .

آیلتس گرفته شده از اختصار International English Language Testing Systemسامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی است. و جزو آزمون هایی است که اعتبار و ارزش زیادی دارد .

نمره بندی این آزمون از صفر تا ۹ است که معمولا نمره ی ۵ سطح متوسط است و ۶ به بالا نمره خوب محسوب می شود.

آزمون آیلتس دارای دو گونه آکادمیک و جنرال است کخ برای ورود به دانشگاه حتما باید ایلتس آکادمیک داشته باشید.

با داشتن این مدرک می توان فهمید دانش زبانی هر ۴ مهارت شما به چه صورت است .

 

برای آشنایی با روش های تقویت مهارت های آیلتس روی لینک کلیک فرمایید

 


برای آن دسته از افرادی که قصد هایی غیر از مقاصد تحصیلی و تحقیقاتی دارند، مدرک زبان جنرال که به نسبت ساده تر از بخش آکادمیک است، کفایت می کند. اما متقاضیان تحصیل در کشورهای خارجی، زمانی که زبان تدریس در رشته و دانشگاه مورد نظر آن ها، انگلیسی هست، می بایست دارای مدرک آیلتس آکادمیک با حداقل نمره قابل قبول باشند. معمولا برای پذیرش در مقاطع لیسانس، آیلتس آکادمیک بین 5 تا 6، برای مقاطع فوق لیسانس و دکترا، 6.5 تا 7.5 پیشنهاد می شود.

 

اگر می خواهید دوره ی آموزشی خود در زمینه ی آیلتس را آغاز نمایید توصیه می کنیم مقاله ی تدریس خصوصی آیلتس در مشهد را مطالعه فرمایید.

 

نکته خیلی مهم این است که وقتی می خواهید پاسختان را در پاسخنامه وارد کنید به گرامر کلمات و نحوه ی صحیح نگارش آنها بسیار دقت کنید. زیرا غلط املایی و گرامری در آزمون آیلتس با از دست دادن نمره ی آن سوال همراه خواهد بود.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 31 فروردين 1399
نویسنده : یاسر موسوی

لیسنینگ یکی از مهم ترین چهار مهارت آیلتس می باشد. در وهله ی اول برای زبان آموزانی که سطح زبان متوسط و یا رو به پایین  دارند پیشنهاد می شود کتابlisten here  را مطالعه کنند.  این کتاب همچنین برای کسانی که می خواهند در آزمون PTE شرکت کنند بسیار مناسب می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمون آیلتس روی لینک کلیک کنید.

این کتاب شامل ۲۸ درس و هر درس راجب موضوعات مختلف صحبت می کند. هر درس این کتاب شامل ۲ متن به همراه تمرین های متنوع و همچنین تعدادی تمرین های اضافی برای تقویت تلفظ واژگان و تقویت مهارت اسپیکینگ است. هم می توان به صورت خودخوان و هم به صورت مکمل در کنار کتاب اصلی مطالعه شود .    

 

برای آشنایی بیشتر با تقویت مهارت های لیسنینگ خود روی لینک کلیک کنید.

 http://ieltstactics.takblog.net/

 یک از خوبی های این کتاب می توان به وجود پاسخنامه در انتهای کتاب اشاره کرد که برای زبان آموزانی که می خواهند به صورت خود خوان مطالعه کنند بسیار مفید می باشد. سطح این کتاب از آسان شروع می شود و کم کم سخت می شود. این کتاب شامل طیف گسترده ای از لهجه های مختلف را دارا می باشد که برای زبان آموزانی که می خواهند در آزمون های بین المللی شرکت کنند بسیار مفید می باشد .

در وهله ی دوم بعد از مطالعه ی کتاب listen here می توانید از کتاب Tactics for listening استفاده کنید. این مجموعه دارای سه سطح Basic, Developing, Expanding می باشد که توسط انتشارات آکسفورد منتشر شده و تاکید آن روی لهجه انگلیسی آمریکایی است.

هر کتاب از مجموعه Tactics for Listening دارای 24 درس است که هر درس به موضوعات روزمره ای مانند حمل و نقل، همسایه ها، مشاغل، سرگرمی ها، فیلم… می پردازد. در پایان کتاب دانش آموز هر سطح می توانید لغات مهم استفاده شده در کتاب را به تفکیک درس مشاهده کنید.

بعد از مطالعه ی این دو کتاب معرفی شده می توانید سراغ کتاب لیسنینگ آیلتس بروید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 8 اسفند 1398
نویسنده : یاسر موسوی

نحوه ی نمره دهی در آزمون آیلتس چگونه است؟

بعد از اینکه آزمون می دهید شما یک نمره ی کلی دریافت می کنید. این نمره ، یک میانگین از ۴ مهارت شماست. پس برای ۴ مهارت هم یک نمره به شما داده می شود. گاهی به جای نمره به آن ها بند گفته می شود. نمره این ازمون بین ۱تا ۹ است. که ۱ کمترین نمره ی آن و ۹ بالاترین نمره ی آیلتس ایت. نمره ی قبولی در این آزمون وجود ندارد. امابه طور معمول نمره ی ۵ نمره متوسط و ۶ به بالا خوب تلقی می شود. هرکدام از این نمرات لول های مختلف زبانی شرکت کنندگان را نشان می دهد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بخش های مختلف آزمون آیلتس می توانید روی لینک کلیک کنید.

 

بنداول: این شرکت کنندگان ن می توانند انگلیسی صحبت کنند، نه می توانند متوجه بشوند ویا بنویسیند. پس هیچ مهارتی ندارند در آیلتس ندارند. بند که همان میانگین نمرات مهارت های شماست. برای مثال اگر شرکت کننده ای: نمره ی ریدینگ 6.5،لیسنینگ5.5،رایتینگ6،و اسپیکینگ 7 بگیرد. نمر ه ی کلی از میانگین این اعداد گرفته می شود، یعنی 6.6. اگر نمره ی میانگین شما برای مثال 6.25 باشد به 6.5 گرد می شود. همچنین اگر 6.75 باشد شما خوش شانس خواهید بود و نمره ی شما ۷ خواهد شد . ولی اگر نمره ی شما 6.125 به کمترین آن نزدیک می شود یعنی 6.

 

برای اشنایی با روش های تقویت لیسنینگ ایلتس روی لینک کلیک فرمایید.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : چهار شنبه 22 آبان 1398
نویسنده : یاسر موسوی

دوستان و همراهان عزیز سلام. امیدوارم خوب و برقرار باشید و از یادگیری زبان انگلیسی لذت ببرید. امروز در این مقاله آموزشی می خواهیم درباره چند تا نکته مهم در زمینه یادگیری و آموزش زبان انگلیسی صحبت کنیم. 

همان طور که قبلا هم گفته ایم یادگیری زبان انگلیسی امروزه دیگر یک هنر محسوب نمی شود. بلکه یک ضرورت به حساب می آید. اما یکی از مشکلاتی که بیشتر زبان آموزان با آن مواجه هستند چالش های یادگیری زبان انگلیسی می باشد. 

 

برای آشنایی با روش ها و هویت آزمون آیلتس می توانید روی لینک کلیک کنید. 

 

چالش هایی که آن ها را از رسیدن به هدف خود یعنی یادگیری زبان انگلیسی باز می دارند. امروز ما در این مقاله آموزشی می خواهیم درباره برخی از این موانع صحبت کرده و روش هایی را به شما پیشنهاد کنیم که می توانید با استفاده از آن ها از این چالش ها به خوبی عبور کنید. 

 

1. مطالعه کنید  

 

یکی از بزرگترین مشکلاتی که زبان آموزان با آن مواجه هستند این است که نمی توانند مهارت های خود را به خوبی تقویت کنند. دلیل آن هم این است که مطالعه کافی ندارند. 

شاید روزانه یک ساعت مطالعه کردن کم و پیش پا افتاده به نظر برسد. ولی همین مقدار مطالعه می تواند در دراز مدت کمک شایانی به شما در زمینه تقویت مهارت های زبان انگلیسی کند. 

اگر می خواهید زبان انگلیسی را به خوبی یاد گرفته و از آن در زندگی روزمره خود استفاده کنید باید دانش زبانی کافی داشته باشید. یکی از بهترین روش های کسب این دانش مطالعه کردن است. 

مطالعه کردن به شما کمک می کند تا با اطلاعات و حقایق جدید تری در زمینه زبان انگلیسی آشنا شوید. این کار می تواند تاثیر به شدت زیادی در مهارت های زبان انگلیسی شما داشته باشد. 

پس اگر می خواهید زبان خود را به بالاترین درجه برسانید باید مطالعه کنید. اختصاص دادن روزانه یک ساعت برای مطالعه کردن در زمینه زبان انگلیسی می تواند نتایج مطلوبی برای شما در بر داشته باشد. 

 

2. از منابع متناسب با سطح خود استفاده نمایید

 

یکی دیگر از چالش هایی که زبان آموزان با آن مواحه هستند این است که ان ها نمی توانند محتوا ها و منابع متناسب با سطح خود انتخاب کنند. همین باعث می شود که آن ها نتوانند یادگیری خوبی داشته باشند. 

اگر می خواهید مطالعه کردن به شما کمک کند باید از محتوا ها و منابعی استفاده نمایید که هم سطح خودتان باشد. در غیر این صورت شما نمی توانید یادگیری خوبی داشته باشید. 

زیرا اگر محتوا ها از سطح شما بالا تر باشند شما نمی توانید آن ها را به خوبی یاد بگیرید. هم چنین اگر این محتوا ها از سطح شما پایین تر باشند شما وقت خود را تلف خواهید کرد. زیرا در این صورت هیچ چیز جدیدی به دانسته های شما اضافه نخواهد کرد. 

 

اگر می خواهید با دیگر روش های یادگیری زبان انگلیسی آشنا شوید می توانید روی لینک کلیک کنید. 

 

بنابراین اگر می خواهید مهارت های انگلیسی خود را تقویت کنید می توانید از دو روشی که امروز در این مقاله به شما معرفی کردیم استفاده نمایید. یعنی روزانه یک ساعت مطالعه کردن می تواند فواید زیادی داشته باشد. هم چنین انتخاب محتوا متناسب با سطح خودتان یکی از مهم ترین فاکتور های یادگیری است. 

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 16 آبان 1398
نویسنده : یاسر موسوی

لیسنینگ، مادر همه مهارتهای زبان محسوب می شود. هر چند در سیستم سنتی آموزش این مهارت چندان مورد توجه کافی قرار نگرفته است. همیشه در مدارس خواندن و نوشتن را به ما می آموزند حتی بحث کردن و ارایه سخنرانی را یاد می گیریم اما هیچکس به ما نحوه گوش کردن را نمی آموزد. اگر بخواهیم در یک زبان سلیس و روان شویم باید به صورت جدی روی مهارت لیسنینگ کار کنیم.

 

اگر می خواهید درباره بخش لیسینینگ آیلتس اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید روی لینک کلیک کنید. 

 

چرا لیسنینگ اینقدر مهم است؟ چون وقتی در لیسنینگ ضعیف باشید یک مکالمه حالت دو طرفه نخواهد داشت و مکالمه یک طرفه هم چندان لذت بخش نیست. همواره باید در نظر داشته باشیم که گویش ها و لهجه ها نه تنها از کشوری به کشور دیگر بلکه حتی از شهری به شهر دیگر با هم متفاوتند. حتی ممکن است در یک شهر بین یک طبقه اجتماعی یا گروه سنی خاص با لهجه های مختلفی برخورد کنید. در ادامه به معرفی ۵ راز تقویت سریع لیسنینگ می پردازیم.

1- تمرین لیسنینگ را به طور منظم و متمرکز انجام دهید.
دنبال هیچ راهکار جادویی نباشید. به نظر من یادگیری زبان از یک معادله ساده پیروی می کند و آن عبارت است از:

علاقه انگیزه تلاش = موفقیت در یادگیری!

 

اگر می خواهید با دیگر روش های تقویت لیسینینگ آیلتس آشنا شوید می توانید روی لینک کلیک فرمایید. 

 

زبانها بسیار گسترده و غنی هستند. تقویت لیسنینگ نیازمند گوش کردن مداوم است. این تمرین را می توان با تماشای فیلمهای مستند، مصاحبه، مسابقات تلوزیونی و یا گوش کردن به پادکست ها و آهنگها انجام داد. نکته مهم این است که باید به طور مرتب و البته با تمام دقت گوش کنید. برای این منظور باید موارد زیر را انجام دهید:

  • کلیه عوامل حواس پرت کن را حذف کنید. مثل ایمیل، فیس بوک، تلگرام، اسکایپ، تلفن و …

    از اعضای خانواده خود بخواهید که حداقل به مدت ۱۵ دقیقه مزاحمتان نشوند. اگر هم این کار امکان پذیر نیست به مکانی ساکت بروید زیرا وقتی با نصف مغزتان تمرین لیسنینگ را انجام می دهید قطعا کمترین بهره را خواهید برد.

 

 

اگر میخواهید با روش های تقویت اسپیکینگ آشنا شوید می توانید مقاله تقویت مکالمه زبان انگلیسی را مطالعه فرمایید. 

 

  • علاقه خود را حفظ کنید.
  • برای اینکه چیزی را عمیقا یاد بگیریم باید از آن چیز لذت ببریم. بنابراین کتابهای خسته کننده را رها کنید و روی مطالبی متمرکز شوید که به آن علاقه مند هستید.

  • ناامید نشوید.
  • همه ما روزهای خوب و بد را تجربه می کنیم. منحنی یادگیری در ابتدا به صورت صعودی است اما پس از مدتی نزولی شده و پیشرفت شما سخت تر می شود. سعی کنید همواره رو به جلو حرکت کنید.

  •  

     

    اگر می خواهید در رایتینگ آیلتس نمره خوبی کسب کنید می توانید مقاله تقویت رایتینگ آیلتس را مطالعه فرمایید. 

     

    هر روز به مقدار کم اما منظم تمرین کنید. این روش موثرترین راه برای حفظ انگیزه است. اگر هر روز فقط ۱۵ دقیقه مطالعه کنید صدها بار بهتر از این است که بخواهید هر دو هفته یکبار ۴ ساعت تمرین کنید. پیشنهاد می کنم در هر جلسه بیشتر از ۴۵ دقیقه کار نکنید زیرا موجب حواس پرتی می شود.

     

  •  

    2- برای خود اهداف لیسنینگ مشخص کنید.
    وقتی اهداف خود را مشخص می کنید بعد از رسیدن به هر مرحله حس خوبی نسبت به خودتان پیدا می کنید. سعی کنید با اهداف کوچک شروع کنید و با رسیدن به هر هدف به خودتان جایزه بدهید. هر بار که به چیز جدیدی گوش می کنید سعی کنید یک یا دو لغت یاد بگیرید بعد اهداف بزرگتری تعیین کنید. مثلا درک کامل یک مکالمه و یا گوش کردن به یک آهنگ انگلیسی و خواندن همراه با آن آهنگ. اگر از سطح پیشرفته تری برخوردارید می توانید مطالب دشوارتری انتخاب کنید و به یادگیری اصطلاحات جدید و تقویت لهجه خود بپردازید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : چهار شنبه 15 آبان 1398
نویسنده : یاسر موسوی

برای موفقیت در آزمون آیلتس، باید نکاتی را رعایت کنید که در این گفتار به شماری از آن ها اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید. در این گفتار، به یکی از مهم ترین موضوعات برای دانشجویان متقاضی تحصیل در خارج از کشور اشاره می کنیم. آزمون بین المللی آیلتس در ۱۱۰۰ شهر دنیا در ۱۴۰ کشور از جمله ایران هر هفته برگزار می شود و آزمونی معتبر است که میلیون ها نفر را ارزشیابی علمی دانش زبان انگلیسی کرده است. در واقع آزمون آیلتس که مخفف International English Language Testing System‌ هست،‌ سالانه صدها هزار نفر در سراسر جهان را به سمت خود جذب می کند تا در آزمون های آیلتس در IELTES CENTERS در سراسر جهان شرکت کرده و سطح دانش زبان انگلیسی عمومی خود را بر اساس معیارهای این آزمون، ارزیابی کنند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد منابع آزمون آیلتس می توانید روی لینک کلیک کنید. 

 

آیلتس، همانند تافل، یکی از معتبر ترین آزمون های بین المللی تعیین سطح زبان انگلیسی  است که ۴ مهارت را بین نمره ۰ تا ۹ ارزیابی می کند. معمولا اکثر دانشگاه های دنیا، برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، آیلتس overall را در سطحی بین ۶ تا ۷ نیاز دارند. به نظر می رسد، هر ساله قبولی در این آزمون کمی سخت می شود و این هم به واسطه خیل عظیمی از متقاضیانی است که به واسطه مهاجرت و تحصیل و کار در خارج از کشور،‌علاقمند شرکت در این آزمون بین المللی معتبر هستند. از طرفی، این آزمون هر ساله با درصدی افزایش قیمت روبروست و اکنون شرکت در این آزمون حدود ۷۵۰ هزار تومان هزینه روی دست متقاضیانش می گذارد.

 

اگر می خواهید با روش های تقویت مهارت های آیلتس آشنا شوید می توانید روی لینک کلیک فرمایید. 

 

چگونه برای آزمون آیلتس آماده شویم؟

برای آمادگی در آزمون آیلتس روش‌های متنوعی وجود دارد؛ از شرکت در کلاس‌های عمومی و خصوصی گرفته تا خودآموزی برای آزمون. اما انتخاب روشی که هزینه مناسب داشته باشد و در مدت زمان کوتاه شما را به نمره دلخواه برساند کار آسانی نیست.

یکی از روش‌هایی که در چند سال اخیر رشدی سریع داشته، استفاده از اپلیکیشن‌های آمادگی آزمون آیلتس است. این اپلیکیشن‌ها به دلیل اینکه همیشه در دسترس هستند و از روش‌های نوآورانه برای آماده سازی کاربران استفاده میکنند شانس موفقیت در آزمون را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهند.

به هر حال،‌ آزمون آیلتس همان طور که شاید خیلی از مخاطبان تحصیل کرده مطلع باشند،‌ شامال ۴ مهارت خواندن (Reading)، نوشتن (writing)، صحبت کردن (speaking)‌ و شنیداری (listening) ‌ هست. هر بخش دارای نمره ای بین ۰ تا ۹ است. فردی که در هر مهارت بتواند نمره ای بین ۶ تا ۷ را کسب کند،‌ در وضعیت خوب و قابل قبولی از نظر زبان انگلیسی هست و به چنین فردی اجازه تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان سراسر دنیا داده می شود. افرادی که نمره کم تر از ۵.۵ کسب کنند، معمولا از سطح زبان انگلیسی (language proficiency) مطلوبی برخوردار نیستند و به همین خاطر،‌ انتظار می رود که برای گرفتن پذیرش تحصیلی (admission letter)، دوباره در آزمون شرکت کنند و نمره مورد نظر را بر اساس شرایط پذیرش دانشگاه (admissions requirement) کسب کند.

افرادی که در آزمون آیلتس شرکت می کنند، باید حتما نکاتی را رعایت کنند که در این گفتار به ده ها مورد آن اشاره می کنیم.

 

اگر می خواهید گرامر های زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید می توانید مقاله آموزش گرامر آیلتس را مطالعه فرمایید. 

 

  • چرا آیلتس؟

این که چرا باید آیلتس گرفت، روشن است. متقاضیان تحصیل در  خارج از کشور و هم چنین افرادی که خواهان مهاجرت هستند، یکی از راه های نشان دادن سطح آمادگی زبان انگلیسی آن ها،‌ اخذ مذرک آیلتس است. وقتی شما این مدرک را داشته باشید، می توان فهمید که سطح عمومی زبان شما بر روی ۴ مهارت اشاره شده قبل، چه گونه است. چون هر skill دارای یک محدوده band score‌ هست و نمره نهایی بر اساس overall تعیین می شود که میانگین هر ۴ مهارت می باشد. اگر شما برای یک از موارد فوق نیاز به اخذ مدرک زبان بین المللی داشتید،  آیلتس یکی از پیشنهادات ممکن است. البته باید توجه داشت که مدارک آیلتس بر خلاف تافل که ۵ ساله اعتیار دارد،‌ تنها ۲۴ ماه اعتیار دارد.

 

اگر می خواهید در زمینه رایتینگ آیلتس اطلاعات بیشتری کسب کرده و با روش های تقویت آن آشنا شوید می توانید جزوه رایتینگ آیلتس را بخوانید. 

 

پس اگر خواهان اپلای برای دانشگاه های خاصی هستید و قصد دارید ظرف چند ماه پس از اخذ مدرک آیلتس، در دانشگاه های مختلف apply‌ کنید، اخذ آیلتس را در محدوده زمانی قرار بدهید که وقت شما از دست نرود و مدرک expire (منقضی)   ‌نشود. برای آگاهی از آزمون به سایت ielts.org مشاهده کنید. در این سایت، ‌اطلاعات کامل درباره آزمون و مراکز امتحانی و منابع رایگان قابل دانلود در دسترس خواهد بود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 7 آبان 1398
نویسنده : یاسر موسوی

با خودتان حرف بزنید!

شاید برایتان خنده‌دار یا تعجب‌آور باشد اما این روش، واقعا راهگشا است. با خودتان درباره‌ی کارهای روزانه، تصمیمات و احساسات خود به انگلیسی صحبت کنید. با این کار، عادت می‌کنید که به انگلیسی فکر کنید و این اولین قدم ضروری برای پیشرفت در یادگیری زبان است.

این روش یکی از بهترین راه‌حل‌های تسلط بر زبان انگلیسی است و آن هم یک دلیل ساده دارد. در این روش از استرس خبری نیست. شما به راحتی می‌توانید مطالب مورد نظر خود را بیان کنید، بدون اینکه نگران اشتباه‌کردن باشید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بخش اسپیکینگ آیلتس می توانید روی لینک کلیک کنید. 

 

اما شاید فکر کنید که این روش چندان کارآمد نیست. زیرا صحبت کردن با یک فرد دیگر، نسبت به زمانی که خودتان مخاطب هستید، شما را کاملا با شرایط متفاوتی روبه‌رو می‌کند. اما، این فقط یکی از روش‌های بهبود مهارت مکالمه است. روش‌های دیگری نیز وجود دارند که همگی در کنار هم می‌توانند به تقویت زبان کمک کنند.

از صحبت کردن خود فیلم‌برداری کنید

اگر روش قبلی برایتان جالب نیست می‌توانید این یکی را امتحان کنید. در مورد یک موضوع خاص صحبت کنید و از اجرای خود فیلم‌برداری کنید. سپس نتیجه‌ی عملکرد خود را ببینید.

این روش هم، مزیت‌های خاص خود را دارد. حضور دوربین باعث می‌شود که بهتر تمرکز کنید. به علاوه می‌توانید فیلم ضبط‌شده را بارها تماشا کنید تا به نقاط ضعف‌تان پی ببرید. در اجراهای بعدی سعی خواهید کرد که اشتباهات قبلی را تکرار نکنید.

 

اگر می خواهید با روش های بیشتری برای تقویت اسپیکینگ آیلتس آشنا شوید می توانید روی لینک کلیک فرمایید. 

 

بد نیست که ویدیوهای ضبط شده را در یوتیوب به اشتراک بگذارید و نظر دیگر انگلیسی‌زبانان را در مورد اجرای خود بپرسید. افراد غیر انگلیسی‌زبان زیادی وجود دارند که کانال‌هایی در یوتیوب دارند و ویدیو‌هایی به زبان انگلیسی منتشر می‌کنند و مخاطبان زیادی از سراسر دنیا دارند. شما هم این روش را امتحان کنید و دوستان انگلیسی‌زبان زیادی در سراسر دنیا پیدا کنید.

با دوستان یا اعضای خانواده‌ی خود انگلیسی صحبت کنید

این یک روش عالی برای تمرین صحبت به زبان انگلیسی با کسانی است که با شما هم‌فکر هستند و آنها نیز مانند شما مشتاق هستند تا مهارت‌های خود را بهبود ببخشند.

پس از همین امروز شروع کنید. با انگلیسی‌زبانان دیگر در اسکایپ چت کنید، صدای خود را ضبط کنید و اشکالات خود را پیدا کنید و برای رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب، تلاش کنید. اجازه ندهید که محدودیت‌ها مانع موفقیت شما شوند.

 

اگر می خواهید مهارت های مکالمه زبان انگلیسی خود را تقویت کنید می توانید مقاله تقویت اسپیکینگ آیلتس را مطالعه فرمایید. 

 

اگر در یک کشور انگلیسی‌زبان زندگی می‌کنید، دیگر نگران یافتن فرد مورد نظر برای شروع مکالمه نیستید. از هر فرصتی می‌توانید برای بهبود مهارت خود استفاده کنید. به فروشگاه‌ها سر بزنید و درباره‌ی قیمت اجناس گفت‌و‌گو کنید یا با شرکت‌های خدماتی گوناگون تماس بگیرید و از آنها درباره‌ی خدمات و هزینه‌هایشان سوال کنید. این راه‌حل نیز یکی از بهترین روش‌ها برای ملزم کردن خودتان به صحبت‌کردن به زبان انگلیسی و در موقعیت‌های واقعی زندگی است. به عنوان مثال می‌توانید با یک شرکت ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینترنتی تماس بگیرید و از آنها درباره‌ی خدمات، هزینه‌ها، سرعت‌ها و سایر مسائل مشابه، سوالاتی بپرسید. با روش‌های مشابه می‌توانید موقعیت‌های واقعی مکالمه را برای خودتان ایجاد کنید. نگران هزینه‌های تلفن نیز نباشید. بسیاری از این شرکت‌ها خطوط تلفن کم‌هزینه را در اختیار مشتریان می‌گذارند تا آنها بتوانند بدون دغدغه، مشکلات خود را مطرح کنند و سوالات خود را بپرسند. در محافل عمومی، در صورت فراهم بودن شرایط می‌توانید با مردم و هم‌محلی‌های خود گفت‌و‌گو کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : دو شنبه 6 آبان 1398
نویسنده : یاسر موسوی

گوش دادن هدفمند و فعال

بعد از این که توانایی شنیداری شما به طور کلی بهبود یافت و با لهجه‌های مختلف (accents) آشنا شدید، لازم است به صورت هدفمند تر و فعال در راستای آمادگی برای بخش لیسنینگ آزمون آیلتس به این کار یعنی گوش دادن بپردازید. منظور از گوش دادن هدفمند، انتخاب مناسب پادکست‌ها و متریال آموزشی است. مواردی باید انتخاب شوند که از موضوعات کلی، رایج، عمومی و متنوع باشند دقیقا مانند مواردی که شما سر آزمون خواهید شنید. 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بخش لیسینینگ آیلتس می توانید روی لینک کلیک کنید. 

 

منظور از گوش دادن فعال این است که از تکنیک‌هایی استفاده کنید که مهارت‌های زبان انگلیسی شما را علاوه بر درک مطالب یک recording، در موارد دیگر نیز تقویت کند. به عبارت دیگر از تکنیک‌‌های مناسب استفاده کنید تادامنه لغات خود را افزایش داده، تسلط بیشتری روی گرامر پیدا کنید؛ با تلفظ آشنایی بیشتر پیدا کنید و خود بتوانید تلفظی شبیه native داشته باشید؛ با املای/ dictation کلمات آشنا شده و بتوانید کلمات را درست بنویسید و همین طور مهارت بازنویسی مطالب را نیز در خود تقویت کنید؛ مواردی که همه و همه در راستای آمادگی برای آزمون آیلتس و یا تافل بوده و تأثیر فوق العاده ای در کم و کیف مهارت شنیداری شما دارد.

تکنیک Transcribe

یکی از این تکنیک ها، گوش دادن و پیاده کردن متن فایل صوتی هست که در انگلیسی به آن transcribe گفته می شود. این تکنیک زمان بر بوده و ممکن است در ابتدا سخت به نظر بیاید اما اگر از وجوه مثبت و تاثیر گذار این تکنیک مطلع باشید، هر چه زودتر این کار را شروع می کنید.

 برای استفاده از این تکنیک باید از ابتدا فایل را play کنید و چند ثانیه یکبار فایل را متوقف کرده و جمله یا بخش شنیده شده را بنویسید، نگران کلماتی که متوجه نشده اید نباشید، بدون برگشت به عقب این کار را ادامه دهید تا به پایان فایل برسید. می توانید یک  دور دیگر فایل را گوش دهید، این بار با هدف پر کردن جاهای خالی که در دور اول متوجه نشدید.

 

برای اشنایی با روش های مختلف تقویت لیسینینگ آیلتس می توانید روی لینک کلیک فرمایید. 

 

بعد از پایان دور سوم متن پیاده شده ی خود را با script اصلی مقایسه کنید و حال کلماتی یا بخش هایی را که از دست داده اید را نوشته و البته سعی در یادگیری عمیق کلمات و عبارات جدید کنید. آن ها را در نوت بوکی یادداشت کرده و سعی کنید نه تنها معنای کلمه یا عبارت بلکه نحوه استفاده از آن ها در جمله، مترادف ها و متضاد آن ها را نیز یاد بگیرید و به این صورت یادگیری نسبتا عمیقی از کلمات و عبارت جدید داشته باشید. چرا که یادگیری ایزوله لغات و به عبارت دیگر داشتن و دانستن لیست بلندی از لغات به همراه معنی آن ها به معنی یاد گرفتن و دانستن نحوه استفاده از آن ها نیست و خیلی زود به فراموشی سپرده می شوند.

 پیشنهاد میکنم تکنیک پیاده سازی متن را با  recording های لیسنینگ در کتاب های Cambridge IELTS books1-14 پیاده کنید. هم script آن ها در پایان کتاب موجود است و هم کاملا در راستای آمادگی برای آزمون آیلتس است. از آن جا که این کار زمان بر است و شاید نتوانید این کار را برای تمام کتاب ها انجام دهید، توصیه می کنم کتاب های هفت و هشت به بعد را تمرین کنید.

 

اگر می خواهید مهارت های مکالمه خود را تقویت کنید می توانید مقاله تقویت اسپیکینگ آیلتس را مطالعه فرمایید. 

 

تکنیک Shadowing

تکنیک موثر دیگری که قصد معرفی آن را دارم تکنیک shadowing یا سایه هست که احتمالا عنوان آن را شنیده باشید. در این تکنیک شما باید بعد از گوینده با استفاده از تلفظ و لحن دقیق گوینده، جملات را تکرار کنید. در صورتی که این کار را با فایل هایی انجام دهید که در مرحله قبلی کامل گوش داده و متن را پیاده سازی کرده‌اید حتی می توانید این کار را همزمان انجام دهید و البته برای همراهی با گوینده از متن نوشته شده خود استفاده کنید. این تکنیک در نهادینه کردن تلفظ ها، آشنایی با لحن در شرایط مختلف، آشنایی با استرس (stress) کلمات و به طور کلی برای مهارت اسپیکینگ نیز بسیار راهگشا است.

تکنیک paraphrase

تکنیک دیگر که قصد معرفی آن را دارم، تأثیر شگفت انگیزی در موفقیت در آزمون آیلتس دارد و آن تکنیک paraphrase یا بازنویسی جملات و عبارات در انگلیسی هست. نمی توان اهمیت مهارت در انجام paraphrase را در موفق عمل کردن در آزمون آیلتس نادیده گرفت.

چرا که سوالات بخش لیسنینگ و ریدینگ همه به نوعی پارافریز آنچه که شنیده اید یا خوانده اید هست و هیچ وقت در سوالات و یا گزینه‌های یک سوال از عین کلمات و عبارات و حتی ساختارهای استفاده شده در متن یا recording استفاده نمی کنند بلکه از معادل های آن ها و چینش متفاوت کلمات در کنار هم استفاده می کنند. به همین دلیل است که شما باید توانایی تشخیص عبارات معادل و حتی توانایی بازنویسی جملات در انگلیسی را داشته باشید و راه آن تمرین است. 

توصیه می کنم همان متون پیاده شده در مراحل قبل را در مقابل خود داشته باشید و شروع کنید از جمله اول و سعی کنید تا همان معنا و محتوا را با استفاده از کلمات معادل دیگر و نحوه متفاوت چینش کلمات و در مواردی با استفاده از ساختارهای متفاوت بازنویسی کنید. البته برای این کار شما باید گنجینه لغات بسیار خوبی و تسلط خوبی روی گرامر داشته باشید تا بتوانید به درستی جملات را بازنویسی کنید. توصیه میکنم در این زمینه و برای نظارت بر کارتان از یک مدرس کمک بگیرید. ممکن است در ابتدا این کار سخت به نظر بیاید اما با تمرین خیلی زود سرعت و دقت تان در این زمینه افزایش پیدا می کند.

تکنیک Summarizing

و اما last but not least تکنیک نوشتن خلاصه یا summary هست. همان طور که از عنوان آن بر می آید برای این کار شما به یک پادکست یا فایل صوتی در زمینه عمومی گوش داده و بعد از گوش دادن باید خلاصه ای از محتوای انتقال داده شده را با استفاده از your own language بنویسید. در صورتی که مهارت بازنویسی را قبلا تمرین کرده باشید ، نوشتن خلاصه با توجه به توانایی شما در نوشتن خیلی سخت نخواهد بود. توصیه می کنم هر هفته یک یا دو ted talk را ببینید و لذت ببرید و در انتها سعی کنید چکیده ای از آن چه را که یاد گرفتید ویا نقطه نظر نویسنده بوده را بنویسید.

گوش دادن فعال و هدفمند باعث افزایش دامنه لغات ، که برای درک مطالب بسیار حیاتی است، تقویت گرامر، یاد گرفتن املای درست کلمات و تقویت مهارت بازنویسی می شود که همه برای موفقیت در بخش لیسنینگ آزمون آیلتس کلیدی است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 2 آبان 1398
نویسنده : یاسر موسوی

الف) سطح ریدینگ خود را مشخص کنید.
اطلاع از سطح ریدینگ خود به شما کمک می کند تا منابعی متناسب با سطح خود انتخاب کنید و دائما میزان پیشرفت خود را ارزیابی کنید. برای این منظور می توانید از روشهای گوناگونی استفاده کنید. با شرکت در آزمون Oxford Bookworms – با کامل کردن جاهای خالی از یک داستان – می توانید به راحتی سطح ریدینگ خود را مشخص کنید.
سایت A2Z Home’s Cool برای نشان دادن سطح ریدینگ روشهای جالب دیگری مثل لیست واژگان دارد. حتی اگر نمی خواهید از این منابع  هم استفاده کنید یک روش ساده برای تعیین سطح ریدینگ  این است که منبعی که انتخاب می کنید برایتان قابل فهم و در عین حال کمی دشوار باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی بخش های مختلف آزمون آیلتس می توانید روی لینک کلیک کنید. 

 

ب) قبل از انتخاب هر منبع ریدینگ سطح آن منبع را مشخص کنید.
روی جلد برخی کتابها سطح آنها مشخص شده است. اگر می خواهید از سطح یک کتاب یا مقاله مطلع شوید، می توانید یک صفحه از آن را در readability-score.com قرار دهید تا بلافاصله همه جزییات در مورد سطح آن کتاب یا مقاله برایتان نمایش داده شود.

 

ج) مشخص کنید چه  مطلبی را می خواهید مطالعه کنید.
آیا می خواهید کتابهای کودکان بخوانید یا بزرگسالان؟ تخیلی بخوانید یا غیر تخیلی؟ آیا هدفتان از خواندن انگلیسی برای یافتن شغل است یا دوستان جدید؟ پاسخ به تک تک این سوالات برای انتخاب موضوع مطالب ریدینگ بسیار مهم است. اگر نسبت به پاسخ این سوالات چندان مطمن نیستید می توانید از اینجا با کتابهای ساده انگلیسی آشنا شوید.

شما می توانید از سایتهایی مثل Goodreads یا Amazon لیست کتابهایی که توسط اعضا نوشته شده اند را جستجو کنید.

 

 

برای آشنایی با دیگر روش های تقویت مهارت ریدینگ آیلتس می توانید روی لینک کلیک فرمایید. 

 

د) از کتابخانه های عمومی استفاده کنید.
می توانید از کتابهای موجود در کتابخانه های عمومی استفاده کنید. اگر کتابهای این مجموعه ها کافی نیستند، می توانید کتابخانه های دیجیتالی را امتحان کنید. همچنین می توانید از وب سایتهایی مثل Amazon و Half.com کتابها را با تخفیف بخرید. سایتهایی مثل Project Gutenberg  و آمازون دارای منابع عظیمی از کتابهای دیجیتالی هستند.

 

ه) زمان مناسبی برای مطالعه اختصاص دهید.
زمان و مکان مناسبی برای مطالعه اختصاص دهید که بتوانید بدون هیچ مزاحمتی مطالعه کنید. مکان مطالعه شما باید از نور، دما و سکوت مناسب برخوردار باشد.

 

اگر می خواهید گرامر های زبان انگلیسی را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید می توانید مقاله آموزش گرامر آیلتس را مطالعه فرمایید. 

 

و) یک دفتر کنار خود داشته باشید.
همیشه نزدیک خود یک خودکار، مداد و دفترچه قرار دهید تا بتوانید در حین مطالعه کلمات و اصطلاحات جدید را یادداشت کنید. خب تا اینجا همه مقدمات لازم برای مطالعه فراهم شده است،  اما چند لحظه صبر کنید قبل از شروع باید چند نکته مهم را به شما یادآوری کنم!

 

چگونه skimming کنیم؟
Skimming درست مثل تماشای تبلیغ یک فیلم است. شما با دیدن تبلیغ یک فیلم می توانید به کلیات و موضوع فیلم پی ببرید هر چند از جزییات آن اطلاعی نداشته باشید. با استفاده از این تکنیک می توانید به کلیات موضوع یک متن پی برده و نیازی به پرداختن جزئیات آن ندارید. برای استفاده از این تکنیک مراحل زیر را انجام دهید:
۱. عنوان و اولین پاراگراف را بخوانید.
۲. همه عنوانهای اصلی و فرعی را بخوانید.
۳. اولین جمله از چند پاراگراف را بخوانید.
۴. به کلمات بولد (برجسته)، کج، نمودارها، لیست ها و تصاویر دقت کنید.
۵. چشمان خود را روی متن بلغزانید و روی کلماتیکه نمی دانید مکث کنید.
۶. سعی کنید مفهوم اصلی متن را بفهمید. برای این منظور ساده ترین کار پاسخ به این پنج کلمه است: چه کسی؟ چه چیزی؟ کجا؟ کِی؟ چرا؟
۷. بیش از ۵ دقیقه به skimming نپردازید.

 

 

اگر می خواهید مهارت رایتینگ خود را بهبود ببخشید می توانید مقاله جزوه رایتینگ آیلتس را مطالعه کنید. 

 

چگونه مطالعه کنیم؟
۱. برای بالا رفتن مهارت مطالعه باید زیاد مطالعه کنید.
همانگونه که می دانید کار نیکو کردن از پَر کردن است.

 

۲. عجله نکنید.
هنگام مطالعه عجله نکنید. مهم نیست که یک صفحه مطالعه می کنید یا صد صفحه. مهم این است که آنچه را می خوانید بفهمید. اگر خسته هستید مطالعه نکنید. اگر متوجه یک بخش نشدید مجددا آن مطلب را بخوانید.

 

۳. در صورت امکان همراه با یک کتاب صوتی مطالعه کنید.
اگر کتابی را که مطالعه می کنید دارای فایل صوتی است متن آن را همراه با گوینده کتاب بخوانید. با این کار ناچار می شوید کمی سریع تر بخوانید. در نتیجه صحبت کردن شما نیز سلیس تر خواهد شد.

 

۴. عبارات را بخوانید نه کلمات را.
به جای خواندن تک تک کلمات سعی کنید یک عبارت را با هم بخوانید. سعی نکنید معنی تک تک کلمات را بفهمید بلکه ببینید این کلمات در کنار هم چه معنایی دارند. (اگر اغلب در معنی کلمات گیر می کنید احتمالا دلیلش این است که آن کتاب برای شما دشوار است و باید یک کتاب ساده تر انتخاب کنید.)


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
در این وبلاگ در رابطه با شبکه های اجتماعی مطالبی می آموزیم.