آموزش ترفند های آزمون آیلتس با متود های آموزشی
تاریخ : یک شنبه 22 خرداد 1401
نویسنده : یاسر موسوی

فرقی نمی‌کند شما یک برند یا تولیدکننده محتوا باشید، درآمدهای زیادی در رسانه‌های اجتماعی دارید. آموزش کسب درآمد در اینستاگرام در سال 2022.


اگر سخت کار کردن و پول درآوردن رویای آمریکایی است، سخت کار نکردن و پول درآوردن رویای اینستاگرام است. اما کسب درآمد جدی با استفاده از رسانه های اجتماعی نیازمند یک استراتژی جدی است. چه خالق باشید و چه یک تجارت، اگر تحقیقات خود را انجام دهید بیشترین موفقیت را در کسب درآمد در اینستاگرام خواهید داشت.

به خواندن ادامه دهید تا از نمونه هایی از سازندگان و برندها الهام بگیرید و نکاتی برای کسب درآمد در اینستاگرام پیدا کنید که برای همه کاربرد دارد.

 

 

پاداش: یک چک لیست رایگان دانلود کنید که مراحل دقیقی را نشان می دهد که یک اینفلوئنسر تناسب اندام برای افزایش فالوور از 0 به 600000+ در اینستاگرام بدون بودجه و تجهیزات گران قیمت استفاده کرده است.

آیا می توانید در اینستاگرام کسب درآمد کنید؟
جهنم آره در واقع، کمک به سازندگان برای امرار معاش در این پلتفرم، اولویت اصلی اینستاگرام است، به‌ویژه با افزایش رقابت از سوی TikTok، Snapchat و YouTube.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا در اولین هفته سازندگان این شرکت در ژوئن 2021 گفت: "هدف ما این است که بهترین پلتفرم برای سازندگانی مانند شما باشیم که بتوانند زندگی خود را تامین کنند."

در سال 2021، اینستاگرام دومین اپلیکیشن پر دانلود در جهان بود. این هفتمین وب سایت پربازدید در سراسر جهان، چهارمین پلتفرم پر استفاده ترین رسانه اجتماعی است و هر ماه 1.22 میلیارد کاربر دارد. همه اینها باید گفت: این یک مخاطب بالقوه عظیم است. با مجموعه ای عظیم و متنوع از افرادی که به طور بالقوه می توانند در معرض محتوای شما قرار گیرند، فرصت های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد.

(اگر به دنبال آمار بیشتر در اینستاگرام هستید - می دانید، برای سر و صدا کردن در مهمانی ها و تحت تاثیر قرار دادن دوستان خود - می توانید 35 مورد از آنها را در اینجا پیدا کنید).

چقدر می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟ا

عداد و ارقام دشوار هستند، زیرا سازندگان و برندها در مورد میزان درآمدی که به دست می‌آورند کاملا خصوصی هستند. علاوه بر این، محاسبه درآمد از اینستاگرام پیچیده است - اگر آهنگی را در یک Reel بخوانید، صدا در فضای مجازی پخش می شود و از شهرت اینترنتی شما یک رکورد به دست می آید، سپس ده ها هزار نفر برای کنسرت شما بلیط می خرند، این کار را انجام می دهد. کسب درآمد در اینستاگرام محسوب می شود؟ اگر ویدیوهای غذایی را پست کنید، سپس پیوندی به وبلاگ دستور پخت خود ارائه دهید و تبلیغاتی را در وبلاگ خود میزبانی کنید که برای شما درآمد ایجاد می کند، چه؟

عجیب به نظر می رسد، اما این راهی است که بیشتر سازندگان موفق به این سفر می پردازند. میزان درآمدی که می‌توانید در اینستاگرام به دست آورید به اعتبار، تعداد مخاطب، تعامل، استراتژی، شلوغی و کمی شانس شما بستگی دارد.

در اینجا آمده است که برخی از سازندگان و افراد مشهور چقدر درآمد داشته اند:

به گفته Business Insider: 901 دلار: میانگین پولی که یک اینفلوئنسر اینستاگرام با 1000 تا 10000 فالوور می تواند در هر پست کسب کند.

100 تا 1500 دلار: به گفته برایان هانلی، مدیر عامل استودیو Bullish (یک آژانس استعدادیابی برای اینفلوئنسرها) چقدر می توان برای یک آگهی تبلیغاتی در استوری های اینستاگرام خود به یک سازنده پرداخت کرد.

983,100 دلار: مبلغی که کایلی جنر به ازای هر پست تبلیغاتی یا محتوای حمایت شده کسب می کند

1,604,000 دلار: مبلغی که کریستیانو رونالدو به ازای هر پست دریافت می کند

در سال 2021، Hype Auditor تقریباً 2000 اینفلوئنسر (بیشتر مستقر در ایالات متحده) را در مورد میزان درآمد آنها بررسی کرد. در اینجا چیزی است که آنها پیدا کردند:

درآمد متوسط ​​​​اینفلوئنسر 2970 دلار در ماه است. اعداد «متوسط» بهترین گزینه نیستند، زیرا تفاوت زیادی بین اوج و پایین وجود دارد - همانطور که در آمار بعدی به آن اشاره شده است!
میکرو اینفلوئنسرها (اکانت هایی با هزار تا ده هزار فالوور به طور متوسط ​​1420 دلار در ماه درآمد دارند و مگا اینفلوئنسرها (اکانت هایی با بیش از یک میلیون دنبال کننده) حدود 15356 دلار در ماه درآمد دارند.
میزان درآمد اینفلوئنسرهای اینستاگرام بر اساس اندازه حساب کاربری (گراف Hype Auditor)

منبع: ویرگول

چگونه در اینستاگرام به عنوان یک خلاق کسب درآمد کنیم

حتی اگر "کسب و کار" به معنای متعارف ندارید، راه های زیادی وجود دارد که می توانید از اینستاگرام برای کسب درآمد به عنوان فردی استفاده کنید. با داشتن یک دنباله‌روی قوی و جایگاه روشن، شما تأثیر دارید و می‌توانید تأثیرگذار باشید.

با برندها شریک شوید
همکاری با برندها احتمالاً شناخته شده ترین روشی است که سازندگان می توانند در اینستاگرام درآمد کسب کنند. یک برند کوچک یا بزرگ پیدا کنید که با ارزش‌های شما همسو باشد (این بخش مهم است - شراکت با برندی که هیچ ربطی به محتوای معمولی شما ندارد یا حتی مستقیماً با محتوای معمولی شما در تضاد است، باعث می‌شود شما غیر معتبر به نظر برسید).

مشارکت با برندها می تواند اشکال مختلفی داشته باشد: ممکن است برای ارسال پست اینستاگرامی که دارای یک محصول خاص است، به شما پولی پرداخت شود، یا در ازای محتوا، محصولات رایگان به شما ارائه شود. برای شروع، سعی کنید چند پست که برخی از چیزهای مورد علاقه شما - رستوران ها، محصولات مراقبت از پوست، هر آنچه که برای شما صادق است- را به صورت رایگان منتشر کنید. سپس می‌توانید به آن پست‌ها به‌عنوان نمونه در هنگام تماس با برندها اشاره کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

آخرین مطالب

/
در این وبلاگ در رابطه با شبکه های اجتماعی مطالبی می آموزیم.